XXL Nutrition

DL vorm check

Bezoekers in dit topic

Samir.bdt

Novice
Lid geworden
6 jul 2019
Berichten
12
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Ik vroeg me af wat jullie denken van mijn DL vorm, zijn er bepaalde dingen die jullie opvallen of punten die beter kunnen of wat juist goed gaat. Het gewichr was 110kg 3x5 ,vooraf natuurlijk benodige mobility work en warming up sets gedaan

 

Bijlagen

  • 0_20190707_234933_2_1_504x336.mp4
    10,3 MB · Weergaven: 855
Ziet er wat onbesuisd uit. Je mist spanning in je onderrug en over het algemeen is het beter om eerst de 'slack' uit de stang te trekken.

Een cue die ik persoonlijk fijn om spanning te creëren in onderrug is om zo veel mogelijk lucht in te ademen, je buik aan alle kanten eruit te persen en buik richting je bovenbenen te duwen.
Dan begin je met je lats op spanning te zetten door de stang proberen te buigen, dan komt je borst ook wat vooruit als het goed is.
Als je deze spanning hebt begin je de lift.

De stang beweegt wel mooi in een rechte lijn.
 
Ziet er wat onbesuisd uit. Je mist spanning in je onderrug en over het algemeen is het beter om eerst de 'slack' uit de stang te trekken.

Een cue die ik persoonlijk fijn om spanning te creëren in onderrug is om zo veel mogelijk lucht in te ademen, je buik aan alle kanten eruit te persen en buik richting je bovenbenen te duwen.
Dan begin je met je lats op spanning te zetten door de stang proberen te buigen, dan komt je borst ook wat vooruit als het goed is.
Als je deze spanning hebt begin je de lift.

De stang beweegt wel mooi in een rechte lijn.
Bedankt voor je tips, ik ga deze volgende keer zeker gebruiken
 
Back
Naar boven