XXL Nutrition

Dnp

ricorouwtje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Beste BB,

Zaterdag 27 oktober ga ik beginnen met een DNP kuur.
Mijn stats zoals ze nu zijn ( vandaag gemeten)

185 cm
90 KG
15,2 BF

Ik begin 200 mg (1 cap) gedurende 5 dgn, daarna 9 dgn op 400 mg (2 cap).

Ik zal een logje bijhouden. Het enige wat ik mij afvraag, de ene zegt low carb en de ander zegt juist niet doen, want dan werkt DNP niet.

Mijn idee zelf is:

45% eiwit
40% KH
15% Vet

Graag jullie mening

• Topic Starter Topic Starter
ik heb me in dit middel goed in gelezen, maar graag zou ik wat informatie en/of tips vergaren van mensen die het genomen hebben.

bijv. resultaten en voeding etc

wie wil zijn ervaring delen?

Laatst bewerkt:
Wat dacht je van het andere dnp topic?

het worden de heetste 2 weken van je leven, dat ieder geval wel. verwacht mits je goed eet een halve kilo per dag. maar naar de laatste dage zal het steeds minder worden. Zou ook geen cardio doen nergens voor nodig. Pas als je klaar bent gelijk knallen met de cardio zodat die extra vocht wat erbij mocht komen eraf gaat. Owja en vermijd onnodige carbs krijg je het alleen extra warm van..

dit is uit mijn ervaringen dan.

DBB Zoeken
Alleen in titels zoeken

Toon topics Toon posts
Uitgebreid zoeken

DBB Zoeken
Alleen in titels zoeken

Toon topics Toon posts
Uitgebreid zoeken

ik heb alles al door gelezen, maar op de vraag, hoe nu het best gegeten kan worden........ worden er verschillende antwoorden gegeven, vandaar dat ik via deze post aan DNP gebruikers vraag, wat te doen.....

Op onderhoud eten en niet te hoog in vetten dus redelijk wat carbs. Hoe meer vet je eet hoe meer kans op problemen met ogen. De exacte redenering ervan ken ik me niet echt voor de geest halen. Probeer je carbs wel goed te verspreiden en savonds niet meer eten want dan slaap je niet meer van al het zweten. Veel groente en fruit eten deE bevatten ook glucose en een beetje varbs maar vooral anti oxidanten, wel verse groenten trouwens niet uit potjes ofzo;)

Op onderhoud eten en niet te hoog in vetten dus redelijk wat carbs. Hoe meer vet je eet hoe meer kans op problemen met ogen. De exacte redenering ervan ken ik me niet echt voor de geest halen. Probeer je carbs wel goed te verspreiden en savonds niet meer eten want dan slaap je niet meer van al het zweten. Veel groente en fruit eten deE bevatten ook glucose en een beetje varbs maar vooral anti oxidanten, wel verse groenten trouwens niet uit potjes ofzo;)

Kijk hier kan ik wat mee! Super bedankt........

Zijn er mensen die hun resultaat willen neerzetten (van gebruik DNP???????)

En wat voor mij nog onduidelijk is:
waarom geen ass voor bescherming van de VVM?

Laatst bewerkt:
wrm zou je zo'n afval gebruiken? gwn deftig dieet opsellen, en serieus aan cardio doen zo cut je wrm meteen aan dnp of clen?

Kan niemand mij van informatie voorzien?
Ik zat te denken om wat test te nemen tijdens DNP, iemand ervaring mee?

Terug
Naar boven