AndroidHealthClinic

'Do to Hamas what the US did to Japan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
als dat waar is, waarom is hamas dan gekozen door de meerderheid van de bevolking?

hier wil ik graag een atwoord op;)

zeggen wij dat dan? wie zegt dat. ik niet hoor.

jullie zijn niet eerlijk tegenover jezelf daar zal het door komen
Waarom is het o.k. als de leden van Hamas hun eigen mensen vermoorden, maar als Israël de raketaanvallen beantwoordt, zijn zij wél criminelen? Waarom is het wél o.k. om Joodse kinderen te vermoorden? Waarom is het een 'overwinning' als kinderen in Israël vermoord worden? De Palestijnen dansen er zelfs om in de straten, net zoals destijds bij de aanslagen van 9/11.

'Waarom is het vermoorden van anderen een overwinning voor Hamas? En als jij vervolgens hun agressie beantwoordt, ben jíj ineens de misdadiger?'

'De moslimlanden staan in de hele wereld op de absolute eerste plaats als het om de titel 'hypocrieten' gaat. In Gaza dansten de moslims als eerste in de straten na de aanslagen van 9/11. Waarom dansen vanwege de dood van 3000 andere mensen, en tegelijkertijd van die anderen eisen dat deze wél spijt hebben als er Palestijnen worden gedood? Zo hypocriet zijn ze. Ze zouden als menselijke wezens moeten reageren, en niet blij zijn met de dood van anderen, en niet je eigen mensen vermoorden.'

'Wat voor soort religie is dat, die mensen in de straten laat dansen om de dood van anderen? Wat voor soort religie is dat, die mensen ongestraft hun eigen mensen laat vermoorden? Ze sturen hun eigen kinderen om vermoord te worden en hebben daar geen problemen mee. Sterker nog, ze vieren het na afloop! Ze hebben zelfs van hun eigen kinderen een stel moordenaars gemaakt.'

Daarom moesten de israelieten in het O.T. ook die mensen van de gazastreek doden, omdat ze hun eigen kinderen offeren aan de afgoden. Die praktijken mochten de joden nooit navolgen, zei God. (mijn god!)

'De moslimlanden staan in de hele wereld op de absolute eerste plaats als het om de titel 'hypocrieten' gaat. In Gaza dansten de moslims als eerste in de straten na de aanslagen van 9/11. Waarom dansen vanwege de dood van 3000 andere mensen, en tegelijkertijd van die anderen eisen dat deze wél spijt hebben als er Palestijnen worden gedood? Zo hypocriet zijn ze. Ze zouden als menselijke wezens moeten reageren, en niet blij zijn met de dood van anderen, en niet je eigen mensen vermoorden.

hahah vindt je het gek, amerika de eigenschuld moeten ze maar optyven van die arabische landen

hahah vindt je het gek, amerika de eigenschuld moeten ze maar optyven van die arabische landen

zieke geest heb je kerel. duizenden onschuldige mensen en je vind zo'n reactie logisch. dansende mensen om de dood van onschuldige mensen. wat ben jij een ontzettend ziek figuur.

nee, ik heb geen zieke geest, ik ben het gewoon zat wat amerika en israel doen

als de dood jullie grootste verlangen is waarom dan nu klagen? hamas zijn de echte moordenaars van de palestijnen en dat weet je net zogoed als ik.

Kijk wat Hamas hun eigen mensen aandoen. Dan vraag je je af waarom de mensen boos zijn op de Israeli's. Als Hamas ergere dingen doet dan de Israëli's, waar klagen de Palestijnen dan nu over? Waarom zie je nu geen moslims protesteren met slogans zoals 'Dood aan Hamas', zoals ze altijd wel 'dood aan Israël' schreeuwen?

Geef me daar eens antwoord op

Kijk wat Hamas hun eigen mensen aandoen. Dan vraag je je af waarom de mensen boos zijn op de Israeli's. Als Hamas ergere dingen doet dan de Israëli's, waar klagen de Palestijnen dan nu over? Waarom zie je nu geen moslims protesteren met slogans zoals 'Dood aan Hamas', zoals ze altijd wel 'dood aan Israël' schreeuwen?

Geef me daar eens antwoord op
??? ik volg je niet

ten eerste niet iedereen wil daar dood, aleen de strijder.
ten 2e, ik klaag niet, ik wordt aleen boos dat mensen zoals jou goed vinden wat de palesteinen doen

de strijders zijn de beesten die israel wil doden niet de onschuldige burgers. jullie denken van wel omdat jullie zelf de zieke geest hebben die dit denkt en voor jullie zou het logisch zijn om onschuldige burgers te doden omdat dat ook gebeurd maar er zijn gelukkig nog gewone mensen.

de strijders zijn de beesten die israel wil doden niet de onschuldige burgers. jullie denken van wel omdat jullie zelf de zieke geest hebben die dit denkt en voor jullie zou het logisch zijn om onschuldige burgers te doden omdat dat ook gebeurd maar er zijn gelukkig nog gewone mensen.
Israel retalieerde na die aanslagen, 400 mensen verloren het leven.
Jij wilt zeggen dat dit 400 Hamas strijders zijn?

nee,ik ben zef ook tegen het vermoorden van israelische burgers, maar die paar onschuldige doden in israel is te verwaarlozen in verhouding met de palesteinde (vermoorde)burgers

Hamas is een terroristenorganisatie van de ergste soort, ze geven niet om een mensenleven en verschuilen zich achter hun eigen burgerbevolking zodat er onschuldige doden vallen, dat is wat je te zien krijgt. Onbegrijpelijk dat de wereld niet wil zien met wat voor schoften Israel te maken heeft. Israel toont geen genade voor moslimterroristen en terrecht ook.

hamas_israel_Leyden_Internet_Marketing.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de wereld maar schreeuwen de Israëlieten
de boosdoenders zijn.

Dit zijn de zieke geesten die israel wil doden, geen onschuldige burgers zoals vele dwazen denken.
Israel krijgt klappen maar ze zeggen het is genoeg met de terughoudendheid, israel zal onder druk worden gezet en iedereen zal tegen hun keren wat nu al gebeurd.

De Palestijnen juichen bij de dood van anderen, maar ze verwachten dat de wereld wel om hún doden treurt.

Alles is voorspeld in de bijbel en nu komt het uit. We zitten middenin de eindtijd en niemand die het ziet. Het is niet 5 minuten voor 12 maar 1 seconde voor 12.

http://www.youtube.com/watch?v=7_OGhj43GAE&feature=related

ja jongens lekker hammas helpen. maar wie zijn ze? kijk het filmpje

Hier heb je nog een paar. alsof israel lekker bezig is.
Je kan maar beter geen partij kiezen.

israel_lebanon_war_israeli_children_signing_missiles_israeli_children_.jpg

Israel-Palestine_maps.jpg

Als je die laatste bijlage zo ziet lijkt het vrij duidelijk wat de bedoeling is van Israel. Ze willen gewoon gans het land voor zich daarom grijpen ze elke kans om de Palestijnen uit te roeien. Dat uitroeien wilde ooit iemand met hun volk doen (lijkt wel soort vergelding voor een opgelopen trauma). Natuurlijk is wat de terroristen doen niet goed te keuren. Dus ik kies geen kant. Maar mensen die Israel verdedigen gaan toch wel erg kort door de bocht.

Wat zou jij doen moest een land jou land proberen te bemachtigen? Ja inderdaad het proberen te verdedigen en dat is precies wat hamas aan het proberen is maar het is moeilijk tegen een land die gevoed word door de amerikaanse oorlogsmachine.

Raar is het dat ik overal ( behalve op tv ) lees dat israel de agressor is en dat hoor ik van joden ook.

Net zoals de oorlog is Irak wordt deze oorlog geaccepteerd , denken mensen dat israel de goede is. Net zoals mensen denken dat amerika de goeie was in Irak.

die op een na laatste foto is minstens even ****ed up als palestijnse kids met een Ak of rpg-7 in hun hand.

Wat zou jij doen moest een land jou land proberen te bemachtigen? Ja inderdaad het proberen te verdedigen en dat is precies wat hamas aan het proberen is maar het is moeilijk tegen een land die gevoed word door de amerikaanse oorlogsmachine.

Raar is het dat ik overal ( behalve op tv ) lees dat israel de agressor is en dat hoor ik van joden ook.

Net zoals de oorlog is Irak wordt deze oorlog geaccepteerd , denken mensen dat israel de goede is. Net zoals mensen denken dat amerika de goeie was in Irak.

nee iedereen zal zich straks tegen israel keren. ook de vs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven