NaturalGainz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 934
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoh eerlijk gezegd was ik dit niet van plan. Zou moeilijk zijn om daar nog tijd voor te vinden. Wel leuk dat je het vraagt!Ga je de youtube videos weer oppakken? Leuk om te zien

Vind lindahls kwark allemaal wel lekker, helaas te duur 🤷♂️ik eet dit merk graag, maar deze smaak vind ik toch maar niks hoor. Iemand dit al eens gegeten?![]()
Ja inderdaad, die kwarks zijn super lekker! Heb jij dan een alternatief dat je graag eet ipv van die dure lindahs?Vind lindahls kwark allemaal wel lekker, helaas te duur 🤷♂️
Ja inderdaad, die kwarks zijn super lekker! Heb jij dan een alternatief dat je graag eet ipv van die dure lindahs?
Dat is wel erg goedkoop! Mss inderdaad eens kijken voor wat goedkopere alternatieven.. thanks voor de tip![]()
1.80€ / 1000ml kwark, paar druppels erin/ kruiden en genieten #budgetlife
Netjes!Deze ochtend opgestaan met een buikomtrek van om en bij de 111cm. Dat is toch al 5 cm minder dan bij de start 2 weken terug.
Gewicht gaat erg goed!Na een paar dagen zonder workouts en zonder weegschaal… kan ik er nu terug invliegen!! Voeding deze week was wel super on-point (al heb ik de kcals niet geteld)! Ook nieuwe weegschaal in gebruik genomen deze ochtend.
Waar ik een week terug op de 109kg bleef hangen heb ik nu in die 4 dagen een mooi sprongetje gemaakt. Mooi gewicht deze ochtend, ik voel me al veel fitter en heb al veel meer uithouding dan in het begin van de contest. Het gevoel zit echt goed, en het doet deugd om vooruitgang te boeken..
Ps. Vandaag was er feest, weer iets teveel gedronken, maar wel niet teveel gegeten. Nog een kleine workout erin geduwd met intensieve cardio tussenin.
![]()
Bedankt! Waardoor ik eigenlijk 4 jaar gestopt ben, is een samenloop van omstandigheden denk ik.Gewicht gaat erg goed!
Zag je transformatie video en duidelijk te zien dat je verstand hebt van trainen/voeding. Waarom heb je afgelopen 4 jaar alles laten vallen en viel dit niet mentaal erg zwaar aangezien je toch zeer netjes in shape stond op je video te zien.
Ongetwijfeld ga je eind contest een leuke shape neerzetten, geen twijfel mogelijk