XXL Nutrition

Docu : How To Make Money Selling Drugs

aint-nobody-got-time-for-that-viral-video-star-does-have-time-to-sue-apple.jpg

Totdat je opgepakt wordt in de USA dan kan je je anus prepareren

Seems interesting...

Vind al dat gelul over drugs zo idioot, alsof iemand die wat coke of echt goede xtc levert aan volwassenen in een uitgaansgelegenheid zo een gangster is.

Alcohol is ook een harddrug die heel veel levens verwoest en verwoest heeft en overal om je heen verkrijgbaar, in je face op de TV met die reclames zo gezellig met je vrienden dat je een leven hebt als je net als hun je amstel zuipt.
En al die gore coffeeshops met die klote wiet van tegenwoordig, spul is super sterk, Jochies van 14 die helemaal psychisch worden van dat spul en hun hele jeugd en leven naar de klote helpen.
Als ze zelf niet kunnen kopen i.v.m leeftijd vragen ze gewoon iemand om ff voor ze te halen.

Beetje hypocriete wereld.

Laatst bewerkt:
Vind al dat gelul over drugs zo idioot, alsof iemand die wat coke of echt goede xtc levert aan volwassenen in een uitgaansgelegenheid zo een gangster is.

Alcohol is ook een harddrug die heel veel levens verwoest en verwoest heeft en overal om je heen verkrijgbaar, in je face op de TV met die reclames zo gezellig met je vrienden dat je een leven hebt als je net als hun je amstel zuipt.
En al die gore coffeeshops met die klote wiet van tegenwoordig, spul is super sterk, Jochies van 14 die helemaal psychisch worden van dat spul en hun hele jeugd en leven naar de klote helpen.
Als ze zelf niet kunnen kopen i.v.m vragen ze gewoon iemand om ff voor ze te halen.

Beetje hypocriete wereld.

Propaganda....

Ja hoor, tuurlijk zijn er kruisingen enz waardoor er wat sterkere wietsoorten zijn.
Maar niet zo als de regering wil laten geloven.
Ook heb je sterke hasjsoorten etc

Maar is net zoals sterke drank, je hebt minder nodig om lam te worden, maar van bier kan je jezelf ook t*ring lam zuipen..

Laatst een docu gekeken over identiteitsfraude, je word er minder rijk van maar de pakkans is vele male lager.

Ja hoor, tuurlijk zijn er kruisingen enz waardoor er wat sterkere wietsoorten zijn.

Maar is net zoals sterke drank, je hebt minder nodig om lam te worden, maar van bier kan je jezelf ook t*ring lam zuipen..

Klopt inderdaad, de meeste alcoholisten op de straat zijn aan de halve liters euroshopper of alfa bier.

Info van de regering is het laatste waar ik naar zal luisteren gelukkig.
Het is me om me heen opgevallen dat het wat sterker is, dus inderdaad die kruisingen die dit doen.

in de jaren 90 vond ik de superskunk die bijvoorbeeld shops als Bullwackie verkochten erg sterk.
Heb gezien dat het bij veel kids verkeerd viel.
Ja sterke hash had je toen ook als Superpolm die erg populair was onder veel marokkaanse jongeren.

Ik vind het alleen zo hypocriet dat de regering zo moeilijk doet over "harddrugs" terwijl je de wiet en de drank ook niet moet onderschatten.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon Breaking Bad kijken en je kookt en sellt die shit!

inderdaad. Een paar jaar geleden dealden een redelijk aantal vrienden van me ook in de gangbare harddrugs. Ik zie het overal om me heen. T begin voor wat vrienden, daarna is verkoop je toevallig een paar van je eigen pillen op een feestje, je neemt de volgende keer een paar extra mee en voor je het weet gaan je maandinkomsten x2 door het handelen. Dat duurt een jaartje of 2 en dan stopt het gros weer. Er is helemaal geen sprake van gangsterpraktijken. Misschien als je de eerste persoon vanaf de 'fabriek' bent en een paar honderd dealers onder je hebt, maar anders valt het wel mee. Bijna iedereen is gestopt met de verkoop inmiddels, maar gebruikt zelf nog wel.

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 14:00 ----------

ja hoor, tuurlijk zijn er kruisingen enz waardoor er wat sterkere wietsoorten zijn.

maar is net zoals sterke drank, je hebt minder nodig om lam te worden, maar van bier kan je jezelf ook t*ring lam zuipen..

+1,

Terug
Naar boven