Ik weet niet waar ik dit zou moeten posten, dus ik doe het maar ff hier (aangezien ik vrouw ben
)
Hoe kan het dat ik zo vreeeselijk moe ben . Ik train 4 maar per week, eet voldoende, maar wat ik ook doe en hoe vroeg of laat ik ook mijn bed in duik, ik kom er 's morgens niet uit. Ook gebeurd het regelmatig dat ik laat in de middag inzak en dan met een smoes onder de zonnebank ga liggen. Wie heeft dit ook, en hoe kan ik hier vanaf komen? Ik gebruik geen alcohol en sta 's morgens (over het algemeen) om 8 uur op, wat overigens ruim een uur te laat is
)Hoe kan het dat ik zo vreeeselijk moe ben . Ik train 4 maar per week, eet voldoende, maar wat ik ook doe en hoe vroeg of laat ik ook mijn bed in duik, ik kom er 's morgens niet uit. Ook gebeurd het regelmatig dat ik laat in de middag inzak en dan met een smoes onder de zonnebank ga liggen. Wie heeft dit ook, en hoe kan ik hier vanaf komen? Ik gebruik geen alcohol en sta 's morgens (over het algemeen) om 8 uur op, wat overigens ruim een uur te laat is

, zal wel niet hoor mja zou het anders ook niet weten.
ben niet zo artsbezoekerig