MuscleMeat

Dokter/smoesjes/waarden

Dan nog kan je je afvragen of dat achteraf niet aan te vechten is. Laatst heb ik iets gelezen dat zelf bij trouwen in gemeenschap van goederen er bij een scheiding je niet automatisch van een 50/50 verdeling kunt uit gaan.

@mrc dit komt waarschijnlijk lekker bot van mij over en dat is ook zo maar bedoel er het beste mee.

zal zij 70% bekostigen en ik maar 30% als uit elkaar gaan is het gewoon 50/50
Tenzij jij dit expliciet zo laat vastleggen zou ik dit gauw vergeten, zo werkt het namelijk niet. En als zij ermee akkoord gaat dit vast te leggen zou ik mij gaan afvragen of zij wel helemaal bij is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb afgelopen jaar 58k verdiend jaar daarvoor iets onder de 50k en jaar daarvoor 45k. Kan ook niks kopen dus zet dat maar vast uit je hoofd. Niet lullig bedoeld maar dat ga je niet fixen binnen nu en 5 jaar ben ik bang.
We zijn bezig met een heel kleine woning proberen over te nemen van nabestaanden van de vorige bewoners zonder makelaar, het woon oppervlak is misschien net 70m² met wat geluk, is wel verouderd maar lijkt er niet op dat er direct onderhoud/herstel nodig is, tuin is wel erg groot denk dat perceel wel 250-300m² is & huis staat handig dat een uitbouw met de tijd prima zou moeten lukken
Ja hoor begrijpt ze heel goed maar ze verdient niet meer dan ik hoor, ze heeft wat meer spaargeld vooral omdat ze niet investeert, ik heb gewoon veel minder liquiditeit dan haar. Verschil is dat ze nog een behoorlijk bedrag bij haar opa kan lenen waarvan ze waarschijnlijk een behoorlijk deel niet zal hoeven terug te betalen omdat het dan een erfenis is.
Het idee is dat we samen 1 zijn en samen in ons investeren, misschien maakt de een wat meer maar we doen een gelijke hoeveelheid moeite dus we zijn gelijk. Straks komen beide inkomens op 1 rekening hiervan word alles betaald en hiervan geven we onszelf zakgeld voor kleine onnodige een en ander, de dingen die niet in ons leven mogen ontbreken steunen we elkaar gewoon in; ze zal met alle plezier meebetalen aan mijn home gym omdat dat belangrijk is l, ik heb heen probleem met haar paarden hobby steunen

We zijn bezig met een heel kleine woning proberen over te nemen van nabestaanden van de vorige bewoners zonder makelaar, het woon oppervlak is misschien net 70m² met wat geluk, is wel verouderd maar lijkt er niet op dat er direct onderhoud/herstel nodig is, tuin is wel erg groot denk dat perceel wel 250-300m² is & huis staat handig dat een uitbouw met de tijd prima zou moeten lukken

Ja hoor begrijpt ze heel goed maar ze verdient niet meer dan ik hoor, ze heeft wat meer spaargeld vooral omdat ze niet investeert, ik heb gewoon veel minder liquiditeit dan haar. Verschil is dat ze nog een behoorlijk bedrag bij haar opa kan lenen waarvan ze waarschijnlijk een behoorlijk deel niet zal hoeven terug te betalen omdat het dan een erfenis is.
Het idee is dat we samen 1 zijn en samen in ons investeren, misschien maakt de een wat meer maar we doen een gelijke hoeveelheid moeite dus we zijn gelijk. Straks komen beide inkomens op 1 rekening hiervan word alles betaald en hiervan geven we onszelf zakgeld voor kleine onnodige een en ander, de dingen die niet in ons leven mogen ontbreken steunen we elkaar gewoon in; ze zal met alle plezier meebetalen aan mijn home gym omdat dat belangrijk is l, ik heb heen probleem met haar paarden hobby steunen
Dus jij investeert (neemt risicos), maar wilt wel de helft vd woning als zij 70% betaald vd lasten?

Tenzij jij dit expliciet zo laat vastleggen zou ik dit gauw vergeten, zo werkt het namelijk niet. En als zij ermee akkoord gaat dit vast te leggen zou ik mij gaan afvragen of zij wel helemaal bij is.
Dingen worden vastgelegd hoor ik hou van die meid maar de toekomst blijft onvoorspelbaar uiteindelijk weet je niks nooit zeker over een ander. Ben zelfs zo en ze weet het; ik ben klinisch onvruchtbaar, zij gebruikt geen anticonceptie, word ze zwanger wil ik een dna test. Als ze niks te verbergen heeft zal dat niet hoeven uitmaken vind ik

Net als dat als ze nu zeker is dat wij voor altijd zijn, prima dan leggen we dat zo vast dat wanneer een van ons het terugneemt dat we de ander niet met minder kunnen achterlaten dan we zelf nemen

Dus jij investeert (neemt risicos), maar wilt wel de helft vd woning als zij 70% betaald vd lasten?
En vice versa, zal ik 100% van het huis kunnen kopen van mijn geld dan is nogsteeds 50% van haar

Net als dat als ze nu zeker is dat wij voor altijd zijn, prima dan leggen we dat zo vast dat wanneer een van ons het terugneemt dat we de ander niet met minder kunnen achterlaten dan we zelf nemen
Dat doe jij dan juist wel als zij in eerste instantie 70% inlegt maar jij bij een scheiding 50% denkt te gaan claimen.

Ik hoop oprecht voor jullie dat jullie voor altijd samen blijven maar dit klinkt allemaal erg onver

Hoe weet je dit dan heb je dit laten testen?
Wou vasectomie laten doen maar dacht laat me eerst testen, tja is tijd opname dat toen 0 zaad was betekent niet dat ik vandaag 0 heb maar van 0 naar uitstekend is onrealistisch, tis ook wel een wondertje als je zo onvruchtbaar bent wil gewoon bewijs van mn prestatie dan🤣

En vice versa, zal ik 100% van het huis kunnen kopen van mijn geld dan is nogsteeds 50% van haar
Ik denk niet dat dit uberhaupt mogelijk is aangezien je dus direct eigenaar bent van een % die je van haar “gekregen” hebt en geen belasting op hebt betaald.

Ik zou dus in theorie met de buurvrouw kunnen gaan en een huis kopen van 100k waarvan ik 90k betaal en zij 10k en week later gaan we uit elkaar, verkopen we de toko en heeft zij dus 40k belasting vrij direct te pakken.

Hier gaan nogal wat haken en ogen aan vast zitten, net zo min als dat zij ook goed gek is als ze zodra ze tekent met jullie woning overeenkomst ze daarna ook een documentje jou laat ondertekenen dat jou investeringen ook 50/50 mag delen als zij eruit naait met de buurman.

Wou vasectomie laten doen maar dacht laat me eerst testen, tja is tijd opname dat toen 0 zaad was betekent niet dat ik vandaag 0 heb maar van 0 naar uitstekend is onrealistisch, tis ook wel een wondertje als je zo onvruchtbaar bent wil gewoon bewijs van mn prestatie dan🤣
Dus dan is de kans klein dat je later een eigen kind kan krijgen? Hoe is jouw gevoel hierbij, kijk mijn situatie is heel anders maar ik denk echt als mijn zusje later kinderen krijgt en mijn broers. Dat ik het zelf niet wil tenzij mijn partner dit wel wilt.

Ik vind het zelf nog heel lastig, aangezien er veel bij komt kijken maar ik denk dat in de toekomst ook een kans bestaat dat een lesbisch koppel dit samen zou willen doen. Wat hier in NL heel erg is als je geen kinderen krijgt dan ben je anders of raar weet niet hoe men hier naar kijkt.

Feit blijft wel dat zonder kinderen je leven er heel anders uitziet dan met. Aangezien je minder verantwoordelijkheid hoeft af te dragen natuurlijk.

Dat doe jij dan juist wel als zij in eerste instantie 70% inlegt maar jij bij een scheiding 50% denkt te gaan claimen.

Ik hoop oprecht voor jullie dat jullie voor altijd samen blijven maar dit klinkt allemaal erg onver
Indekken is anders dan van ergste uit gaan, ik heb geen autoverzekering omdat het moet maar voor de zekerheid & zoals ik al zei ik wil haar ook ingedekt hebben voor geval dat, ik laat hier heel mn leven achter om naar haar te trekken familie vrienden werk dit is mijn thuis bijna net zo goed als zij mijn thuis is, we fuseren onze levens om samen beter te zijn dan elk alleen en we gaan er vanuit dat dat goed komt maar het onmogelijke is mogelijk. We zijn gelijk in een relatie mocht dat stuk gaan gaan we als gelijken uit de relatie. Als ik de jackpot win op een staatslot is de helft van haar zo simpel is het

Dus jullie doen 't niet eens veilig terwijl je blijkbaar elke euro drie keer moet omdraaien? Dat is snugger.

Ik denk dat wij hier geen oordeel over moeten geven want als je sperma niet in een vrouw spuit dan kan er ook niks gebeuren.
Voorvocht, daar hoef je geen ervaring mee vrouwen voor te hebben om te weten dat dat voldoende kan zijn, wordt gewoon aangeleerd tijdens biologie les

Voorvocht, daar hoef je geen ervaring mee vrouwen voor te hebben om te weten dat dat voldoende kan zijn, wordt gewoon aangeleerd tijdens biologie les
Weet ik maar dat krijg je alleen als je extreem geil bent en dan is de kans heel klein dus die risico kan je prima nemen.

Dus dan is de kans klein dat je later een eigen kind kan krijgen? Hoe is jouw gevoel hierbij, kijk mijn situatie is heel anders maar ik denk echt als mijn zusje later kinderen krijgt en mijn broers. Dat ik het zelf niet wil tenzij mijn partner dit wel wilt.

Ik vind het zelf nog heel lastig, aangezien er veel bij komt kijken maar ik denk dat in de toekomst ook een kans bestaat dat een lesbisch koppel dit samen zou willen doen. Wat hier in NL heel erg is als je geen kinderen krijgt dan ben je anders of raar weet niet hoe men hier naar kijkt.

Feit blijft wel dat zonder kinderen je leven er heel anders uitziet dan met. Aangezien je minder verantwoordelijkheid hoeft af te dragen natuurlijk.
Tot nu toe willen we allebei niet maar de kans dat ik mijn vruchtbaarheid opwek met middelen is beter dan een operatie waar ze een vasectomie herstellen.
Ik doe sws halfjaar per jaar geen 19-nors en vlak voor dat dat seizoen weer in gaat gebruiken ik meerdere weken hcg, in deze periode gebruiken we dus rubbers. Het idee is dat niet erg is als mn ballen uit staan zolang ze maar niet afsterven, kans wel zeer aanwezig dat hypofyse nooit weer zelfstandig LH en FSH gaat produceren als zo door ga

Ik denk dat wij hier geen oordeel over moeten geven want als je sperma niet in een vrouw spuit dan kan er ook niks gebeuren.

(penis eruit halen voordat je komt).
Aangezien hij een vaderschapstest wilt wanneer ze zwanger raakt zal hij 't niet in haar navel spuiten hé.
Grow a brain.

Terug
Naar boven