XXL Nutrition

Mijn nieuwe Split

Bezoekers in dit topic

kip met broccoli toch
 
Beetje de Nederlandse Chris Bumstead zou ik zeggen
gaan met die banaan
 
120kg op 8 % holy fuck die stats kloppen ?
Alleen op mijn betere momenten... niet het hele jaar door helaas :')
Hij ziet eruit alsof hij meer dan 5 gram creatine neemt.:emo:
Klopt! Sommige dagen zelfs 9 gram :eek:
Is toch wel een extreem bruut fysiek, hier is jaren non stop echt intens zwaar voor gewerkt, wat vele never nooit zullen begrijpen.
Genetics en gear kunnen mensen roepen wat ze willen, maar dit fysiek komt niet zomaar aanwaaien.
Thanks bro, appriate it! Uiteraard valt er over beide genoeg te zeggen, maar veel mensen willen het feit dat je dag in dag uit er hard voor moet werken niet accepteren. Mierenneuken of je 10 of 12 herhalingen zou moeten maken en tegelijkertijd maaltijden en trainingen skippen...
 
Alleen op mijn betere momenten... niet het hele jaar door helaas :')

Klopt! Sommige dagen zelfs 9 gram :eek:

Thanks bro, appriate it! Uiteraard valt er over beide genoeg te zeggen, maar veel mensen willen het feit dat je dag in dag uit er hard voor moet werken niet accepteren. Mierenneuken of je 10 of 12 herhalingen zou moeten maken en tegelijkertijd maaltijden en trainingen skippen...
Veel mensen zeggen ook dit of dat is niet optimaal terwijl ze de basis niet begrijpen
 
Veel mensen zeggen ook dit of dat is niet optimaal terwijl ze de basis niet begrijpen
Luke Sandoe had hier ooit een mooi gezegd over. Iets met "focus on the broad strokes, ....". Hopelijk kan iemand hem afmaken voor me... Maar het komt er op neer dat veel mensen zich focussen op shit wat je wellicht 5% beter kan maken, terwijl ze de basis 95% verwaarlozen. Kennis is leuk, uitvoeren is beter.
 
Luke Sandoe had hier ooit een mooi gezegd over. Iets met "focus on the broad strokes, ....". Hopelijk kan iemand hem afmaken voor me... Maar het komt er op neer dat veel mensen zich focussen op shit wat je wellicht 5% beter kan maken, terwijl ze de basis 95% verwaarlozen. Kennis is leuk, uitvoeren is beter.
Majoring the minors wordt het ook veel genoemd.
 
Jelle Starreveld trouwens ik had laatst je video gezien met jay whey. Kan je misschien wat vaker zulke videos uploaden? Lijkt me leuk om te zien hoe je traint
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Majoring the minors wordt het ook veel genoemd.
Exact, thanks!
Ik vandaag 10 gram creatine. Ben ik nu nog wel natty? 😱 :roflol:
#fakenatty
Jelle Starreveld trouwens ik had laatst je video gezien met jay whey. Kan je misschien wat vaker zulke videos uploaden? Lijkt me leuk om te zien hoe je traint
Tof man! Leuk dat je hebt gekeken. Als alles meezit, load ik vandaag nog een video up! :) Het plan is dit regelmatig te doen.
 
Leuke podcast met J 👍
 
Back
Naar boven