XXL Nutrition

Dolfijn tricking!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Haha 19,8 milj. :o

Gespeeld zoals in het filmpje. Gaat als volgt, je doet hele tijd schuine jumps best naar rechts met telkens perfecte landing. Vooral belangrijk om snelheid te winnen, dat doe je door zo laag mogelijk te blijven en perfecte "entry" shit te doen. Eens je dikke snelheid hebt, nog 10 sec op de teller. Ga je met die dolfijn iets dieper in het water, de snelheid is nu insane hoog dus oppassen dat je zen snuit niet op de grond ramt. Derna ga je recht omhoog, insane speed. Je schroeft en doet je backflips, als je grind op die sterren druk je pijltje omhoog. Je zal zien dat hij verder de lucht in flikkert.

Highest jump van me was zo= 801 meter
verste jump= 2000 meter

Damn wat een nerd ben ik.

Sterren grinden = naar onder drukken, dus zeg maar schroeven.

:rolleyes:
Doe dan nog de moeite om eerst printscreen en dan via tinypic te uploaden, vieze hacker!!!!!!!

Tip je kan fulltime ''schroeven'' maken :o

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

langste : 308
snelheid : 112
hoogste : 172
splash : 39

:o

dit is leuker dan de eerste versie

langste : 319
snelheid : 114
hoogste : 238
splash : 53
:D

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

dat dus :P wat je ook in het filmpje ziet denk ik, dat die dolfijn focking hoog doorschiet nadat hij in die sterrenstroom terecht komt.

Ik ga voor de stats niet de punten :P

top record voor vandaag staat op 240.657.323
dus dubbel en dwars door de mand gevallen

de hoogste scores ooit staan allemaal op 2.147.483.647 maar volgens mij is dit een of andere hack geweest ofso. zijn allemaal dezelfde scores, met allemaal onbekende aantallen hoogste sprong e.d

thanks kane, ga et proberen. was net zo lekker bezig :P

verste : 441
snelheid : 131
hoogste : 260

:o

Gewoon grinden met het pijltje naar beneden ?

3.6 miljoen punten. gaat steeds beter, maar kom nog lang niet bij je in de buurt kane :P

lol 6 miljoen geef me even :o

• Topic Starter Topic Starter
Grinden moet je dus schroeven, en dan doet die dolfijn het soms wel en soms niet. Meestal als je naar boven gaat heb je de meeste kans, vooral als je heel hard gaat. Als je weer naar beneden flikkert, grind hij bijna nooit :(

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

55,919 miljoen :roflol:

1e foto = hoogste punt, duurde 15 sec eer hij beneden was :o

28ksw0h.jpg

verslavend klote spel :P
56 miljoen bijna.. damn.. dat gaat nog ff duren bij mij geloof ik :P
wel bijna de 10miljoen aangetikt.
ic8leq.jpg

weet niet of mensen hier het nog spelen, maar ik vind het wel een geinig spel om de verveling te onderdrukken :P

eindelijk mn record weer eens kunnen breken.

maar die 55 miljoen (of nog hoger) zit er voorlopig echt niet in. hoe je het voor elkaar hebt gekregen is mij een raadsel. :P

Hahha typisch... Ik ben vet slecht hierin... :D

ik kom gewoon niet voorbij de 4 mill???

ik kom maar niet boven mn record uit :P
snap ook niet hoe die gene in dat filmpje zo focking hoog is gekomen.
ik ben volgens mij nog nooit boven de 3e planeet (die met al die kleurtjes) gekomen :/ en in dat filmpje schiet diegene dankzij die sterrenregens ofso echt mega hoog.

Terug
Naar boven