MuscleMeat

'Do to Hamas what the US did to Japan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal volgens de moslims hier wel weer niet waar zijn.
Ik keur niet alles goed wat Israel doet, maar het zijn niet zulke lafaards als de palestijnen die zich achter hun eigen kinderen verschuilen en ook hun vrouwen als menselijk schild gebruiken. BAH, daar walg ik van, zij zorgen voor de slachtoffers. Ga eens kijken hoeveel palestijnse slachtoffers gewoon in de israelische ziekenhuizen verzorgd worden.

niet alle geloven wat je in het nieuws ziet, heh;)

Hamas is een terroristenorganisatie van de ergste soort, ze geven niet om een mensenleven en verschuilen zich achter hun eigen burgerbevolking zodat er onschuldige doden vallen, dat is wat je te zien krijgt. Onbegrijpelijk dat de wereld niet wil zien met wat voor schoften Israel te maken heeft. Israel toont geen genade voor moslimterroristen en terrecht ook.

hamas_israel_Leyden_Internet_Marketing.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de wereld maar schreeuwen de Israëlieten
de boosdoenders zijn.

Dit zijn de zieke geesten die israel wil doden, geen onschuldige burgers zoals vele dwazen denken.
Israel krijgt klappen maar ze zeggen het is genoeg met de terughoudendheid, israel zal onder druk worden gezet en iedereen zal tegen hun keren wat nu al gebeurd.

De Palestijnen juichen bij de dood van anderen, maar ze verwachten dat de wereld wel om hún doden treurt.

Alles is voorspeld in de bijbel en nu komt het uit. We zitten middenin de eindtijd en niemand die het ziet. Het is niet 5 minuten voor 12 maar 1 seconde voor 12.

http://www.youtube.com/watch?v=7_OGhj43GAE&feature=related

ja jongens lekker hammas helpen. maar wie zijn ze? kijk het filmpje

tot deze zin had ik je nog serieus genomen

je gelooft niet dat wat er in de bijbel staat nu allemaal uitkomt?

De Joden zullen terugkeren naar Israël:
Jer. 23:7-8 (Want zie, de dagen komen, Is de godsspraak van Jahweh, dat men niet meer zal zeggen: Bij het leven van Jahweh, Die Israëls kroost uit het noorderland heeft geleid, Uit alle landen, waarheen Hij hen had verstrooid, en ze weer naar hun eigen grond heeft gebracht!)

Hij zal niemand achterlaten:
Ez. 39:27-28 (Als Ik ze uit de volken heb weggevoerd, en ze bijeen heb gebracht uit de landen van hun vijanden, zal Ik voor de ogen van talrijke volken door hen Mijn heiligheid tonen. Dan zullen ze erkennen, dat Ik, Jahweh, hun God ben, die hen wel naar de volken verbande, maar die ze naar hun eigen grond heeft teruggebracht en daar niemand heeft achtergelaten)

Jeruzalem: opbouw en ontering
Dan. 9:24-27 (Zeventig weken zijn vastgesteld voor uw volk en voor uw heilige stad: om de boosheid te doen ophouden, en aan de zonde een einde te maken; om de schuld te verzoenen, en eeuwige gerechtigheid te brengen: om het zegel te drukken op visioen en voorspelling, en de Heilige der heiligen te zalven. Weet het dan wel, en versta het goed: Van het ogenblik af, waarop het woord werd gesproken, om Jeruzalem weer op te bouwen, tot aan een gezalfde en vorst: zijn zeven weken. En twee en zestig wekentwee en zestig weken lang zal het hersteld en herbouwd zijn: met pleinen en wallen, maar in troebele tijden. En na die twee en zestig weken zal een gezalfde worden gedood, en niemand komt voor hem op. Dan zullen stad en heiligdom worden onteerd, door een vorst, die komt met zijn volk. Van het begin tot het eind zal hij woeden door oorlog, vonnis en puin, maar met velen een innig verbond sluiten, een hele week lang. En op de helft van die week zal hij slacht- en spijsoffer doen ophouden; en in plaats daarvan komt een ontzettende gruwel, totdat verdelging en wraakgericht zich aan de vernieler voltrekt)

De tempel zal herbouwd worden:
Ez. 40 t/m 48: beschrijving van de tempelgebouwen.
Mal. 3:1-2 (Zie, Ik zend Mijn gezant voor Mij uit, om voor Mij de weg te bereiden! Dan komt terstond tot Zijn tempel de Heer, die gij zoekt, de Engel van het Verbond, naar wie gij verlangt. Zie, Hij komt, spreekt Jahweh der heirscharen!)

Daar zal de Antichrist zich laten aanbidden:
Mt. 24:15-18 (Wanneer gij dus de gruwel der ontheiliging, waarvan de profeet Daniël heeft gesproken, in de heilige plaats zult zien staan)
2 Tess. 2:4 (Zodat hij zich neerzet in Gods tempel en zich aanstelt als God)

De joden zullen de Antichrist aannemen als hun Messias:
Joh. 5:43 (Zo een ander komt in zijn eigen naam, dan neemt gij hem aan)

Vóór de bekering van Israël zullen er zware beproevingen zijn en benauwdheid der ziel:
Ez. 20:35-37 (Naar de woestijn der volken zal Ik u brengen, daar zal Ik u vonnissen van man tot man. Zoals Ik in de woestijn van Egypte uw vaderen gevonnist heb, zo zal Ik u vonnissen, zegt Jahweh, de Heer. Onder de knuppel zal Ik u door laten gaan en tuchtigen)
Zak. 13:8-9 (te vinden na: Zak. 11:17) (In heel het land, is de godsspraak van de Jahweh, zullen twee derden worden uitgeroeid, slechts éénderde blijft erin over. Dat derde deel zal Ik door het vuur laten gaan; ze smelten, zoals men zilver smelt; ze louteren, zoals goud wordt gelouterd. Dan zal het Mijn Naam aanroepen, en Ik zal het verhoren. Dan zal Ik zeggen: Dit is Mijn volk; en zij zullen zeggen: Jahweh, mijn God)

Dan zullen de volkeren optrekken naar Israël:
Psalm 83 (82):5 (Komt, laat ons ze uitroeien uit de rij van de volken, zodat men zelfs Israëls naam niet meer noemt!)
Ez. 38:8 (Na lange tijd zult ge een bevel ontvangen, en op het einde der jaren zult ge oprukken tegen een land, dat op het zwaard werd teruggewonnen, dat uit vele volken bijeen is gebracht op Israëls bergen, die een blijvende ruïne geleken, dat van de volken is weggetrokken, en zich helemaal veilig waant)

De eindstrijd tegen Gods volk, alles draait om Jeruzalem:
Zak. 12:2-3 (Zie, Ik maak Jeruzalem tot een zwijmelbeker voor alle volken om hem heen; ook over Juda komt Jeruzalems benauwing. Op die dag maak Ik Jeruzalem tot een stenen halter voor alle volken; allen, die hem optillen, zullen zich er aan verbeuren, al spannen alle naties der aarde tezamen er hun krachten voor in)

Met name wordt het noorderland, Rusland (Gog en Magog) bedoeld:
Ez. 38:2 (Mensenkind, ge moet uw gelaat richten naar Gog in het land van Magog, de grootvorst van Mésjek en Toebal. Profeteer tegen hem, en zeg: Zo spreekt Jahweh, de Heer! Ik kom naar u toe, Gog, grootvorst van Mésjek en Toebal. Ik lok u mee, sla een angel in uw kaken, en laat u uitrukken, u met al uw strijdkrachten: paarden en ruiters, allen volledig gewapend, een geweldig leger met schild en rondas, allen met het zwaard in de vuist. U zullen volgen Perzië, Koesj [zwarte Afrikaanse landen] en Poet [Arabisch-Afrikaanse landen], allen met schild en helm; Gómer met al zijn troepen [voormalige Oostbloklanden], Bet-Togarma uit het hoge noorden met al zijn troepen [Zuid-Rusland en de Kozakken]; talloze volken trekken met u mee)

Ez. 38:14-16 (Juist wanneer Mijn volk Israël zich veilig waant, komt ge (Gog) aanrukken, vertrekt ge van uw woonplaats, uit het hoge noorden, gevolgd door talrijke volken, allemaal ruiters: een geweldig leger, een talrijke krijgsmacht. Dan rukt ge tegen Mijn volk Israël op als een onweerswolk om het land te bedekken. Ja, op het einde der tijden zal Ik u naar Mijn land laten komen, opdat de heidenen Mij leren erkennen, als Ik met u, Gog, voor hun ogen Mijn heerlijkheid toon)

Dan. 11:40-41 (Maar in de tijd van het einde zal de koning van het zuidenkoning van het zuiden [Egypte] de strijd tegen hem ontketenen. De koning van het noordenkoning van het noorden zal op hem aanstormen met wagens en ruiters en talloze schepen. Dan zal hij landen binnenvallen, overstromen en overstelpen. Dan dringt hij binnen in het Heerlijke Land, en tienduizenden zullen er vallen ... Maar dan zullen geruchten uit oosten en noorden hem verontrusten. Dan trekt hij in grimmige woede er nogmaals op uit, om velen te verdelgen en te vernielen)

Joël 2:20 (De man uit het noorden drijf Ik ver van u weg, verjaag hem naar een dor en woest land; zijn voorhoede naar de zee van het oosten, Zijn achterhoede naar de zee van het westen; Stank en verpesting stijgen van hem op om zijn grootdoenerij)

Op. 20:8-9 (Dan zal hij uittrekken, om de volkeren te verleiden aan de vier hoeken der aarde, "Gog en Magog", en om ze te verzamelen tot de strijd; hun getal zal zijn als het land aan de zee. En ze rukten op over de vlakte der aarde, en omsingelden de legerplaats der heiligen en de geliefde Stad)

China zal ook deelnemen aan de strijd:

De Eufraat zal opdrogen:
Op. 16:12,16 (De zesde engel goot zijn schaal leeg op de grote stroom, de Eufraat: Zijn water droogde op, zodat de weg was gebaand voor de koningen van de opgang der zon [China]. En ze verzamelden hen op de plaats, in het hebreeuws Harmagedon geheten)

Het Aziatische leger zal 200 miljoen soldaten tellen:
Op. 9:13-19 (...En losgelaten werden de vier engelen [d.i.: gebonden engelen, dus duivels], die zich gereed hadden gemaakt voor het uur en de dag, de maand en het jaar, om het derde deel der mensen te doden. Ik hoorde hun getal: Het getal der bereden strijdkrachten was twintigduizend maal tienduizend. - Zó zag ik in het visioen de paarden en hun berijders: ze droegen harnassen,harnassen, vuurrood, paars, zwavelgrauw; de koppen der paarden waren als koppen van leeuwen; vuur, rook en zwavel kwam uit hun bek)

Het einde van het aardse Jeruzalem:
Zak. 14:1-6 (Zie, de Dag gaat komen voor Jahweh, waarop de buit wordt verdeeld, dat men binnen uw muren zal maken. Want Ik zal alle volken ten strijde tegen Jeruzalem roepen; de stad zal worden ingenomen, de huizen zullen worden geplunderd, de vrouwen onteerd. Maar de rest der bewoners zal niet uit de stad worden gesleept; want dan trekt Jahweh tegen die volken ten strijde, zoals Hij vroeger kampte op de dag van de strijd. Op die dag zullen Zijn voeten op de Olijfberg staan, die ten oosten van Jeruzalem ligt. Dan splijt de Olijfberg middendoor, van het oosten naar het westen, door een onmetelijk dal; de ene helft van de berg wijkt uit naar het noorden, naar het zuiden de andere. ... Dan komt Jahweh, mijn God, en alle Heiligen met Hem!)

Israëls volkomen vernietiging:
Amos 9:1-10 (...Want zie, Ik heb bevel gegeven, Om Israëls huis onder alle volken te schudden, Zoals men schudt met een zeef, Zodat niet alles ter aarde stort. Maar de zondaars van Mijn volk zullen sterven door het zwaard, Allen die zeggen: het onheil zal òns niet genaken, niet treffen!)
Luc. 21:20-24 (Wanneer ge Jeruzalem door legers ziet ingesloten, weet dan, dat haar verwoesting nabij is. ... Want dat zijn dagen van wraak; en alles wat er geschreven staat, zal in vervulling gaan. ... Want daar zal grote ellende zijn in het land, en toorn over dit volk. Zij zullen vallen door de scherpte van het zwaard, en als gevangenen worden weggevoerd onder alle volken; en Jeruzalem zal door heidenen worden vertrapt, tot de tijden der heidenen voorbij zullen zijn)

Jeruzalem zal beven:
Ez. 38:18 (Maar zodra Gog tegen de grond van Israël oprukt, spreekt Jahweh, zal Ik Mijn woede doen briesen ... Dan zal er een geweldige aardbeving over de grond van Israël komen)
Op. 11:13 (En op hetzelfde ogenblik barstte een geweldige aardbeving los; het tiende deel der stad viel ineen, zeven duizend mensen kwamen bij die aardbeving om)
Op. 16:18 (Bliksemstralen, geraas en donderstralen barstten los, en een geweldige aardbeving brak uit; een aardbeving zó verschrikkelijk als er nooit is geweest, sinds er een mens op aarde woont)

Gods vijand gestraft:
Zak. 12:9 (Op die dag zoek Ik alle volken bijeen, die tegen Jeruzalem zijn opgetrokken, en zal ze vernielen!)
Zak. 14:12-14 (Maar dit zal de straf zijn, waarmee Jahweh alle volken zal treffen, die tegen Jeruzalem zijn opgetrokken. Hun vlees zal verrotten, terwijl ze nog op hun benen staan; hun ogen zullen in hun kassen verrotten, hun tong verrotten in hun mondtong verrotten in hun mond. Op die dag zal Jahweh een grote verwarring onder hen stichten; de een zal de hand van de ander grijpen, de ene hand klemt zich aan de andere vast ...)
Ez. 38:18-22 (Maar zodra Gog tegen de grond van Israël oprukt, spreekt Jahweh, zal Ik Mijn woede doen briesen, en in Mijn afgunst en Mijn hartstochtelijke toorn uitroepen: Ik zal hem! Dan zal er een geweldige aardbeving over de grond van Israël komen ... Dan zullen de bergen ontzet worden, de rotswanden instorten, en alle muren ter aarde vallen. Dan zal Ik op al Mijn bergen een zwaard tegen hem oproepen, spreekt Jahweh, de Heer: het zwaard van de een zal zich keren tegen de ander. Dan zal Ik hem vonnissen met pest en met bloed; plasregens en hagelstenen, vuur en zwavel zal Ik op hem en zijn troepen doen regenen, en op de talrijke volken, die met hem komen)

Rusland zal in Israël worden vernietigd:
Dan. 11:45 (En zijn vorstelijke tent zal hij spannen tussen de zee en de heilige Heerlijke Berg. Maar dan komt zijn einde, en er is niemand, die hem kan helpen)
Op. 20:9 (Maar vuur viel neer uit de hemel, en verslond ze) [Gog en Magog]

Godsspraak over Egypte: Isaias hoofdstuk 19

Een machtige dictator [de antichrist] zal het land bezetten:
Is. 19:4 (Maar Ik lever Egypte over aan een grimmige meester; een wrede koning zal over hen heersen)

Droogte: het water uit de Nijl zal verdrogen:
Is. 19:5-7 (De wateren der zee zakken weg, De stroom wordt leeg en droogt uit, De kanalen worden moerassen, De Nijlarmen van Egypte verzanden, staan droog ... En al wat de Nijl deed ontkiemen, verdort, verwaait en verdwijnt)

Uiteindelijke bekering van Egypte:
Is. 19:19-20 (Op die dag zal een altaar voor Jahweh staan midden in het land van Egypte, En op zijn grenzen een zuil ter ere van Jahweh! Dit zal een teken zijn en getuige voor Jahweh der heirscharen in het land van Egypte. Wanneer ze dan tot Jahweh roepen om hun verdrukkers, zal Hij hun een Verlosser zenden, een Wreker, die hen zal redden)

Belofte omtrent de bekering van Israël na zijn herstel:
Is. 11:9 (Dan doet niemand meer zonde of kwaad op heel Mijn heilige berg; want het land is vervuld van de kennis van Jahweh, zoals de bodem der zee is bedekt door het water)
Amos 9:11 en Hand. 15:16 (Op die dag richt Ik de vervallen hut van David weer op, Dicht haar scheuren, herstel haar puinen, En bouw ze op als in vroeger tijden)
Amos 9:14-15 (Dan zal Ik het lot van Israël, Mijn volk, ten beste keren: Ze zullen de verwoeste steden herbouwen, en daarin wonen ... En nooit meer worden ze uitgerukt van de grond, die Ik hun gaf)

Bekering van Israël:
Ez. 36:24-30 (Daarom zal Ik u uit de volken weghalen, u uit de landen bijeenroepen, u brengen naar uw eigen land. Dan zal Ik u besprenkelen met zuiver water; dan zult gij gereinigd worden van al uw vlekken, en van al uw nietswaardige goden zal Ik u ontdoen. ...)
Zak. 12 en 13; met name Zak. 12:10 (Dan stort Ik over het huis van David een geest van genade en smeking uit, en zij zullen opblikken tot Hem, die zij hebben doorstoken; zij zullen over Hem treuren als over een enige zoon, als over een eerstgeborene over Hem wenen)

Invloed van de bekering der joden voor de andere volken der aarde:
Psalm 102:14-16 (Gij zult opstaan, en U over Sion ontfermen: Het is tijd, Hem genadig te zijn; het uur is gekomen! ... Dan zullen de heidenen de Naam van Jahweh vrezen, Alle vorsten der aarde Uw majesteit)
Is. 2:2-4 en Mik. 4: (Maar op het einde der tijden zal de Berg van Jahweh's tempel boven de toppen der bergen staan, zich verheffen boven de heuvels. Alle volken stromen er heen, talloze naties maken zich op. Komt, zeggen ze, trekken we naar de Berg van Jahweh, naar het huis van Jakobs God: Hij zal ons Zijn wegen doen kennen, wij zullen Zijn paden betreden)
Mik. 5:6 (Dan zal Jakobs Rest in de kring van machtige volken als een dauw van Jahweh zijn, als regen op gras, Dat niet op mensen hoeft te wachten, geen mensenkinderen verbeidt)

Bekering der heidenen:
Zak. 14:16 (Dan zullen alle overlevenden onder alle volken die tegen Jeruzalem zijn opgetrokken, jaar in jaar uit, de koning, Jahweh der heirscharen, komen aanbidden, en het Loofhuttenfeest vieren) [het dankfeest na de oogst, hier als beeld voor de geestelijke gaven]
Rom. 11:12,15 (Welnu, wanneer hun val een schat werd voor de wereld, en hun getalverlies een schat voor de heidenen, - hoeveel te meer zal hun voltalligheid het dan zijn! Want zo hun verwerping de verzoening der wereld geweest is, wat zal dan hun wederopneming anders zijn, dan een opstanding uit de doden?)

Alles is voorspeld in de bijbel en nu komt het uit. We zitten middenin de eindtijd en niemand die het ziet. Het is niet 5 minuten voor 12 maar 1 seconde voor 12.

Mijn voorvoorvoorvoorvoorouders hadden ooit een voorspelling gedaan dat ik iemand op het internet zou ontmoeten die de grootste dwaas van de eeuw is.

Gefeliciteerd.

Mijn voorvoorvoorvoorvoorouders hadden ooit een voorspelling gedaan dat ik iemand op het internet zou ontmoeten die de grootste dwaas van de eeuw is.

Gefeliciteerd.

ha ha ha

hee blinde, wat wil je bereiken met die afbeeldingen?
ben jij ook een jood?(niet negatief bedoelt)

ik.. blind.. ik wil dat jij je ogen open gaat doen omdat je niet ziet wat hier aan de hand is.

en nee ik ben geen jood.

ha ha ha

ik.. blind.. ik wil dat jij je ogen open gaat doen omdat je niet ziet wat hier aan de hand is.

en nee ik ben geen jood.

en dat geldt ook voor jou, hamas verdedigt zijn eigen volk.
ik en veel andere moslims zien hamas als vrijheidstrijders. nu zal je je afvragen waarom, omdat de israeliers al ruim 40 jaar de palesteinen onderdrukken,

nu jij weer:D

het welles-nietes spelletje wat je hier dus op het forum ook ziet is in feite hetzelfde als wat daar al 40 jaar lang aan de gang is. Helaas zijn de verstandige mensen altijd in de minderheid ten opzichte van de retarded massa.

ik en veel andere moslims zien hamas als vrijheidstrijders. nu zal je je afvragen waarom, omdat de israeliers al ruim 40 jaar de palesteinen onderdrukken,

Juist... dan begrijp je ook waarom Israel doet wat het moet doen. De sterkste overwint aan het einde.

hamas verdedigt zijn eigen volk laat me niet lachen zeg. ze maken hun eigen volk af. je hebt mijn filmpje niet gekeken zeker? 'Mensen worden door Hamas vermoord, simpel en alleen omdat ze liederen zingen tijdens een bruiloft. Zelfs de bruidegom wordt doodgeslagen.' of denk je dat het in scene is gezet.. En kijk wat ze doen met de Palestijnen van Fatah. Hun kleren worden uitgetrokken en ze worden gedwongen halfnaakt door de straten te lopen. En daarna worden ze vermoord.'
israel heeft zich ingehouden en heeft er nu genoeg van. moslims mogen elkaar afmaken in de naam van allah, hamas gebruikt hun eigen volk als schild.

Juist... dan begrijp je ook waarom Israel doet wat het moet doen. De sterkste overwint aan het einde.

de sterkste... ja dat klopt idd,
maar als je zegt de sterkste ,dan kan het 2 dingen betekenen
-1 wapens,dan is israel idd de sterkste
-2 moed dan zijn de palesteienen de sterkste
je mag zeggen wat je wilt, maar dit is tog wel waar:rolleyes:

hamas verdedigt zijn eigen volk laat me niet lachen zeg. ze maken hun eigen volk af. je hebt mijn filmpje niet gekeken zeker? 'Mensen worden door Hamas vermoord, simpel en alleen omdat ze liederen zingen tijdens een bruiloft. Zelfs de bruidegom wordt doodgeslagen.' of denk je dat het in scene is gezet.. En kijk wat ze doen met de Palestijnen van Fatah. Hun kleren worden uitgetrokken en ze worden gedwongen halfnaakt door de straten te lopen. En daarna worden ze vermoord.'
israel heeft zich ingehouden en heeft er nu genoeg van. moslims mogen elkaar afmaken in de naam van allah, hamas gebruikt hun eigen volk als schild.

je moet niet alles geloven wat israel zegt.
ik lees hier wel vaker dat hamas zich schuilhoudt achter de burgers, maar dat is dikke bs. israel richt zich op burgers, omdat ze hamas niet te pakken krijgen. gisteren nog gebruikte israel fosfort rakketen tegen een vn gebouw, en de excuus was: hamas zat er in verschuilt.dikke bs als je het mij vraagt

Ga toch weg man, het is al jaren bekend en door de meest kritische objectieve verslaggevers en waarnemers aangegeven dat de Hamas zijn wapens in civiele gebieden plaatst en haar burgers verbiedt om deze plekken te verlaten in geval van nood. Hamas weet namelijk heel goed hoe groot de invloed kan zijn van dode kinderen en vrouwen op de Westerse publieke opinie.

sorry hoor, maar dat geloof ik niet

Sja is ook moeilijk voor te stellen dat zo'n vredelievende organisatie als Hamas dergelijke tactieken gebruikt!

als dat waar is, waarom is hamas dan gekozen door de meerderheid van de bevolking?

hier wil ik graag een atwoord op;)

Sja, waarom liepen duizenden soldaten gemotiveerd de dood tegemoet tijdens de Slag aan de Somme?

Omdat ze geloven in de zaak, omdat ze eenzijdig geïnformeerd worden en omdat iedere Palestijnse familie wel een slachtoffer kent.

das geen sterk argument

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven