Fitness Seller

Documentaire AS gebruik.

firedsoul zei:
die gast die sterioden heeft gebruikt en er mee is gestopt. WTF? hijs echt aardig klein (voor het 4 jaar nemen van sterioden)ik zou eerder zeggen dat ie natural is.

Klopt...die kerel vind ik ook niet spectaculair massief...eigelijk een klein mannetje! Kan best zijn dat ie roids gebruikt, maar ook dan zal je moeten trainen als een beest en eten als een paard! En als je dat niet doet dan gain je echt niet veel kilo's. Ik heb ook het idee dat ie net van een blessure is hersteld en de draad weer oppakt, omdat je hem iets hoort zeggen van:

"ja...dat begint weer de goeie kant uit te gaan... ik ben weer op de goeie weg" oid.

Laatst bewerkt:
qwert55 zei:
Klopt...die kerel vind ik ook niet spectaculair massief...eigelijk een klein mannetje! Kan best zijn dat ie roids gebruikt, maar ook dan zal je moeten trainen als een beest en eten als een paard! En als je dat niet doet dan gain je echt niet veel kilo's. Ik heb ook het idee dat ie net van een blessure is hersteld en de draad weer oppakt, omdat je hem iets hoort zeggen van:

"ja...dat begint weer de goeie kant uit te gaan... ik ben weer op de goeie weg" oid.

Jah maar die gast manueel zegt wel dat ie weer 8 kilo heeft gepakt. Nou ik zie nix. Ik wil niet opscheppen maar ik ben veel gespierder en ik train 2 jaar natural.
4 jaar aan steriods en dan zo zwak er uit zien hoe flik je het.

n wat is die PGF2 toch is dat echt of fake?

frietbakker zei:
Inderdaad een goeie docu. Objectief ook vind ik, het wordt duidelijk van beide kanten belicht. Ik vind dus helemaal niet dat AS in een kwaad daglicht worden gesteld.

Pardon? Obectief? Rare definities van objectief heb je dan. De types die in het filmpje daadwerkelijk gebruik(t)en komen er op het gebied van motivatie en diepgang er maar armzalig vanaf. Ik vraag mezelf zelfs een beetje af of ze hier op zijn geselecteerd.

We hebben het natuurlijk over een programma van de de publieke omroep. Aangezien die figuren menen te spreken voor de gehele samenleving zullen zij het echt niet nalaten om er een morele boodschap in te stoppen!! En we weten hoe deze luidt..... :o :o :o

firedsoul zei:
Jah maar die gast manueel zegt wel dat ie weer 8 kilo heeft gepakt. Nou ik zie nix. Ik wil niet opscheppen maar ik ben veel gespierder en ik train 2 jaar natural.
4 jaar aan steriods en dan zo zwak er uit zien hoe flik je het.

Ja ok...maar later in de documentaire laat ie foto's zien van vroeger, waarop ie heel mager was en slechts 50 kilo woog...naar eigen zegge.
Dus heeft ie wel degelijk goede vooruitgang geboekt. En 4 jaar kuren was bij hem ieder jaar 1 kuurtje en zich niet vol-juicen! Tuurlijk had er veel meer ingezeten voor hem...maar het blijft natuurlijk wel een homo! :D

heb homo's gezien waar je waarschijnlijk 3 keer in past maat dus dat zal er weinig mee te maken hebben :D

Die Anja timmerman ziet er echt slecht uit echt teveel steriods genomen.

firedsoul zei:

Nou...gooi alle negativiteit er effe uit! Ohh ja...heb je die bobbel op de onderrug van Ed van Amsterdam wel eens gezien??!! Echt afschuwelijk!! :D

j/k

qwert55 zei:
Nou...gooi alle negativiteit er effe uit! Ohh ja...heb je die bobbel op de onderrug van Ed van Amsterdam wel eens gezien??!! Echt afschuwelijk!! :D

j/k

jah sorry hoor trouwens edje is cool en die bobbel zegt me niks. Maar ze ziet er gewoon uit als een man ik werd bang man. Serieus als je daar op valt ben je homo.

firedsoul zei:
jah sorry hoor trouwens edje is cool en die bobbel zegt me niks. Maar ze ziet er gewoon uit als een man ik werd bang man. Serieus als je daar op valt ben je homo.

heb homo's gezien waar je waarschijnlijk 3 keer in past maat dus dat zal er weinig mee te maken hebben :D

Maar je hebt gelijk....dat mens was echt superlelijk...ze traint waarschijnlijk haar walspieren onder haar ogen.

qwert55 zei:
Lees maar een bladzijde terug!

Dat ik dat wijf lelijk vind is omdat ze gewoon echt er als een man uitziet. Ze heeft geen t**ten meer mannelijke schouders , gezichtvorm. En met die stem was ook gekloot volgens mij. en hoe je aan zulke oogzakken komt onder je ogen :|. Geef maar toe als je op der zal vallen val je gewoon op een man tis geen vrouw meer. Ik vind gewoon dat vrouwen met der poten van steriods moeten afblijven. Er is nix coïtusier dan een natural meisje die met gewichten traint maar als ze sterioden nemen veranderen ze gewoon in monsters :(.

firedsoul zei:
Heilige Maria en het kindje Jezus in zijn kribbetje nog eens aan toe. :mad:
Anja Timmer ziet er niet goed uit? Laat je effe nakijken man. Ze heeft grotere armen als jij, of is dat juist hetgeen waar je bang voor bent?

Sommige vrouwen hebben de pech dat hun gezicht ook reageert op het gebruik van anabolen. En dat is vaak wel te zien. Echter, die vrouwen zelf interesseert dat waarschijnlijk geen moer. Die hebben de bewuste keuze gemaakt om mannelijke geslachtshormonen te gebruiken om de sportieve prestaties flink op te krikken, en als ze daar een iets steviger onderkaak van krijgen, so be it.

Ik wilde de documentaire downloaden. Maar toen ik het woordje “adoniscomplex” las wist ik al wel voldoende. :rolleyes:

Lauw zei:
Heilige Maria en het kindje Jezus in zijn kribbetje nog aan eens toe. :mad:
Anja Timmer ziet er niet goed uit? Laat je effe nakijken man. Ze heeft grotere armen als jij, of is dat juist hetgeen waar je bang voor bent?

Sommige vrouwen hebben de pech dat hun gezicht ook reageert op het gebruik van anabolen. En dat is vaak wel te zien. Echter, die vrouwen zelf interesseert dat waarschijnlijk geen moer. Die hebben de bewuste keuze gemaakt om mannelijke geslachtshormonen te gebruiken om de sportieve prestaties flink op te krikken, en als ze daar een iets steviger onderkaak van krijgen, so be it.

Ik wilde de documentaire downloaden. Maar toen ik het woordje “adoniscomplex” las wist ik al wel voldoende. :rolleyes:

jesus riod rage ofsow? doe eens normaal spierwijs ziet ze er awesome uit net alsof ik dat niet weet. Ik vind der niet uitzien omdat het gewoon als een man eruit ziet wat denk jij dan waar ik in ze kribbels over heb? Doe eens normaal. En ze heeft grotere armen als mij hoe weet jij dat zo goed? train je ook in mij sportschool ofsow? Ik geef enkel me mening omdat ik vrouwen die op mannen lijken lelijk vind. iedere idioot weet dat er ongelooflijk gespierd uit vind waarom zou ik daar commentaar over geven ?????

Hèhè, zeg dat dan!
Ik vind Anja Timmer ook niet bijster aantrekkelijk. Maar ze heeft echt wel een prrrrrrachtige getrainde fysiek.
De volgende keer moet je je kritiek iets meer nuanceren. :)

Ik heb trouwens geen last van roid-rage. Ik heb geen anabolen nodig om me als een opgefokte aap te gedragen. :D

firedsoul zei:
jesus riod rage ofsow? doe eens normaal spierwijs ziet ze er awesome uit net alsof ik dat niet weet. Ik vind der niet uitzien omdat het gewoon als een man eruit ziet wat denk jij dan waar ik in ze kribbels over heb? Doe eens normaal. En ze heeft grotere armen als mij hoe weet jij dat zo goed? train je ook in mij sportschool ofsow? Ik geef enkel me mening omdat ik vrouwen die op mannen lijken lelijk vind. iedere idioot weet dat er ongelooflijk gespierd uit vind waarom zou ik daar commentaar over geven ?????

Nee...misschien heeft hij wel naar je avatar gekeken. :p

Lauw zei:
Hèhè, zeg dat dan!
Ik vind Anja Timmer ook niet bijster aantrekkelijk. Maar ze heeft echt wel een prrrrrrachtige getrainde fysiek.
De volgende keer moet je je kritiek iets meer nuanceren. :)

Ik heb trouwens geen last van roid-rage. Ik heb geen anabolen nodig om me als een opgefokte aap te gedragen. :D

ja me kritiek ging natuurlijk over haar uiterlijk als een vrouw!!!!! als ze een man was zou "het" (sorry ik vind het echt een gedrocht) er beter zien. Nou is het gewoon een soort shemale ofsow. Fysiek is prachtig zet der een normale mannenkop derop en ik zou absoluut geen kritiek geven. Maar tis een vrouw wat een zonde om zoiets als een vrouwelijke lichaam in een mannelijke bonk ban testerone te veranderen :(.

Terug
Naar boven