XXL Nutrition

dnp info

Wat waren je resultaten dan?

Nam je dnp in combi met AAS ?

Allende volgens mij is het nergens te krijgen.... Niet in Nederland althans?

..ik kan het ook maar niet vinden bij lokale bronnen, lijkt wel of niemand zn vingers eraan wilt branden ofzo???

Wel opvallend.....ik kan het ook niet meer vinden en ik weet van een ander lid hier op DBB dat die ook al erg lang op zoek is.

Ik vind het ook een naar middel en by far het meest extreme middel dat ik ooit nam maar dat het plots weg kan zijn.......en het is ook een middel dat ik alleen wil hebben van een supplier die ik vertrouw, niet van een onbekende en een onbekend merk.

Wel opvallend.....ik kan het ook niet meer vinden en ik weet van een ander lid hier op DBB dat die ook al erg lang op zoek is.

Ik vind het ook een naar middel en by far het meest extreme middel dat ik ooit nam maar dat het plots weg kan zijn.......en het is ook een middel dat ik alleen wil hebben van een supplier die ik vertrouw, niet van een onbekende en een onbekend merk.

Uk forum. Daar zou je het kunnen vinden. Hier in Nederland kom je het nergens tegen.

Ik had gisteren een log gelezen op uk muscle. Toch best heftig spul ja! Night sweats 10x erger dan tren... [emoji33]

Toch wel, maar 1 hap carbs en dan brak het zweet uit.

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Ik ben benieuwd naar mensje die het echt gebruikt hebben en wat de resultaten waren.

Iemand die daar iets over wil vertellen??

Korte versie: fokking warm, wit beddengoed is onherstelbaar geel geworden, veel kilo's verloren waaronder ook spier. Ik zou het misschien opnieuw doen, maar dan wel met test ernaast.

Terug
Naar boven