4 Myself
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
als dat waar is, waarom is hamas dan gekozen door de meerderheid van de bevolking?
hier wil ik graag een atwoord op![]()
zeggen wij dat dan? wie zegt dat. ik niet hoor.
jullie zijn niet eerlijk tegenover jezelf daar zal het door komen
Waarom is het o.k. als de leden van Hamas hun eigen mensen vermoorden, maar als Israël de raketaanvallen beantwoordt, zijn zij wél criminelen? Waarom is het wél o.k. om Joodse kinderen te vermoorden? Waarom is het een 'overwinning' als kinderen in Israël vermoord worden? De Palestijnen dansen er zelfs om in de straten, net zoals destijds bij de aanslagen van 9/11.
'Waarom is het vermoorden van anderen een overwinning voor Hamas? En als jij vervolgens hun agressie beantwoordt, ben jíj ineens de misdadiger?'
'De moslimlanden staan in de hele wereld op de absolute eerste plaats als het om de titel 'hypocrieten' gaat. In Gaza dansten de moslims als eerste in de straten na de aanslagen van 9/11. Waarom dansen vanwege de dood van 3000 andere mensen, en tegelijkertijd van die anderen eisen dat deze wél spijt hebben als er Palestijnen worden gedood? Zo hypocriet zijn ze. Ze zouden als menselijke wezens moeten reageren, en niet blij zijn met de dood van anderen, en niet je eigen mensen vermoorden.'
'Wat voor soort religie is dat, die mensen in de straten laat dansen om de dood van anderen? Wat voor soort religie is dat, die mensen ongestraft hun eigen mensen laat vermoorden? Ze sturen hun eigen kinderen om vermoord te worden en hebben daar geen problemen mee. Sterker nog, ze vieren het na afloop! Ze hebben zelfs van hun eigen kinderen een stel moordenaars gemaakt.'
Daarom moesten de israelieten in het O.T. ook die mensen van de gazastreek doden, omdat ze hun eigen kinderen offeren aan de afgoden. Die praktijken mochten de joden nooit navolgen, zei God. (mijn god!)

ik volg je niet