Even geleden alweer sinds de laatste update dus bij deze. Ik heb sinds de laatste update even geen Anadrol en insuline meer gehad. In die 11 dagen wat Metformine gebruikt en binnenkort wil ik weer insuline gebruiken. Mijn gewicht stond vanmorgen op 115.3 kilo en ik zie er nu beter uit dan 2 weken terug, vooral wat minder opgeblazen rond de buik. Wel nog altijd vochtig, ik wil toch eens op zoek gaan naar wat diuretica. Niet om standaard te gebruiken natuurlijk, maar om zo af en toe het vocht even weg te laten trekken. Het vocht komt bij mij altijd geleidelijk opzetten maar zodra het er zit gaat het ook niet weg tot ik low carb en echt ga cutten. Dat staat niet op de planning dus dan moeten we het over een andere boeg gooien.
Misschien is het leuk om mijn voeding even up te daten dus bij deze :
Meal 1 = 150 gram mager rundergehakt en 5 eieren en 30 gram pindakaas. Niet echt een geweldige combinatie maar het is te doen.
Meal 2 = 100 gram Rijstpoeder van XXL Nutrition en 50 gram Whey Isolaat met 20 ml olijfolie. Tussen deze 2 maaltijden in eet ik nog 50 gram cashewnoten of iets vergelijkbaars om toch aan m'n vetten en kcal te komen.
Meal 3 = 125 gram rijst met 200 gram kipfilet. Op dagen dat ik vind dat ik het verdien doe ik hier een beetje sate saus overheen.
Meal 4 = Hetzelfde als meal 2 alleen zonder de olijfolie in verband met de Slin.
Hier begint het feest vervolgens.
Hier zet ik 2 iu HGH, 15 minuten later gevolgd door de Insuline. Deze week dus 8 iu. Direct daarop volgt :
Meal 5 = 40 gram CarboNox, 20 gram Whey Hydrolisaat, 1 scoop BCAA/EAA, 5 gram Creatine, 10 gram Glutamine, 2 gram Beta Alanine, 5 gram Leucine en 3 gram Citrulline.
Meal 6 = Mijn intra workout shake, 50 gram Vitargo, 1 scoop BCAA/EAA, 20 gram PeptoPro, 10 gram Glutamine en 5 gram Leucine.
Direct na de training zet ik vervolgens 40 mcg IGF-LR3 in de getrainde spier en 10 minuten later de insuline. Ook hier weer 8 iu op het moment. Direct hierna komt :
Meal 7 = 50 gram Maltodextrine + 50 gram Whey Isolaat + 3/4 scoop BCAA's, 5 gram Glutamine en 5 gram Leucine.
Meal 8 = 125 gram zilvervliesrijst en 200 gram kipfilet
Meal 9 = 250 gram pangafilet.
Tezamen vormt dit iets meer dan 4800 kcal uit ongeveer 410 gram eiwit, 500 gram carbs en 140 gram vet. De overige 4 iu HGH zet ik verdeeld over 2 keer voor het ontbijt en voor het slapen gaan.
AAS is momenteel 900 mg TestE, 800 mg Boldenone en bijna 600 mg Primo. De primo zet ik 170 mg EOD ( leuk getal he ) en dit gaat standaard in m'n reardelts. Sindsdien zien deze er continu opgepompt uit. De rest gaat verdeeld over 2 dagen in m'n quads. Hier zal nog een SEO protocol bij komen maar ik weet hoe groot het taboe daarop is dus dit zal ik verder achterwege laten.
Dat was weer genoeg typen voor vandaag, ik ga eten!