Muscle Babboon
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot ik krachtgericht ging trainen niet nee. Ik deed DC (veel gains) --> Madcow 5x5 + Texas method (veel meer gains) --> DC (bah valt tegen). Zoiets![]()
tip: die bodystep dingen kun je mooi gebruiken voor rack pulls, hoop dat je begrijpt welke ik bedoel?
succes mede DC'er. Ik ben verkocht aan DC trainen. Ik houd ervan om te trainen tegen alle bodybuilding normen in. Daarom alleen al een aanrader![]()

yess, elke week kun je echt verder gaan geestelijk, vooral die eerste paar weken gaat het hard. in het begin had ik zoiets van, pff dat valt wel mee, nu heb ik zoiets van, k*t, alweer squats.
je merkt het ook wel als je meedraait met mensen die volumetraining doen, je bent stuk na hoogstens 3 setjes, terwijl zij veel langer door kunnen gaan. komt omdat jij intensief traint en zij niet![]()

yess, elke week kun je echt verder gaan geestelijk, vooral die eerste paar weken gaat het hard. in het begin had ik zoiets van, pff dat valt wel mee, nu heb ik zoiets van, k*t, alweer squats.
je merkt het ook wel als je meedraait met mensen die volumetraining doen, je bent stuk na hoogstens 3 setjes, terwijl zij veel langer door kunnen gaan. komt omdat jij intensief traint en zij niet![]()
Maar schouders en triceps daar voelde ik geen stretch en met rug dan wel weer redelijk. Nog ff oefenen.bij tricep is het gewoon de bedoeling dat je een soort overhead extension positie aanneemt en vervolgens met je andere hand je elleboog richting je hoofd trekt, zo doe ik ze iig.
schouders zou je ze vooral in front delts moeten voelen, ik pak 'm altijd vrij smal.