Fitness Seller

Documentaire AS gebruik.

qwert55 zei:
Nee...misschien heeft hij wel naar je avatar gekeken. :p

Mij avatar is misschien oud en veelst te klein om ook maar iets over te zeggen???? mij armen zijn 42 cm natural met 2 jaar van training. die van haar zullen best groter zijn maar hoe denk je dat ik eruit ziet als ik de zelfde trainingsjaren als ik haar had en ook sterioden nam? in ieder geval groter dan die 42 cm.

firedsoul zei:
ja me kritiek ging natuurlijk over haar uiterlijk als een vrouw!!!!! als ze een man was zou "het" (sorry ik vind het echt een gedrocht) er beter zien. Nou is het gewoon een soort shemale ofsow. Fysiek is prachtig zet der een normale mannenkop derop en ik zou absoluut geen kritiek geven. Maar tis een vrouw wat een zonde om zoiets als een vrouwelijke lichaam in een mannelijke bonk ban testerone te veranderen :(.

Ze heeft echt haar beste tijd gehad hoor:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo en nu weer on topic. ;)

@ firedsoul
Imho heeft ze nog steeds een vrouwenfiguur. Als een vrouwelijke bb-er in wedstrijd shape is dan hebben ze zo weinig lichaamsvet dat het hun (vrouwelijke) figuur geen goed doet. Een vrouwenfiguur wordt voor een groot deel “gemaakt” door de vorm van vetopslag op het lichaam. Als een vrouw heel droog is dan zien die heupen er plotseling wel heel smal uit. Persoonlijk kijk ik ook liever naar bodybuildende vrouwen off-season. :p

Maar eigenlijk moet je een bodybuildende vrouw überhaupt niet met je pik beoordelen. Die moet je beoordelen op haar sportieve prestatie, niets meer en niets minder. :)

En je moet mensen geen gedrocht noemen omdat hun uiterlijk afwijkt, dat staat heel dom. En het levert je ook nog eens heel veel negatieve karma op. ;)

Lauw zei:
@ firedsoul
Imho heeft ze nog steeds een vrouwenfiguur. Als een vrouwelijke bb-er in wedstrijd shape is dan hebben ze zo weinig lichaamsvet dat het hun (vrouwelijke) figuur geen goed doet. Een vrouwenfiguur wordt voor een groot deel “gemaakt” door de vorm van vetopslag op het lichaam. Als een vrouw heel droog is dan zien die heupen er plotseling wel heel smal uit. Persoonlijk kijk ik ook liever naar bodybuildende vrouwen off-season. :p

Maar eigenlijk moet je een bodybuildende vrouw überhaupt niet met je pik beoordelen. Die moet je beoordelen op haar sportieve prestatie, niets meer en niets minder. :)

En je moet mensen geen gedrocht noemen omdat hun uiterlijk afwijkt, dat staat heel dom. En het levert je ook nog eens heel veel negatieve karma op. ;)

Tja ok das waar ik moet haar geen gedrocht noemen. Maar in het filmpje schrok ik me wel ff de t*ring. En offseason zou er ook wel mannelijk uitzien. haar chest blijft plat en mannelijk. Just like her face. Scheer het kaal en je hebt een gespierde man :D. En negatieve karma kan me nix schelen :D. ik heb niet eens karma volgens mij lol.

bigtony zei:
Pardon? Obectief? Rare definities van objectief heb je dan. De types die in het filmpje daadwerkelijk gebruik(t)en komen er op het gebied van motivatie en diepgang er maar armzalig vanaf. Ik vraag mezelf zelfs een beetje af of ze hier op zijn geselecteerd.

We hebben het natuurlijk over een programma van de de publieke omroep. Aangezien die figuren menen te spreken voor de gehele samenleving zullen zij het echt niet nalaten om er een morele boodschap in te stoppen!! En we weten hoe deze luidt..... :o :o :o

Nou ik vond het allemaal wel meevallen, niemand werd veroordeeld op zijn of haar gebruik. Er werdt ook niets negatiefs over de dealer vertelt, beide kanten werden gewoon vertelt. En over die kerels die wel vertelden over hun steroiden gebruik, dat die er qua motivatie armzalig afkwamen en daarop geselecteerd waren... tja, waaorm denk je dat die Anja Timmer niets zegt. Wedstrijd atleten kunnen het wel vergeten als ze openbaar zeggen dat ze gebruiken. Wordt je meteen uit de federatie geknikkerd. Of tig keer gecontroleerd voor de rest van je carriere.

frietbakker zei:
Nou ik vond het allemaal wel meevallen, niemand werd veroordeeld op zijn of haar gebruik. Er werdt ook niets negatiefs over de dealer vertelt, beide kanten werden gewoon vertelt. En over die kerels die wel vertelden over hun steroiden gebruik, dat die er qua motivatie armzalig afkwamen en daarop geselecteerd waren... tja, waaorm denk je dat die Anja Timmer niets zegt. Wedstrijd atleten kunnen het wel vergeten als ze openbaar zeggen dat ze gebruiken. Wordt je meteen uit de federatie geknikkerd. Of tig keer gecontroleerd voor de rest van je carriere.

BBers die gecontroleerd worden? Volgens mij heb je alleen controles bij bepaalde naturel wedstrijden. Ik denk dat het eerder met sponsors te maken heeft dat wedstrijd BBers er liever niet in het openbaar over praten.

Die recreatieve gebruikers waren ook niet echt denderend, als je voor zo'n fysiek moet gebruiken heb je het niet begrepen.

axestream zei:
BBers die gecontroleerd worden? Volgens mij heb je alleen controles bij bepaalde naturel wedstrijden. Ik denk dat het eerder met sponsors te maken heeft dat wedstrijd BBers er liever niet in het openbaar over praten.
Inderdaad, natuurlijk worden die BB'ers niet gecontroleerd. Als je zo'n vrouwenfysiek ziet, dan weet iedereen toch dat zo'n vrouw wel steroiden moet gebruiken. En dat weet de federatie ook donders goed. Niet voor niets heeft de IFBB besloten dat het gewicht bij vrouwen met zo'n 20 kilo (of 20%, weet ik niet meer precies) omlaag moet omdat het gewoon te ongezond werd voor vrouwen om zoveel roids te gebruiken.

Maar zelfs Jay was een keer betrapt op doping gebruikt, dus er wordt volgens mij wel gecontroleerd, als is het sporadisch. Dus toch maar het zekere voor het onzekere denk ik. Maar ook qua sponsors zou je wel eens gelijk kunnen hebben.

Black Knight zei:
Inderdaad, natuurlijk worden die BB'ers niet gecontroleerd. Als je zo'n vrouwenfysiek ziet, dan weet iedereen toch dat zo'n vrouw wel steroiden moet gebruiken. En dat weet de federatie ook donders goed. Niet voor niets heeft de IFBB besloten dat het gewicht bij vrouwen met zo'n 20 kilo (of 20%, weet ik niet meer precies) omlaag moet omdat het gewoon te ongezond werd voor vrouwen om zoveel roids te gebruiken.

nee , ronnie en de jongens zijn gezond bezig :rolleyes: :D

frietbakker zei:
Maar zelfs Jay was een keer betrapt op doping gebruikt, dus er wordt volgens mij wel gecontroleerd, als is het sporadisch. Dus toch maar het zekere voor het onzekere denk ik. Maar ook qua sponsors zou je wel eens gelijk kunnen hebben.

Zover ik weet deed de IFBB alleen in het begin van de jaren '90 een experiment met controles.

klopt, maar volgens mij controleerde ze alleen op diuretica!

met media player doet hij het toch niet bij mij :(

Terug
Naar boven