- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 92kg
En lijdt een beetje aan grootheidswaanzin lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke dus een kuur van 1000mg test en 600-750mg parabolin is niet gek ?
Is persoons gebonden. Maar zijn geen hele gekke hoeveelheden nee.
Je ziet ze wel gekker voorbij komen.
Gek is de vorm van normvervaging die ik hier zie. Jaar na jaar en altijd zijn er mensen die gekker zijn en nog meer AAS nemen. Een paar jaar terug had iedereen unaniem geroepen dat het genoemde voorbeeld vrij gek is qua dosering. Nu vinden we het bijna normaal. Onze referentie van wat we een normale kuur vinden wordt steeds opgerekt. Althans zo zie ik het.

Er kan hier misschien gelachen worden met die eerste gast van de docu van MTV maar hij heeft wel een betere fysiek dan 99,9% van dit forum.

Dat vraag ik me ook af...
Ik zelf sta wel altijd te kijken van de belachelijke topics in "post je fotos"
met daarin titels als: "Resultaat na 1,5maand trainen"
Maar denk dat de wat grotere jongens geen interesse hebben om hun fotos hier te delen.
Nou zijn de meeste op dit forum daarintegen tussen de 19 en 23 waarsch, en zullen waarsch ook niet een beter fysiek hebben dan die dude nee.....
nee hoeft zeker niet, maar op straat dan wel? Vond het trouwens leuk van Jay dat hij overlaatst wat fotos poste van zen progressieamerican underworld- steroids of coocking steroidsweet iemand die docu van die kerels in US die thuis labje hebben is hier ook wel eens gepost?
Testosterone boys documentary bodybuilding
http://www.youtube.com/watch?v=1-pNQaD1yOM
amen,ken er genoeg die al bijna een gram (bijv 500 test+ 400 deca + ook nog oral) als eerste kuur erin douwenGek is de vorm van normvervaging die ik hier zie. Jaar na jaar en altijd zijn er mensen die gekker zijn en nog meer AAS nemen. Een paar jaar terug had iedereen unaniem geroepen dat het genoemde voorbeeld vrij gek is qua dosering. Nu vinden we het bijna normaal. Onze referentie van wat we een normale kuur vinden wordt steeds opgerekt. Althans zo zie ik het.
mja en dat ik vind ik dus ook zo raar. Het is een forum, je kan fotos plaatsen maar iedereen die zich hier profileerd als "grote jonge" post geen 1 foto, met de uitleg van "ik hoef mij hier niet te bewijzen"nee hoeft zeker niet, maar op straat dan wel? Vond het trouwens leuk van Jay dat hij overlaatst wat fotos poste van zen progressie