Fitness Seller

Dolfijn tricking!!!!

ach... is gewoon een teken dat ik teveel vrije tijd heb :roflol:
probeer et meestal tijdens reclames ff :P meestal kom ik echt niet hoog, gaat meestal wel ergens mis, maar deze keer kwam ik van vrij hoog op 0.03 seconde in het water, en had dus nog tijd om nog 1 keer de hoogte in te gaan :P

• Topic Starter Topic Starter
Eventjes schepje bovenop, voorbij dat restaurant geknalt (einde van universum). Eerste foto is al bij het weer naar beneden vallen dus zat er wel wat boven :P

Die snelheid ook :D

vsc6sl.jpg

42 nice entries, zo moet je dus spelen, dolfijn horizontaal mogelijk 41 entries lang, als je het vuurwerk haalt was het geen goede jump! Dan als de teller bijna op 0 staat, tailslide + pijltje omhoog drukken. Dan starsliden maar telken weer pijltje omhoog drukken, fl**ker je zo de lucht in.

Damn, das belachelijk veel meer dan mijn Photoshop :p

1z3xdg7.jpg

take that bitches! mijn 2de plaats terug verdiend:D

damn....
I hate you guys :mad:

ah ik heb 2.903.553 maar ik doe het pas sinds net best wel lachen ik snap het alleen nog niet helemaal :D

zo.. et is ff geleden... maar sinds gister weer wat aant spelen.. gister zat ik al aan de 70 miljoen, en vandaag nog maar eens een poging gewaagd :D
2v1sznq.jpg

(ding was zover boven het restaurant gegaan dattie zo'n hoge snelheid had met neerkomen dat ik het restaurant niet kon screenshotten)
eg4kdd.jpg

(zal vast wel weer ingehaald worden binnekort, zoals altijd)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:P

• Topic Starter Topic Starter
Brutaal :(

Opzich nog lage snelheid. Wrs perfecte timing met pijltje naar boven drukken op die sterren, lukt me niet al te best. :'(

Brutaal :(

Opzich nog lage snelheid. Wrs perfecte timing met pijltje naar boven drukken op die sterren, lukt me niet al te best. :'(

bij die laatste ben ik 3 keer de lucht in gegaan :P (eerste 2 keer niet super ver omhoog gegaan, maar et tikt wel aan met punten )
snelheid speelt volgens mij een ondergeschikte rol, je moet vooral mazzel hebben dat je vrij snel al een starslide kan doen. ik zat rond de 1e minuut al bij de 4e planeet, dus dan heb je nog tijd zat om nog een keer de lucht in te gaan, en als je niet te ver komt, kan je nog naar beneden en nog een keer de lucht in om dan volluit te knallen. :P

Dat is wel een heul rare dolfijn.

Kleine pik heeft geen unieke nummering voor zijn bestanden, die namen worden dus gerecycled. Kan leuke taferelen opleveren.

vreemd dat die papegaai toevallig veel lijkt op een witte dolfijnknuffel:roflol:

Terug
Naar boven