sjorsdoren94
Competitive Bodybuilder
- Lid geworden
- 25 dec 2013
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
kip met broccoli toch
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Alleen op mijn betere momenten... niet het hele jaar door helaas :')120kg op 8 % holy fuck die stats kloppen ?
Klopt! Sommige dagen zelfs 9 gramHij ziet eruit alsof hij meer dan 5 gram creatine neemt.![]()
Thanks bro, appriate it! Uiteraard valt er over beide genoeg te zeggen, maar veel mensen willen het feit dat je dag in dag uit er hard voor moet werken niet accepteren. Mierenneuken of je 10 of 12 herhalingen zou moeten maken en tegelijkertijd maaltijden en trainingen skippen...Is toch wel een extreem bruut fysiek, hier is jaren non stop echt intens zwaar voor gewerkt, wat vele never nooit zullen begrijpen.
Genetics en gear kunnen mensen roepen wat ze willen, maar dit fysiek komt niet zomaar aanwaaien.
Beetje respect heeft Jelle wel verdiend, ipv kinderachtige reacties !
Thanks heren, waardeer alle positiveit!Beetje de Nederlandse Chris Bumstead zou ik zeggen
gaan met die banaan
Veel mensen zeggen ook dit of dat is niet optimaal terwijl ze de basis niet begrijpenAlleen op mijn betere momenten... niet het hele jaar door helaas :')
Klopt! Sommige dagen zelfs 9 gram
Thanks bro, appriate it! Uiteraard valt er over beide genoeg te zeggen, maar veel mensen willen het feit dat je dag in dag uit er hard voor moet werken niet accepteren. Mierenneuken of je 10 of 12 herhalingen zou moeten maken en tegelijkertijd maaltijden en trainingen skippen...
Luke Sandoe had hier ooit een mooi gezegd over. Iets met "focus on the broad strokes, ....". Hopelijk kan iemand hem afmaken voor me... Maar het komt er op neer dat veel mensen zich focussen op shit wat je wellicht 5% beter kan maken, terwijl ze de basis 95% verwaarlozen. Kennis is leuk, uitvoeren is beter.Veel mensen zeggen ook dit of dat is niet optimaal terwijl ze de basis niet begrijpen
Majoring the minors wordt het ook veel genoemd.Luke Sandoe had hier ooit een mooi gezegd over. Iets met "focus on the broad strokes, ....". Hopelijk kan iemand hem afmaken voor me... Maar het komt er op neer dat veel mensen zich focussen op shit wat je wellicht 5% beter kan maken, terwijl ze de basis 95% verwaarlozen. Kennis is leuk, uitvoeren is beter.
Ik vandaag 10 gram creatine. Ben ik nu nog wel natty? 😱Klopt! Sommige dagen zelfs 9 gram![]()
Exact, thanks!Majoring the minors wordt het ook veel genoemd.
#fakenattyIk vandaag 10 gram creatine. Ben ik nu nog wel natty? 😱![]()
Tof man! Leuk dat je hebt gekeken. Als alles meezit, load ik vandaag nog een video up!@Jelle Starreveld trouwens ik had laatst je video gezien met jay whey. Kan je misschien wat vaker zulke videos uploaden? Lijkt me leuk om te zien hoe je traint