AndroidHealthClinic

Dnp

• Topic Starter Topic Starter
Man sommige commentaren hier..
Als mijn voeding en training niet in orde waren, zou ik geen fatburner zoeken. Dan zou'k een dietiste en trainer zoeken.
Kunnen we het hierover al eens zijn?
En kinderen wil ik echt niet, nooit, jamais..
Maar de boodschap is duidelijk: dnp is brol. Brol dat fantastisch werkt maar ook nadelige effecten heeft...
Nu, mijn vriendin nam 200 mg per dag en heeft niks scary ondervonden. Dan is zij de eerste goeie ervaring ;-)
Afin, ik heb ondertss hulp gekregen van bepaalde mensen hier (apprecieer ik) en ik kom er wel uit.
Hopelijk tegen 1 mei toch nog op 24% geraken...

Waarom vragen mensen advies als ze het toch nooit willen horen. Hoop voor je dat het goed gaat. Maar sjezus wat een Belgisch blok heb jij voor je hoofd!!

meid, je bent 24, hoe weet jij nu al zo zeker dat je 'nooit jamais' kids wil? kan best zijn dat je er nooit zal hebben maar de kans is ook vrij groot dat je met de tijd toch nog een kinderwens krijgt.
ik vermoed dat je ongeduldig bent geworden en je een manier wil om zo snel mogelijk nog te zakken in vet%. begrijpelijk maar verlies daarbij je gezondheid niet uit het oog.

Post is een pic en vertel is wat je al heb bereikt

Waarom vragen mensen advies als ze het toch nooit willen horen. Hoop voor je dat het goed gaat. Maar sjezus wat een Belgisch blok heb jij voor je hoofd!!

Een vlaams blok(ker)... :p

Stel je gebruikt DNP en je behaalt je gewenste doel, hoe lang denk je dat dat zal blijven?
Enkele weken? enkele maanden max...
Dus denk je zelf niet dat je je lichaam gaat verknoeien voor altijd of toch lange periode voor een korte periode je doel te hebben?

Wie zegt dat je vriendin echte DNP had en geen ECA?

Bon, je moet het zelf maar weten, maar van wat ik al heb gelezen zou ik het nooit doen...

Terug
Naar boven