XXL Nutrition

Hey voor de computer kenners, Is dit een goeie laptop?

Ik denk dat ie nieuw eerder richting de 500 zal zitten. Het is een 2e generatie i7 processor wat toch wel vrij oud is ondertussen. Heb je geen baantje ofzo zodat je er 200euro bij kunt leggen? Dan krijg je nieuw al mooie laptops namelijk.

• Topic Starter Topic Starter
nieemand?

785euro? Je budget was 350?

ja me ma zij beter een nieuwe kopen dan zon onvertrouwde 2e hands ding en deze kun je per termijn betalen dus dit mag ik wel :D

Ah, verstandige moeder. Ik zal eens kijken. Je budget is nu 800? Mits in termijnen te betalen.

Ja rond de 800 euro :D

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 13:14 ----------

en natuurlijk wel dat het mogelijk is om in termijnen te betalen :d

Bij die Toshiba staat in de omschrijving met HD beeldscherm, maar de resolutie is maar 1366x768. Heb je Dell al overwogen? Daar krijg je meer voor minder geld namelijk.

merken Dell?

Neee...geen Dell kopen. Toshiba liever ook niet. Ken het uit ervaring ;)

zal wel even kijke nzie er niet veel goeie bij voor dat prijs die toshiba lijkt beter, en resolutie maakt mij opzich niet veel uit het hoeft niet 100% perfecte beeld te zijn als de prestaties maar goed zijn

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 13:29 ----------

Oow 3nigma mij zeggen ze juist toshiba kopen ze zeggen juist dat dat een goeie merk is :S

Inspiron 15r SE i7 3632qm processor.
Full hd scherm 1920x1080
8gb geheugen
1tb hdd
2gb HD Radeon 7730M grafische kaart
Bluray

Als het goed is kun je hem ook nog krijgen met SSD schijf erin wat ik zou aanraden.

Moet je in de chat vragen voor een offerte waarbij je 10% korting wilt als VIPmember en volgens mij is er nog wel een 50euro kortingscode te vinden.

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 15:30 ----------

Neee...geen Dell kopen. Toshiba liever ook niet. Ken het uit ervaring ;)

Wat is er mis met Dell dan?

Omdat Dell vraagt geld voor hun naam en niet voor wat er in zit.

Loopt telkens buiten de deur te nken.

En wat Toshiba betreft.....meerderheid heeft iets met beeldscherm, die gaan snel kapot.

Inspiron 15r SE i7 3632qm processor.
Full hd scherm 1920x1080
8gb geheugen
1tb hdd
2gb HD Radeon 7730M grafische kaart
Bluray

Als het goed is kun je hem ook nog krijgen met SSD schijf erin wat ik zou aanraden.

Moet je in de chat vragen voor een offerte waarbij je 10% korting wilt als VIPmember en volgens mij is er nog wel een 50euro kortingscode te vinden.

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 15:30 ----------

Wat is er mis met Dell dan?

en wat is de prijs hiervan ?
en dit is een dell?

Ik heb vandaag net mijn nieuwe laptop (Dell) binnengekregen :p Op Tweakers waren ze vrij enthousiast. Je moet wel rekening houden met 10% kortingscode + 50euro kortingscode.

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 15:35 ----------

Prijs is std 849euro, maar als het goed is kun je hem voor 719ofzo krijgen.

en dat kan per termijn betaald worden?

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 13:37 ----------

En die is beter dan die toshiba toch?

Kwa stats op papier wel in ieder geval, als je er een SSD schijf in kunt krijgen helemaal. Kan in termijnen maar betaal je zo'n 150euro extra. Extra zul je overal wel moeten betalen. 24maanden 40euro per maand dacht ik. Als de SSD schijf je niet boeit kun je het waarschijnlijk zelf wel selecteren allemaal. Ik moet nu gaan maar kan je straks wel even uitleggen hoe het zit met de kortingscodes enz.

Is goed zal wel wachten En bedankt.

iemand nog suggesties over laptops rond 750-800 euro budget maar wel via termijn betaling?

Terug
Naar boven