We zijn bezig met een heel kleine woning proberen over te nemen van nabestaanden van de vorige bewoners zonder makelaar, het woon oppervlak is misschien net 70m² met wat geluk, is wel verouderd maar lijkt er niet op dat er direct onderhoud/herstel nodig is, tuin is wel erg groot denk dat perceel wel 250-300m² is & huis staat handig dat een uitbouw met de tijd prima zou moeten lukken
Ja hoor begrijpt ze heel goed maar ze verdient niet meer dan ik hoor, ze heeft wat meer spaargeld vooral omdat ze niet investeert, ik heb gewoon veel minder liquiditeit dan haar. Verschil is dat ze nog een behoorlijk bedrag bij haar opa kan lenen waarvan ze waarschijnlijk een behoorlijk deel niet zal hoeven terug te betalen omdat het dan een erfenis is.
Het idee is dat we samen 1 zijn en samen in ons investeren, misschien maakt de een wat meer maar we doen een gelijke hoeveelheid moeite dus we zijn gelijk. Straks komen beide inkomens op 1 rekening hiervan word alles betaald en hiervan geven we onszelf zakgeld voor kleine onnodige een en ander, de dingen die niet in ons leven mogen ontbreken steunen we elkaar gewoon in; ze zal met alle plezier meebetalen aan mijn home gym omdat dat belangrijk is l, ik heb heen probleem met haar paarden hobby steunen