MuscleMeat

Doggcrapp: featuring Maniac

• Topic Starter Topic Starter
waarom doe je je hams na quads? wel zieke frontsquats hoor! :P stretch voor de quads vergeet ik ook vaak, vooral na m'n widowmakers heb ik er weinig zin in.

overigens, waar is je widowmaker? ;)

Ik vind het een beter idee om eerst de compound te doen. Dus eerst squats en dan pas zo'n 'sissy' oefening als een leg curl.

Widowmakers komen er ook nog aan.:D

Stretches zien er wel lekker uit!

Ziete er wel een intressant schema uit... Had nog niet veel van deze training gehoord...
Zal dit logje eens af en toe checke :)

Good Luck!

Succes met je log. Ik heb zelf ook een tijd DC getraind, erg goede gains gemaakt, zowel kracht als massa. Zag vooral dat m'n hamstrings en schouders goed groeiden.

Let wel op dat je op tijd deload. Ik heb in m'n DC periode m'n pec-tear opgelopen.

ziet er degelijk uit man, maar waarom maar 5 reps op die front squat? moest dat niet gewoon die 3 setjes direct aan elkaar vast

Succes met je log. Ik heb zelf ook een tijd DC getraind, erg goede gains gemaakt, zowel kracht als massa. Zag vooral dat m'n hamstrings en schouders goed groeiden.

Let wel op dat je op tijd deload. Ik heb in m'n DC periode m'n pec-tear opgelopen.

Dat is wel minder. Ik begin wel wat last van m'n linkerschouder te krijgen, maar dat krijg ik eigenlijk altijd als ik vaak tot failure ga. Even aankijken. Wat dat betreft komt het nog goed uit dat ik door de feestdagen nog weinig volledige trainingsweken heb gehad.

ziet er degelijk uit man, maar waarom maar 5 reps op die front squat? moest dat niet gewoon die 3 setjes direct aan elkaar vast

Straight Set, zoals The Rock al zei. Wat er nog wel achteraan mag, is een 20 repper(zgn. widowmaker).

Dat is wel minder. Ik begin wel wat last van m'n linkerschouder te krijgen, maar dat krijg ik eigenlijk altijd als ik vaak tot failure ga. Even aankijken. Wat dat betreft komt het nog goed uit dat ik door de feestdagen nog weinig volledige trainingsweken heb gehad.

Straight Set, zoals The Rock al zei. Wat er nog wel achteraan mag, is een 20 repper(zgn. widowmaker).

Ok, goed naar je lichaam luisteren in ieder geval. Ik was na een poosje zo blij met vooral m'n krachtgains dat het voor mij moeilijker werd om rustig aan te doen tijdens een deload fase. Verslaafd aan de zware gewichten :)

Die widowmakers zijn echt nasty, vooral met dit weer (wij hebben geen airco in de gym ofzo). Maar het werkt wel.

A1

Benchpress RP 90kg: 10/5/3

Overheadpress RP 55kg: 8/3/2

Dippen RP +5kg: 8/3/2 :o

Lateral pulldown RP 65kg: 10/6/5

Cable row SS 60kg: 12x

Gisteren:

A1

Benchpress 95kg: 6/4/2

Overheadpress 60kg: 6/3/2

Dippen +5kg: 8/3/4

Lateral pulldown 70kg: 10-6-3

Cable row 75kg/10x

Stretch voor schouders heb ik nog niet onder de knie, de overige stretches zijn geen probleem. Alles 1 minuut gestretcht.

Training van afgelopen woensdag:

B1

Barbell curl RP bar+30: 8/5/3

Hammercurl SS 16kg/ 15x

Standing calve raises SS 50kg/8x

Legpress, 45gr. SS 190kg/10x pr (vorige pr was 3x190)

Leg curl, liggend RP 55kg: 8/5/3

Woensdag:

B1

Barbell curl bar+30kg: 10-7-3

Hammercurl 18kg: 12x

Standing calves 50kg: 8x (wel stricter uitgevoerd)

Legcurl 55kg: 8-5-3 (stricter uitgevoerd)

Legpress 200kg: 4x (pr)

Alle stretches gedaan.

Leuke progressie!

Vrijdag niet kunnen trainen dus vandaag pas A2.

A2

Deadlift SS 130kg: 10x

Incline benchpress RP 85kg: 8/3/1

Shoulder-machine RP 50kg: 8/5/3

Skullcrusher RP bar+30kg: 6/1/1

Close grip pullup RP BW(104.7): 8/4/3

De bedoeling was om met inclines te beginnen en met rackpulls te eindigen, maar het bankje was bezet dus toen maar met rackpulls gestart. Dat werden uiteindelijk deadlifts, omdat 'rackpulls' vanaf een aantal schijven niet erg lekker bleek te werken.

Training van afgelopen vrijdag:

A2

Incline benchpress 85kg: 8-3-1

Shoulder-machine 60kg: 10-5-3

Skullcrusher bar+30kg: 8-2-2

Close grip pullups BW(101.5): 9-5-4

Deadlift 140/8x (rep pr)

Niet ontevreden, want ondanks het cutten(en haast geen KH) toch progressie geboekt. Deadliften viel wel zwaar zo als laatste oefening.

goed bezig man! wil er zelf maandag ook mee beginnen. vooral de stretches in de beginpost zijn handig!

ziet er erg mooi uit hier :cool:

nette gewichten hoor :eek:

ga deze wel even volgen. doe zelf ook al wat maandjes DC en reageer er zelf erg goed op. Juist het feit dat je na 2 a 3 oefeningen er al totaal doorheen zit doet me goed. Heb ik tenminste gevoel dat ik echt aan het trainen ben.

Misschien maar weer eens starten :D

ik snap alleen de cruise fase neit helemaal. hoe meot ik me dat voorstellen bij DC?
gewoon t gewicht constant houden ofzo?

Terug
Naar boven