Fitness Seller

Documentaire Gezocht

Kijk eerste kuur is bijv 500TestE Only.
Bij 2e gaat er een winny of dianabol bij.
3e kuur pak je al 500Test en 400mg Deca ofzo.
En daarna ga je dosis opvoeren.

Nou begin ik mijn kuur altijd op wat lager, bijv: 750mg Test en 600mg Bold.

Dan ik week 7 a 8 stoppen de gains, en ga je dus naar 1000mg Test 800mg Bold en TrenA ofzo, en dan groei je weer 3 weken door.

oke dus een kuur van 1000mg test en 600-750mg parabolin is niet gek ?

Is persoons gebonden. Maar zijn geen hele gekke hoeveelheden nee.
Je ziet ze wel gekker voorbij komen.

Gek is de vorm van normvervaging die ik hier zie. Jaar na jaar en altijd zijn er mensen die gekker zijn en nog meer AAS nemen. Een paar jaar terug had iedereen unaniem geroepen dat het genoemde voorbeeld vrij gek is qua dosering. Nu vinden we het bijna normaal. Onze referentie van wat we een normale kuur vinden wordt steeds opgerekt. Althans zo zie ik het.

Gek is de vorm van normvervaging die ik hier zie. Jaar na jaar en altijd zijn er mensen die gekker zijn en nog meer AAS nemen. Een paar jaar terug had iedereen unaniem geroepen dat het genoemde voorbeeld vrij gek is qua dosering. Nu vinden we het bijna normaal. Onze referentie van wat we een normale kuur vinden wordt steeds opgerekt. Althans zo zie ik het.

Klopt, wat dacht je van hoe snel mensen tegenwoordig gaan kuren.

De gemiddelde leeftijd en gewicht van een online-anabolen-winkel klant is tegenwoordig volgens mij 20 jaar en 78kg ofzo

Die van mtv is wel grappig ja

weet iemand die docu van die kerels in US die thuis labje hebben is hier ook wel eens gepost?

wat een gespierde ervaren gast die ze interviewen :roflol:

Ik vind het heel slim om te kiezen voor iemand die er niet uitziet,dat weerhoud mensen ervan om er aan te beginnen met name de idioten.Zet je er een pro neer dan willen meer mensen gebruiken dan nu het geval.Er zijn zeer veel mensen die gebruiken en misschien 10% daarvan weet wat ie doet ;)

Er kan hier misschien gelachen worden met die eerste gast van de docu van MTV maar hij heeft wel een betere fysiek dan 99,9% van dit forum. Daarnaast beseft hij dat je goed moet eten en beseft hij ook de risico's die er aan aas vasthangen.
Dat derde gastje van de docu daarentegen is pas een joke. Hij neemt aas zoals een partydrug. Voor zijn kuur was hij smal, en na zijn kuur was hij nog altijd smal. :)

Er kan hier misschien gelachen worden met die eerste gast van de docu van MTV maar hij heeft wel een betere fysiek dan 99,9% van dit forum.

Dat vraag ik me ook af...

Ik zelf sta wel altijd te kijken van de belachelijke topics in "post je fotos"
met daarin titels als: "Resultaat na 1,5maand trainen" :D

Maar denk dat de wat grotere jongens geen interesse hebben om hun fotos hier te delen.

Nou zijn de meeste op dit forum daarintegen tussen de 19 en 23 waarsch, en zullen waarsch ook niet een beter fysiek hebben dan die dude nee.....

Dat vraag ik me ook af...

Ik zelf sta wel altijd te kijken van de belachelijke topics in "post je fotos"
met daarin titels als: "Resultaat na 1,5maand trainen" :D

Maar denk dat de wat grotere jongens geen interesse hebben om hun fotos hier te delen.

Nou zijn de meeste op dit forum daarintegen tussen de 19 en 23 waarsch, en zullen waarsch ook niet een beter fysiek hebben dan die dude nee.....

mja en dat ik vind ik dus ook zo raar. Het is een forum, je kan fotos plaatsen maar iedereen die zich hier profileerd als "grote jonge" post geen 1 foto, met de uitleg van "ik hoef mij hier niet te bewijzen" :) nee hoeft zeker niet, maar op straat dan wel? Vond het trouwens leuk van Jay dat hij overlaatst wat fotos poste van zen progressie

Laatst bewerkt:
amen,ken er genoeg die al bijna een gram (bijv 500 test+ 400 deca + ook nog oral) als eerste kuur erin douwen

Of cutten met een gram AAS per week.
Insane.
Nergens voor nodig

mja en dat ik vind ik dus ook zo raar. Het is een forum, je kan fotos plaatsen maar iedereen die zich hier profileerd als "grote jonge" post geen 1 foto, met de uitleg van "ik hoef mij hier niet te bewijzen" :) nee hoeft zeker niet, maar op straat dan wel? Vond het trouwens leuk van Jay dat hij overlaatst wat fotos poste van zen progressie

Heeft niets te maken met je 'te willen bewijzen'. Het is enkel zo dat je, als je wat ouder bent (lees geen snotneus van 22j bv) je die behoefte niet hebt om je te 'profileren' als 'grote jongen'... Ken er verschillende die zelfs op hun facebook profiel enkel een photo van hun gezicht zetten maar daar niet uitgebreid gaan foto's posten van hun afgetraind lichaam.
Dat Jay het doet is ook om te tonen aan de fans en de BB enthousiasts dat hij er terug wil en zal staan. Als Jan modaal is dat helemaal iets anders.

Terug
Naar boven