Fitness Seller

'Do to Hamas what the US did to Japan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je die laatste bijlage zo ziet lijkt het vrij duidelijk wat de bedoeling is van israel. Ze willen gewoon gans het land voor zich daarom grijpen ze elke kans om de palestijnen uit te roeien. Dat uitroeien wilde ooit iemand met hun volk doen (lijkt wel soort vergelding voor een opgelopen trauma). Natuurlijk is wat de terroristen doen niet goed te keuren. Dus ik kies geen kant. Maar mensen die israel verdedigen gaan toch wel erg kort door de bocht.

+1

israel komt steeds meer in het nauw te zitten, let maar op mijn woorden. sirie iran turkije en later nog veel meer

Wat obama , denk je dat hij de machtigste is ofzo?:roflol:

Obama is maar n dienaar van satan. Kheb het nu echt over de eindtijd als je weet waar ik over praat. De Anti-christ komt uit het Romeinse gedeelte. Hun moeten ervoor zorgen dat de eenheidsmunt komt, de herbouw van de tempel, de wereldorde, de ondewrhuidse chip, enz.
vele christenen zullen vervolgd worden, allen die blijven in gods naam. Ik volg en draag het kruis mee, en ik zal met een grote glimlach sterven omdat ik weet dat ik naar huis mag en gaan. Vele moeten nog n oordeel krijgen voordat ze welkom zijn.
Want die in Hem gelooft gaan niet verloren maar hebben het eeuwige leven. joh 3 ;16

Apocalyps begint op 21 december 2008

Obama is maar n dienaar van satan. Kheb het nu echt over de eindtijd als je weet waar ik over praat. De Anti-christ komt uit het Romeinse gedeelte. Hun moeten ervoor zorgen dat de eenheidsmunt komt, de herbouw van de tempel, de wereldorde, de ondewrhuidse chip, enz.
vele christenen zullen vervolgd worden, allen die blijven in gods naam. Ik volg en draag het kruis mee, en ik zal met een grote glimlach sterven omdat ik weet dat ik naar huis mag en gaan. Vele moeten nog n oordeel krijgen voordat ze welkom zijn.
Want die in Hem gelooft gaan niet verloren maar hebben het eeuwige leven. joh 3 ;16

ik heb iets gemist geloof ik?

ik heb iets gemist geloof ik?

nee hoor het is net begonnen ;) maar ga vooral door met blind te wezen en let vooral niet op alle voorspellingen die in de komende jaren uit gaan komen. (sorry voor mijn taalgebruik)

De bijbelse profeet Zefanja voorspelt dat op een bepaald moment in de toekomst de Israëlische stad Ashkelon verwoest zal worden, waarna de Gazastrook en haar inwoners totaal worden vernietigd. Ashkelon ligt op dit moment onder vuur van Palestijnse raketten; Hamas heeft haar krachtigste raketten nog achter de hand, en Israël is vastbesloten een eind te maken aan het Palestijnse terreurbewind.

'Want Gaza zal verlaten zijn, en Askelon tot een woestenij worden, Asdod zal men op de middag verdrijven, en Ekron zal ontworteld worden. Wee u, bewoners der zeekust, volk der Keretieten! Het woord des Heren is tegen u, Kanaän, land der Filistijnen, en Ik zal u te gronde richten, zodat er geen inwoner meer zal zijn... De kust zal ten deel vallen aan het overblijfsel van het huis van Juda (het huidige Israël); daarop zullen zij weiden; in de huizen van Askelon zullen zij zich des avonds legeren, want de Here, hun God, zal acht op hen slaan en een keer in hun lot brengen.' (Zefanja 2:4-7)

De meest veelvuldig herhaalde profetie in het Oude Testament is de voorspelling dat de Joden in de eindtijd vergaderd zullen worden uit de "vier hoeken der aarde" (Jesaja 11:10-12). De Bijbel vermeldt dat een gevolg van deze vergadering het herstel van de staat Israel zal zijn (Jesaja 66:7-8). De Bijbel zegt dat als eenmaal de Joden weer in hun land terug zijn het land zelf het wonder van ontginning zal ervaren. Jesaja 35. De woestijn zal bloeien en mensen zullen roepen: "Dit verwoestte land is geworden als de Hof van Eden." (Ezechiël 36:35}

Andere belangrijke tekenen waarop we moeten letten in de eindtijd mbt Israel omvat het weer innemen van Jeruzalem (Lukas 21:24), herrijzing van Israel's militaire kracht (Zacharia 12:6), en het opnieuw in het brandpunt komen van de wereldpolitiek inzake Israel. Al deze tekenen zijn vervuld in deze eeuw. De natie is hersteld, het land is teruggevorderd, de oude taal herleeft. De Joden zijn terug in Jeruzalem, en Israel is het brandpunt van de wereldpolitiek.

ik kan beter een nieuw topic maken of niet :)

Haha, er word mee gelachen terwijl het allemaal uit aan het komen is. Maar oh wat zal de grote dag de Heren geweldig zijn, als Jezus zijn voet opnieuw op de olijfberg zal zetten en de vijand zal verslaan!

Haha, er word mee gelachen terwijl het allemaal uit aan het komen is. Maar oh wat zal de grote dag de Heren geweldig zijn, als Jezus zijn voet opnieuw op de olijfberg zal zetten en de vijand zal verslaan!

die dag zal sneller aanbreken dan we denken en ik kijk er naar uit. mensen hebben hun ogen dicht jammergenoeg.

De Israelische regering verdient de strop net zo hard als de leiders van hamas. Wat ik erger vind is dat iemand van de regering Israel zo'n uitspraak doet. Nu maar hopen dat er een keer actie ondernomen wordt door de VN. Wat dit betreft is het gewoon een terroristische staat.

het einde der tijden is al tig keer voorspeld en nog nooit uitgekomen

en stel nou dat het er nu echt aan komt, laten we zeggen over een jaartje of 50...waarom zou dat dan met de bijbel te maken moeten hebben? elke idioot kan voorspellen dat "het leven zoals wij dat kennen" over een tijdje ophoudt met te bestaan, lekker vaag.

en stel nou dat het er nu echt aan komt, laten we zeggen over een jaartje of 50...waarom zou dat dan met de bijbel te maken moeten hebben? elke idioot kan voorspellen dat "het leven zoals wij dat kennen" over een tijdje ophoudt met te bestaan, lekker vaag.

De bijbel plakt er geen datum op, maar wel tekenen die nu allemaal aan het uitkomen zijn. Doe de moeite eens om de teksten die gepost zijn te lezen.

De wetenschappelijke constante die in Daniël is ontdekt, wijst via verschillende rekenmethodes op de periode tussen 2008 en 2015 als de 'Apocalyps', ook wel bekend als de 7 jaar durende 'grote verdrukking'.

In de bijbel staan echter een aantal nauwkeurig omschreven gebeurtenissen die deel uitmaken van de Apocalyps, of de periode hier vlak voor of na, maar nergens is uit op te maken op welke dag Jezus exact terugkomt.

De bijbel plakt er geen datum op, maar wel tekenen die nu allemaal aan het uitkomen zijn. Doe de moeite eens om de teksten die gepost zijn te lezen.

+1 gelukkig nog iemand die wijsheid spreekt. :)

wat zou jij doen moest een land jou land proberen te bemachtigen? Ja inderdaad het proberen te verdedigen en dat is precies wat hamas aan het proberen is maar het is moeilijk tegen een land die gevoed word door de amerikaanse oorlogsmachine.

Raar is het dat ik overal ( behalve op tv ) lees dat israel de agressor is en dat hoor ik van joden ook.

Net zoals de oorlog is irak wordt deze oorlog geaccepteerd , denken mensen dat israel de goede is. Net zoals mensen denken dat amerika de goeie was in irak.

+1

dus die oorlog wat er nu gaande is lees je gewoon uit een boek.?

dus die oorlog wat er nu gaande is lees je gewoon uit een boek.?

ja vreemd he. k lees net weer iets nieuws:

Volgens de krant Yedioth Ahronoth maakt Israël gebruik van nanotechnologie bij het creëren van robots die niet groter zijn dan een wesp. Deze 'bionische' insekten zullen in staat zijn op vijandelijk gebied foto's te nemen, doelwitten op te sporen en deze zelfs te doden of te vernietigen.

In de Bijbel staat dat er in het eind der tijden een enorme wereldoorlog zal komen die zowel in de fysieke als in de geestelijke wereld zal worden uitgevochten. 'En er kwam oorlog in de hemel; Michael en zijn engelen hadden oorlog te voeren tegen de draak; ook de draak en zijn engelen voerden oorlog, maar konden geen standhouden, en hun plaats werd in de hemel niet meer gevonden. En de grote draak werd op de aarde geworpen, de oude slang, die genaamd wordt duivel en de satan, die de gehele wereld verleidt; hij werd op de aarde geworpen, en zijn engelen met hem.' (Openbaring 12:7-9).

Een groot deel van de mensheid zal zich vervolgens aansluiten bij de oorlog tegen de christelijke God, en een beroep doen op hun eigen 'goden'. Zij 'bekeerden zich niet van de werken hunner handen, om de boze geesten niet meer te aanbidden, en de gouden, zilveren ,koperen, stenen en houten afgoden, die niet kunnen zien, noch horen of gaan, en zij bekeerden zich niet van hun moorden, noch van hun toverijen, noch van hun hoererij, noch van hun dieverijen.' (Opb.9:20-21)
Hele volken zullen zich daarbij doelbewust laten leiden door boze geesten: 'En ik zag uit de bek van de draak en uit de bek van het beest en uit de mond van de valse profeet drie onreine geesten komen, als kikvorsen; want het zijn geesten van duivelen, die tekenen doen, welke uitgaan naar de koningen der gehele wereld, om hen te verzamelen tot de oorlog op de grote dag van de almachtige God... En hij verzamelde hen op de plaats, die in het Hebreeuws genoemd wordt Harmageddon.' (Opb.16:13-14+16)

Deze grootste veldslag aller tijden, waarbij de oosterse legermachten zich verzameld hebben om Israël te vernietigen, zal beeindigd worden door de terugkomst van Jezus Christus, die al deze legers zal verpletteren. Dat is tenminste het scenario waar veel christenen in geloven. :)

De beschrijvingen in Openbaring over de laatste 7 jaar van de Aarde in haar huidige vorm staan bol van de gruwelen die over de weigerachtige mensheid zullen komen. Eén passage, die al heel lang tot de verbeelding spreekt, gaat over de verschijning van een soort sprinkhanen op de wereld, die vijf maanden lang de mensen zullen kwellen:

'En uit de rook kwamen sprinkhanen op de aarde te voorschijn en hen werd macht gegeven, gelijk schorpioenen der aarde macht hebben... En hun werd gegeven, dat zij (de mensen) niet zouden doden, maar dat de mensen zouden gepijnigd worden, vijf maanden lang; en hun pijniging was als de pijniging door een schorpioen, wanneer hij een mens steekt. En in die dagen zullen de mensen de dood zoeken, maar hem geenszins vinden...' (Opb.9:3-6)

bron:

[Link niet meer beschikbaar]

gaat er al een belletje rinkelen? :) staat allemaal in de bijbel whoehoeeeh :clap:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven