Fitness Seller

Dnp

Nogmaals het sloopt je eitjes. Of zoals Ymir het wat beter uitlegt. Wij spuiten het zaakje een paar keer letterlijk door en dan is het weg. Bij vrouwen tast het gewoon de eitjes aan en die blijven daar zitten. Er worden geen nieuwe gemaakt. Wil jij 2kg vet kwijt raken met het risico dat je bijv zwaar mislukte misvormde kinderen krijgt? Om het maar ff zo te noemen.

Ephi kan je wel overwegen. Maar reageren vrouwen ook wel heftig op vaak. Niet slapen, zwaar strak staan. Maarja het werkt wel. Zou dan wel rustig met een halve tab beginnen ofzo. Clen het zelfde verhaal.

Maar misch is het simpel om naar je dieet en training te kijken of je daar iets aan kan spijkeren.

En de log van Kriel gelezen?
Scary shit dit, om nog maar te zwijgen over gevolgen m.b.t. de eicellen zoals Ymir al poste. Zou gewoon
gewoon gaan recompen, met eventueel een toevoeging van caffëine.
Succes

En de log van Kriel gelezen?
Scary shit dit, om nog maar te zwijgen over gevolgen m.b.t. de eicellen zoals Ymir al poste. Zou gewoon
gewoon gaan recompen, met eventueel een toevoeging van caffëine.
Succes

Toen er een paar de log van Kriel aanhaalde had ik wel wat anders verwacht.
Vond het nog milde sides op 600mg, genoeg gebruikers waarbij 200mg ook volstaat, wat bij Kriels ervaring wel een ''milde'' dosis was.
Neemt niet weg dat ik het nooit in m'n leven zou gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
Vertel je stats en doel even, kunnen we samen een betere gezondere en waarschijnlijk sneller manier vinden voor je doel. Dnp wordt gebruikt om te cutten maar dat is dan voor een wedstrijdprep. Dus echt de laatste vetjes laten wegsmelten.

Dit product staat echt kilometers ver weg voor jou doel heb ik de indruk.

Wel momenteel sta ik op 28%.. ik kom weliswaar van 38% :-/
Ik let goed op mijn eten ( ca. 1500 kcal waarvan max 25% vet en 25% suiker.. Ik probeer mijn gewicht in proteinen te eten waarvan 33 gr dierlijk en 33gr plantaardig).
Meestal kom ik echter op zo'n :
80 gr proteinen
30 gr vet ( uit noten, advocado,..)
25 gr suiker
en tot max 120 gr koolhydraten

Ik drink dagelijks 1,5 L water en sport 4 x de week waarvan 30-60 min cardio en 1u kracht...

Ik heb duidelijk spieren maar ze zitten vast onder een vetlaag (merendeel op billen en dijen.. squats and deadlifts all the way dus..).

Ik heb gehoord van Efedrine en Clenbuterol dat je helemaal bibberig bent en een hoge hartslag hebt, terwijl de enige bijwerking van DNP "zweten" is.
Mijn vriendin heeft het vorig jaar genomen (denk kuur van 2 weken) en zij was 7% vet kwijt..
Ook zij wil nu opnieuw een kuur doen (want ze is terug een beetje bij 1 jaar later).

200 mg/dag lijkt mij ook geen overdosis.. en dat gedurende 1 week..

Om eerlijk te zijn wil ik niet bepaald kinderen :-) Ben eerder carrieregericht ( Ja foei voor een vrouw.. das tegen de natuur in ;) )
Ik nam Oxyelite pro, ideale fatburner voor mij.. geen bizarre bijwerkingen. Maar hij is nu ook al uit de handel en bovendien was het effect ook niet grandioos.. x

Je hebt schrik van een beetje bibberen ? Daarom ga je aan de dnp ? Beetje flauw niet ? Al zeker op 28%

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Ik zou eens in de vrouwelijke aas sectie een topic starten..

Je weet dat die 25gr suiker onderdeel is van de koolhydraten?
Als je je daar druk om maakt verdeel het dan in eten op de hoogte van de GI.
Nu je al waarschijnlijk een tijd dieet en je erg gefocust bent op je calorie inname zou het misschien eens tijd worden voor een refeed.

Echt, dnp is je laatste redmiddel en wanneer je graag een ondersteuning wilt gebruiken neem dan caffeine.
Je weet dat er een relatief grote kans bestaat dat je staar ontwikkeld na gebruik van dnp?
Dat zal al genoeg moeten zijn om je er van af te houden, het is maar voor wat vet verlies.

En daar gaat de kinderwens ! Voor wat % vet die met een deftig dieet en cardio / KT zou kunnen opgelost worden.

Ga als vrouw aan de var / ECAY of dergelijk. Van mij part gewoon blaaswierpoeder. Maar toch geen DNP :(

pas aub op met dnp, laatst een turkse bodybuilder nog aan overleden. Dit is een van de middelen waarmee het snel fout kan gaan. Kijk of clenbuterol, yohimbine , eca, efedrine/efedra, caffeine een optie voor je is. Er valt nog veel eraf te halen zonder zulke sterke middelen in te schakelen op jou vetpercentage! succes met je doelen

En op DBB zeggen we altijd, om goed te kunnen beoordelen moet je je shirt uit op de foto.

Oh wat flauw.

Sorry ik verveel me.

• Topic Starter Topic Starter
En op DBB zeggen we altijd, om goed te kunnen beoordelen moet je je shirt uit op de foto.

Oh wat flauw.

Sorry ik verveel me.

Lol.. Efedrine dan of clenbuterol? Denk wel niet dat het een ECA stack is maar eerder zuiver efedrine.. Afin. Ik zal mijn best doen :-)

Ik heb gehoord van Efedrine en Clenbuterol dat je helemaal bibberig bent en een hoge hartslag hebt, terwijl de enige bijwerking van DNP "zweten" is.

:eek:

Zweten en een verhoogde lichaamstemperatuur, slapeloosheid, vocht vasthouden waaronder vocht bij mijn longen waardoor ik heel oppervlakkig ging ademhalen. Echt een trap op lopen betekent halverwege pauze nemen om op adem te komen. Verder was fysiek vrij inspannend werken nauwelijks vol te houden. En af en toe is de oververhitting echt eng gewoon. Met 10 graden buiten zwetend in een t-shirt.

En wat kinderen betreft; er bestaan ook "ongelukjes" als het om zwanger worden gaat en ik heb toch aardig wat vrouwelijke carriere tijgers gezien die rond de 30 hun interne klok voelen...Denk toch eens vooruit.

Tijdens DNP is trainen echt practisch niet te doen en na de DNP merkte ik echt veel krachtverlies terwijl DNP juist spierverlies zou voorkomen. Dat was niet de praktijk.

Probeer eens een ECA stack of gewoon wat caffeine caps rondom cardio.

ECA zou meer dan voldoende resultaat moeten leveren...als ECA dat niet doet wordt het tijd om je voedingsschema onder de loep te nemen.

Doe het niet! Ik heb meerdere dingen over DNP gelezen en het is ontzettend dikke troep! Je bent nog maar 24! DNP is echt ontzettend gevaarlijk. Ook nog nooit iemand gehoord (of van gelezen) dat ze goeie ervaringen er mee hadden. (Ja wel resultaten, maar hele erge sides)

DNP IS TROEP!

Waarom wil je dat spul uberhaupt gebruiken?

Hahahaah heel vet Robbie.

Ephi of clen is wel een optie.

Terug
Naar boven