XXL Nutrition

HGH, Insuline, IGF, MK en AAS

Bezoekers in dit topic

Goeie gh stack :D
 
Goeie gh stack :D

Haha we moeten toch wat he.

Sinds gisteren heb ik de dosis AAS ge-upped. De Ment is er over 2 dagen uit dus ik heb de Test van 300 naar 900 gedaan en de Bold van 500 naar 800. Hier blijf ik de komende 6 weken zo ongeveer op zitten om daarna nog een keer te uppen. Tussendoor ga ik nog een keer Anadrol uitproberen van een ander merk dan mijn 'vroegere' merk om te zien of ik wel tegen hun orals kan. En zoals ik al eerder vermeldde, mocht de Anadrol goed uit pakken ga ik ook Para nog eens proberen.

Verder stond ik vanmorgen op een nette 112.8 kg. Dat wil zeggen dat ik in 3 weken bijna 4 kg aangekomen ben sinds het begin van de blast. Niet verkeerd, ik ben er tevreden mee. De shape blijft ook goed en wordt eigenlijk steeds beter. Ik merk dat de HGH z'n ding langzaamaan gaat doen in de vorm van de dunnere huid waardoor ik meer en meer striations/veins ga zien.

En om dan maar een kleine review van de Ment te geven. Leuk spul denk ik wel. Weinig specifieke sides, alleen een licht algeheel ongezond gevoel zoals snel buiten adem. De mega gains die Enhanced Athlete ermee claimt te behalen heb ik niet gehaald maar goed, daar was ik ook niet echt van uit gegaan. Wel werd ik er wat sterker op. Verder is het lastig om bepaalde gains aan de Ment te wijten daar ik ook met Slin begonnen ben, dus ik kan niet zeggen of de volheid/gains van de Slin of de Ment komen. Zal een combi zijn denk ik. Al met al had 't wel wat maar zou ik het niet gauw weer aanschaffen, misschien als rebound product een keer
 
Zijn we weer! Vanmorgen gewogen op 113 kg. Wel weer iets erbij sinds het vorige moment maar 200 gram vind ik wel een beetje karig, dus mijn voeding gaat naar 4500 kcal ( 4487 om precies te zijn ). De trainingen gaan nog steeds erg lekker en ook shape wise blijft het vooruit gaan dus ik ben zeker niet ontevreden met de progressie.

Verder ga ik vanaf vandaag mijn HGH naar 5 iu ED zetten. De sides van 4 iu zijn zo goed als helemaal weg dus het kan nu. Binnenkort komt mijn nieuwe HGH binnen die naar het schijnt een tikje overgedoseerd is dus dan zal ik wel eerst weer even beginnen op 3 iu en dit uiteindelijk gaan opbouwen. Ik twijfel nog om de HGH alleen op trainingsdagen te gaan pakken ( dit komt neer op 5 dagen per week ) en dan op 10 iu om op rustdagen 2x15 mg MK677 te pakken met 2x 100 mcg GHRP en CJC. Als ik besluit dit niet te doen ga ik tot 6 of 7 iu opbouwen en blijf ik de MK677 en de peptides ook dagelijks pakken.

Tot zover de update, ik ga mijn Slin zetten en eten en dan maar eens richting de gym!
 
Hoe ziet je hele cycle er op dit moment uit?
Nette fysiek ook, kan je lekker op verder bouwen.
 
Hoe ziet je hele cycle er op dit moment uit?
Nette fysiek ook, kan je lekker op verder bouwen.

Op het moment zit ik op 900 mg Test en 800 mg Bold en daarbij dus 5 iu HGH. Ik ga tevens beginnen met 50 mg Anadrol 90 min pre workout, om te kijken of ik van dit merk wel tegen orals kan haha. Ik twijfel nog om er Primo bij te gaan zetten, kan voor een mooie prijs aan goede Primo komen maar totale dosis wordt dan gauw hoog plus het zijn zoveel milliliters.
 
Wacht even de andere hgh af en ga die maar even 2 x dag 1.5/2iu zetten. Gaat al een verschil geven.

Oxy is best om de 8 uur te slikken maar als je 50mg tabs hebt word dit moeilijk.

Primo kan als je lean wil gainen. 400 mg is al voldoende als het uit engeland komt.
 
Even een update! Vanmorgen 114.0 dus niet verkeerd. Ik kon voor een leuke prijs aan goede Primo komen dus die heb ik er bij gezet op 600 mg. De HGH staat sinds deze week op 6 iu en deze verdeel ik het liefst over 3 momenten. Bij het opstaan, pre workout en pre bed. Zo af en toe zal dit vast wel eens niet uit komen ( zo vergat ik dinsdag m'n HGH mee te nemen naar m'n werk en ik train direct uit werk ) dus dan is het bijvoorbeeld post workout ipv pre.

Verder heb ik dan nog besloten eens echt doelen te gaan stellen. In overleg met een 2-tal buitenlandse coaches is het 1e doel om eind dit jaar de 120 kg aan te tikken bij een vp niet hoger dan 15. Daar ik nu op de 114 kg bij iets van 12 a 13 % hang zal dit best een klus worden maar met nog 7 maanden te gaan moet ik een eind kunnen komen. Het volgende jaar zal dan beginnen met een cut tot een procent of 8 om vervolgens een paar maanden te kunnen groeien om eind van dat jaar in wedstrijdshape te komen en afhankelijk van hoe tevreden ik daar mee ben, ook eens een wedstrijd te doen. Hiervoor zullen nog wat 'interessante' protocollen gebruikt worden dus dat belooft wat!
 
Laatst bewerkt:
Over welke coach heb je het hier?
 
doelstellingen bepalen lijkt me een goed plan, voldoening als je deze haalt dan:D verder mooie vooruitzichten.

Benieuwd naar je progress!
 
Even geleden alweer sinds de laatste update dus bij deze. Ik heb sinds de laatste update even geen Anadrol en insuline meer gehad. In die 11 dagen wat Metformine gebruikt en binnenkort wil ik weer insuline gebruiken. Mijn gewicht stond vanmorgen op 115.3 kilo en ik zie er nu beter uit dan 2 weken terug, vooral wat minder opgeblazen rond de buik. Wel nog altijd vochtig, ik wil toch eens op zoek gaan naar wat diuretica. Niet om standaard te gebruiken natuurlijk, maar om zo af en toe het vocht even weg te laten trekken. Het vocht komt bij mij altijd geleidelijk opzetten maar zodra het er zit gaat het ook niet weg tot ik low carb en echt ga cutten. Dat staat niet op de planning dus dan moeten we het over een andere boeg gooien.

Misschien is het leuk om mijn voeding even up te daten dus bij deze :

Meal 1 = 150 gram mager rundergehakt en 5 eieren en 30 gram pindakaas. Niet echt een geweldige combinatie maar het is te doen.
Meal 2 = 100 gram Rijstpoeder van XXL Nutrition en 50 gram Whey Isolaat met 20 ml olijfolie. Tussen deze 2 maaltijden in eet ik nog 50 gram cashewnoten of iets vergelijkbaars om toch aan m'n vetten en kcal te komen.
Meal 3 = 125 gram rijst met 200 gram kipfilet. Op dagen dat ik vind dat ik het verdien doe ik hier een beetje sate saus overheen.
Meal 4 = Hetzelfde als meal 2 alleen zonder de olijfolie in verband met de Slin.

Hier begint het feest vervolgens.

Hier zet ik 2 iu HGH, 15 minuten later gevolgd door de Insuline. Deze week dus 8 iu. Direct daarop volgt :

Meal 5 = 40 gram CarboNox, 20 gram Whey Hydrolisaat, 1 scoop BCAA/EAA, 5 gram Creatine, 10 gram Glutamine, 2 gram Beta Alanine, 5 gram Leucine en 3 gram Citrulline.

Meal 6 = Mijn intra workout shake, 50 gram Vitargo, 1 scoop BCAA/EAA, 20 gram PeptoPro, 10 gram Glutamine en 5 gram Leucine.

Direct na de training zet ik vervolgens 40 mcg IGF-LR3 in de getrainde spier en 10 minuten later de insuline. Ook hier weer 8 iu op het moment. Direct hierna komt :

Meal 7 = 50 gram Maltodextrine + 50 gram Whey Isolaat + 3/4 scoop BCAA's, 5 gram Glutamine en 5 gram Leucine.

Meal 8 = 125 gram zilvervliesrijst en 200 gram kipfilet
Meal 9 = 250 gram pangafilet.

Tezamen vormt dit iets meer dan 4800 kcal uit ongeveer 410 gram eiwit, 500 gram carbs en 140 gram vet. De overige 4 iu HGH zet ik verdeeld over 2 keer voor het ontbijt en voor het slapen gaan.

AAS is momenteel 900 mg TestE, 800 mg Boldenone en bijna 600 mg Primo. De primo zet ik 170 mg EOD ( leuk getal he ) en dit gaat standaard in m'n reardelts. Sindsdien zien deze er continu opgepompt uit. De rest gaat verdeeld over 2 dagen in m'n quads. Hier zal nog een SEO protocol bij komen maar ik weet hoe groot het taboe daarop is dus dit zal ik verder achterwege laten.

Dat was weer genoeg typen voor vandaag, ik ga eten! :P
 
9 meals, de leef!
 
9 meals, de leef!

Haha dan mag je eigenlijk de pre/intra/post niet meetellen he. Plus dat de vis nauwelijks een maaltijd te noemen is. Maar toch, het is soms best wat werk.
 
SEO wasda? En zet je trouwens hg HGH?
 
SEO wasda? En zet je trouwens hg HGH?

Zie 't antwoord hieronder :P

Nee ik gebruik geen HG HGH. Ik heb kwalitatief heel goede ongelabelde HGH die me in vergelijking met HG bizar veel geld scheelt.

Vanmorgen gaf de weegschaal een mooie 115.7 aan. Weer iets dichter bij de 120 kg dus we laten de voeding nog even zo.
 
Zie 't antwoord hieronder :P

Nee ik gebruik geen HG HGH. Ik heb kwalitatief heel goede ongelabelde HGH die me in vergelijking met HG bizar veel geld scheelt.

Vanmorgen gaf de weegschaal een mooie 115.7 aan. Weer iets dichter bij de 120 kg dus we laten de voeding nog even zo.

Beter neem je het SEO protocol wel mee in je log :D leerzaam toch!

Merk je wat van de IGF? Ik heb het ook eens 2 x 3 weken ofzo gerund, merkte er niet veel van.

Mocht ik ooit eens aan de slin gaan dan zou ik toch wel meer als 4iu UG HGH erbij zetten denk ik, wat is jou visie hierop? Ga je nog iets uppen?
 
Beter neem je het SEO protocol wel mee in je log :D leerzaam toch!

Merk je wat van de IGF? Ik heb het ook eens 2 x 3 weken ofzo gerund, merkte er niet veel van.

Mocht ik ooit eens aan de slin gaan dan zou ik toch wel meer als 4iu UG HGH erbij zetten denk ik, wat is jou visie hierop? Ga je nog iets uppen?

Ik zal er morgen eens voor gaan zitten dan, dan plaats ik het protocol hier.

IGF tot dusver niet echt denk ik. Ietsje voller op de plek waar ik het zet maar dat is het. Ik heb ook al besloten niet nog meer aan te gaan schaffen, ik vind het ook maar een boel gedoe om het direct post workout te pakken. Het is 1 ding om op het toilet op m'n werk te injecteren, maar om nou ook nog op het toilet in de gym bezig te gaan..

Ik denk dat zolang je je voeding in orde hebt en niet te gek doet met je insuline dosis je met 4 iu goede HGh wel een eind kunt komen. Ik vond persoonlijk tot dusver 4 iu fijner dan de 6 iu waar ik nu op zit. Op 4 iu had ik geen last van het vocht ( of in ieder geval minder ) en deden m'n handen niet zoveel pijn. Dit verdwijnt met de tijd allemaal wel uiteraard maar tot nu toe is 6 iu niet alleen maar fun and games.

Of ik nog ga uppen is een goede, ik denk voorlopig nog niet. Qua AAS zit ik nu op 2300 mg en dat moet voorlopig nog wel genoeg zijn als ik het slim blijf spelen. Misschien een keer een oral erbij maar verder wil ik qua totaal nog niet omhoog. De insuline geld hetzelfde voor en de HGH is, ondanks dat ik een paar leuke bronnen heb, een duur geintje natuurlijk. Misschien dat ik nog een keer naar 8 iu ga maar voorlopig nog niet. De hele combinatie nu moet echt wel tot een heleboel groei gaan lijden en er moet wel iets over blijven om progressie te kunnen blijven maken later natuurlijk.
 
Ja de HGH is niet gratis helaas, over enkele weken verhoog ik weer naar 6.6iu dat doet ff zeer op je bankrekening :P

IGF vond ik na gebruik ook zonde van me geld en dacht: dat kan ik beter besteden aan HGH :)

Doseringen die je nu handeerd lijken mij ook echt wel voldoende om nog flink op te kunnen groeien, spiermassa bouwen kost ook ff tijd. Maar gaat lekker zo!

Komen er nog pics?
 
Ja de HGH is niet gratis helaas, over enkele weken verhoog ik weer naar 6.6iu dat doet ff zeer op je bankrekening :P

IGF vond ik na gebruik ook zonde van me geld en dacht: dat kan ik beter besteden aan HGH :)

Doseringen die je nu handeerd lijken mij ook echt wel voldoende om nog flink op te kunnen groeien, spiermassa bouwen kost ook ff tijd. Maar gaat lekker zo!

Komen er nog pics?

Haha ik weet precies wat je bedoelt. Pak jij UG of HG? Je mening over IGF deel ik tot dusverre, ook al zijn er toch ook heel positieve resultaten over. Ik kreeg een protocol voorgelegd dat deels door een heel bekende trainer aan een aantal ( aankomende ) pro's is voorgeschreven en dat bestond uit EOD iets van 30 + micro injecties van 10 mcg over het hele lichaam. Dit zou heel wat teweeg moeten brengen maar ik vind het oprecht teveel injecties om er bij te nemen. Ik voel me nu al zo'n speldenkussen haha.

Tijd kost het zeker en daar moet ik mezelf ook aan blijven herinneren. Ik kijk wel eens in de spiegel en dan denk ik jeetje, nog steeds niet in de buurt van buff. Maar dan bedenk ik me dat de wat geavanceerdere goodies er net in zitten en het gewoon tijd nodig heeft.

Foto's zal ik even over nadenken. Ik ken volgens mij wat mensen die hier ook zitten en heb liever niet dat iedereen weet van hoe en wat. Maar daar moet een mouw aan te passen zijn dus ik doe mijn best!
 
Back
Naar boven