Fitness Seller

gymshar aan de dnp (1e topic verdwenen...)

• Topic Starter Topic Starter
net 3e cap op had het nog niet warm of iets. en hoe eerder het zijn piek in mijn bloed haal hoe beter . Vergelijkbaar een frontload.

vandaag chest abs getraint met als afsluiter 10min hitt 30/30 sec. En lekker zonnebankje uiteraard.

merk nu al dat ik vocht begin vast te houden

Wat eet je eigenlijk als je cheat icm die dnp?

Die monster caps zijn wel nice als booster ;)
Die monster caps is toch met dmaa erbij?

net 3e cap op had het nog niet warm of iets. en hoe eerder het zijn piek in mijn bloed haal hoe beter . Vergelijkbaar een frontload.

vandaag chest abs getraint met als afsluiter 10min hitt 30/30 sec. En lekker zonnebankje uiteraard.

merk nu al dat ik vocht begin vast te houden
Is het geen hel om tijdens dnp te zonnebanken?
Succes!

vandaag intotaal 500mcg dnp na binnen + vitamines enzo. heb nu en dat wat last van beetje zweten maar niet zoals de 1e ronde . Het lijkt toch op gewenning als ik vanmiddag nog geen last heb doe ik nog keer 250mcg cap bij. Dat word dag 3 op 750mcg. Vanacht wel enorme vreetkick gehad en heb toen wat ''gesnackts'' en begon daarna wel goed te zweten (godstraft direct)

Op dat ik enorm vermoeid ben en nu en dan last van hoofdpijn /opvliegers heb valt het ronde 2 erg mee tot nu toe. Ben ernorm benieuwt. Doel is door te gaan tot volgende week donderdag om zo vrijdag en zaterdag vocht te lozen en even paar dagen slaap pakken en voor ronde 3 . Ik blijf het ook nemen tot ik klaar ben met mijn flex. Ik heb nog beetje clen genoeg voor 2 weken. dus ik denk dat ik dat na mijn meting er bij gooi om te kijken wat het icm doe met dnp. Cardio hoef ik dan uiteraard minder mijn best te doen om hartslag op 70-80% te krijgen. Ben benieuwt of het iets toevoeg.
Gisteren door drukte niet kunnen triainen dus vandaag rug en misischien cardio als ik het trek.

hoe kut ik me voelde op 750mcg 1e ronde valt nu echt super erg mee dus moet haast wel btekenen dat mijn lichaam er aan wen. ik blijf ook op 750 tot dat de sides weer TE worden dan neem ik 500mcg . Omdat ik langer wil leven dan vandaag hou ik het op 750 ookal zou ik best 1000mcg willen nemen tegen beter weten in:o

Momenteel lijkt het er op dat ik high test deca zit net een vochtballonetje

• Like
Waarderingen: vntl
toch morge maar na de 1000mcg dus als je niets hoor ben ik dood:o zit op balkon en sides zijn 0.0 op het moment

Je moet toch niet zo snel verhogen, toch?

Je moet toch niet zo snel verhogen, toch?
door dat ik 1e ronde kon teste wat sweat spot is kon ik op 500 starte. Duurt toch x aantal dagen voor het de top heeft bereikt in je.bloed.en aangezien ik het nu gewoon koud /frisjes heb kn er wek 250 mcg bij denk ik

Wat een kut nacht maarmop 1000mcg leef ik nog wel, lekker zwete vanscht en deur open. Ik adem als een opa. Zieke vreetkicksmword tijd voor focus... omdanks alles begint onderbuik goed weg tr trekkemn gelukkig

Stay safe

vandaag op 2 nergens last van. maar z9dra ik in slaap val zweet ik me echt dood. was bij mijn oma en die maakte me wakker if alles wel goed ging haha.

echt vreemd telkens begin ik te zweten en echt veel zodra ik ga slapen?vraag me af hoe dat komt

Hoe is het hier?

Ze vriendin heeft hem als vermist opgegeven

en vervolgens dat topic ook in de steek gelaten

Vaag ik zou morgen een afspraak hebben want ik wilde het niet naar hem opsturen, en opeens vermist , staat ook niemand vermist opgegeven verder

Ik geld he

g4p?

Terug
Naar boven