XXL Nutrition

Docu : How To Make Money Selling Drugs

Zit hem nu te kijken. Na 6 minuten zegt die gast dat je "a pound each plant" kunt oogsten (wiet), wat bijna een half kg is.

Michael-What-the-office-10400786-400-226.gif

Beste plant idd

Dealers zijn dan ook de meest betrouwbare en meest geloofwaardige mensen. Als hij het zegt dan moet het wel zo zijn :P

Verschilt natuurlijk ook per plant, maar er valt best 500+ gr van sommige planten af te halen. Zeker door profesionele growers.

Zeker wel.. ligt gewoon aan hoeveel planten jij per m2 hebt.

ATTENTIE: IK VERKOOP GEEN HGH, PM'EN IS DUS ZINLOOS! dank u.

Nu al uitverkocht?

inderdaad. Een paar jaar geleden dealden een redelijk aantal vrienden van me ook in de gangbare harddrugs. Ik zie het overal om me heen. T begin voor wat vrienden, daarna is verkoop je toevallig een paar van je eigen pillen op een feestje, je neemt de volgende keer een paar extra mee en voor je het weet gaan je maandinkomsten x2 door het handelen. Dat duurt een jaartje of 2 en dan stopt het gros weer. Er is helemaal geen sprake van gangsterpraktijken. Misschien als je de eerste persoon vanaf de 'fabriek' bent en een paar honderd dealers onder je hebt, maar anders valt het wel mee. Bijna iedereen is gestopt met de verkoop inmiddels, maar gebruikt zelf nog wel.

+1,

Die pillen verkopen op een feest schiet toch niet echt op. Wil je een maandloon x 2 hebben moet je toch wel flink verkopen.

jullie vergeten wel dat op dbb allemaal ruige mofo's zitten he (
semi serieus
). Voor de gemiddelde NL'er is drugs dealen best intimiderend. Als je meerdere vrienden hebt die dat deden, laten we even eerlijk zijn, dan zijn het waarschijnlijk geen hoogopeleide jongens met een goede baan. Kunnen het nog wel hele goede gasten zijn natuurlijk.

In amerika is het ook al veel sneller aan de orde om een wapen te kopen als je dealt. Dat is hier ook wel anders.

semi serieus
). Voor de gemiddelde NL'er is drugs dealen best intimiderend. Als je meerdere vrienden hebt die dat deden, laten we even eerlijk zijn, dan zijn het waarschijnlijk geen hoogopeleide jongens met een goede baan. Kunnen het nog wel hele goede gasten zijn natuurlijk.

In amerika is het ook al veel sneller aan de orde om een wapen te kopen als je dealt. Dat is hier ook wel anders.

:D:D Gelukkig kunnen het nog wel goede gasten zijn. Dat dan nog wel!

****ing goede docu met een goede boodschap

Was wel goed kijkvoer, zou wel een mooie toevoeging zijn als ze met (concrete) mogelijke oplossingen kwamen ipv aan te geven dat de huidige gang van zaken shit is

Die pillen verkopen op een feest schiet toch niet echt op. Wil je een maandloon x 2 hebben moet je toch wel flink verkopen.

Dat is ook mijn hele punt. De meeste mensen rollen er in als ze geld ruiken. Lui die normaal niks kwaads in zich hebben. Dat escaleert steeds verder tot je een keer bijna tegen de lamp loopt. Na dat moment stopt een deel helemaal, en bij de andere lui is het vaak een kwestie van tijd voordat ze met justitie in aanraking komen.

Dat maandloon x2 is dan ook geen extreem maandloon. Een aantal haalden er toch 800-1200 per maand extra mee binnen. Voor lui van 19-24 is dat een grote bak om extra te hebben.

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 23:52 ----------

semi serieus

Niemand heeft het over hoogopgeleid gehad :P alleen niks wat in het 'harde gangster' plaatje past.
2 ervan hebben wel hbo afgerond trouwens (nu, toen nog niet) dus naar mijn mening heeft het weinig met scholingsniveau te maken. Lijkt me meer een issue met blootstelling aan iets. Als je met groepen op stap bent waarin het doodnormaal is om de spiegels regelmatig op tafel te hebben duurt het hoogsten een uurtje voor iemand je vraagt of je wat wil.

Amerika is wel gevaarlijker lijkt me inderdaad.

Was wel goed kijkvoer, zou wel een mooie toevoeging zijn als ze met (concrete) mogelijke oplossingen kwamen ipv aan te geven dat de huidige gang van zaken shit is

Er zijn een paar andere docu's over de drugsoorlog waarin ze wel met oplossingen komen, zoals ''the last white hope''. Daarin nemen ze Amsterdam min of meer als voorbeeld van hoe het zou moeten.

Dit is die docu met Eminem erin? Hier wacht ik al een jaar op. Eindelijk! Dank je.

Terug
Naar boven