Fitness Seller

Doel van het leven

Overleven en reproduceren.

doel vh leven is t tonen van naaste liefde. dat uit je jegens je zus uiteraad anders dan tegen je vrouwen ;)

Het doel van het leven is zo gelukkig mogelijk proberen te sterven.

Als wetenschappers en filosofen er niet uit komen, kunnen wij het dan wel ontdekken?
Veel mensen proberen tegenwoordig het doel in zichzelf te vinden.
Veel therapeuten en moderne psychologische literatuur haken daar op in.
Meditatietechnieken, yoga, tips hoe je in korte tijd succes kunt bereiken enz..
De meesten weten niet wat hun doel is, daar komt iedereen vroeg of laat zelf achter.

Ik heb een steen verlegd in een rivier op aarde
Het water gaat er anders dan voorheen
Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten
Ik leverde bewijs van mijn bestaan
Omdat door het verleggen van die ene steen
De stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan.

Musclebear?

Er is niet echt een doel, en doellen veranderen vaak ook. Mijn doel is gewoon dat ik het naar men zin heb. Meer heb ik niet over mijn doelen te vertellen, doelen die ik nu heb is eigenlijk gewoon, wat meer gaan trainen (wat ik ook leuk vindt, opleiding die ik nu aan verk*tten ben goed afronden).

anabole spuite?!

Naar je eigen behoeftes en dromen er voor jezelf wat van maken, en je instincten najagen.

Het doel van het leven voor ons als mensheid is niet vast te stellen. We zijn niet meer dan een doelloos product dat zich net als elk aards organisme kenmerkt door voortplanting, iets dat deel uitmaakt van deze planeet, zo blijkt. Voor de rest zijn we een zandkorreltje in een gigantische kathedraal en mocht er een doel zijn, dan betreft dat het universum in z'n geheel.

Het doel van het leven is om op een hoger spiritueel niveau te komen. Door middel van persoonlijke ontwikkeling.

Dit forum is wel erg groot merk ik op. Erg leuk om dat te zien.

wetenschap en geloofsbelijdenis

belijdenis of besnijdenis?

de aardbol verpesten, eventueel het universum ook...

Terug
Naar boven