Fitness Seller

Hey voor de computer kenners, Is dit een goeie laptop?

Voor 1200 heb je nieuw heel wat beter hoor. Maakt die kerel je dat ook nog wijs? Ik googlede namelijk en vond alleen dat hij op Bol niet meer leverbaar is.

• Topic Starter Topic Starter
welke bedoel je die van game laptop samsung? nee ik zocht het op en kwam op een site daar stond dat maar ik denk al dat ik die niet meer ga halen zwz vertrouw ik hem niet maar wat vind je van die asus hierboven is dat het wel waard voor 260?

i7 3,2ghz klinkt heel leuk natuurlijk, maar zonder exact processortype weet je nog niet wat het is. 4gb werkgeheugen is ook jammer, maarja je betaalt ook maar 260 natuurlijk.

Heb je dat topic al gecheckt wat ik je gaf? Ik zou persoonlijk sowieso voor een nieuwe gaan namelijk.

ja ik heb de budget er niet voor daarom kan ik geen nieuwe kopen dat is het probleem. en marcel zou jij het kunnen vinden ik heb overal gezogt alleen kan ik die specificaties niet vinden

Ik heb je toch een topic gegeven waar het max budget 400 euro is? Daar staan echt genoeg tips voor een goedkope laptop. En ik heb ook gezocht maar is niet echt makkelijk te vinden waar je dus niet vrolijk van wordt.

Ja alleen snap ik niet veel van die site dus ik snap niet echt welke goed is en niet voor een bepaalde prijs daarom kan ik niet echt wat ivnden op die tweakers

Ik gaf je letterlijk de link naar een topic waar ze een budget laptop bespreken. Enige wat jij hoeft te doen is dat topic lezen.

Hee dan heb ik op iets anders geklickt want ik kwam op een forum met allerlij laptops volgensmij -.-

die mensen praten of all round systeem dit dat,, haha hoe weet ik of ik er wel op kan gamen enzo?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 18:39 ----------

die asus voor 260 is die niet beter dan die tweakers laptoppen die je net stuurde hij lijkt wel beter?

Allround houdt gewoon in een basislaptop, wat verwacht je dan voor 350euro. Een gamelaptop kost je 1000+ euro.

Heb je de laptop voor een bepaalde datum nodig? Want in dat topic gaan ze de komende maand vanalles bespreken voor de best buy guide van oktober. Hier staat dan duidelijk uitgelegd wat de beste koop is en wat je er allemaal mee kunt.

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 20:44 ----------

die mensen praten of all round systeem dit dat,, haha hoe weet ik of ik er wel op kan gamen enzo?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 18:39 ----------

die asus voor 260 is die niet beter dan die tweakers laptoppen die je net stuurde hij lijkt wel beter?

Hij is 2e hands en ik weet niet hoe goed hij daadwerkelijk is. Dat is het probleem met mensen die er geen verstand van hebben. Zetten ze als specs neer i7 3,2ghz terwijl je 1e 2e 3e en ondertussen al 4e generatie i7 processoren hebt. Per generatie heb je dan ook weer allerlei verschillende. Nu weet ik hier zelf ook weinig van, maar het is wel belangrijk te weten wat je koopt voor je een beslissing maakt. Daarnaast heb je windows 7 bij de asus denk ik, maar ik weet niet hoe belangrijk je dit vindt. Maakt weinig uit denk ik.

ow oke dan zal ik dat in de gaten houden, en even met me vader bespreken wat hij ervan vind ,, en zo maar even die asus proberen te vinden want voor 260 lijkt het een koopje alleen heb ik nog niet alle specificaties

dit is wat ik ervan weet:
videokaart : Geforce GT630m
i7 processor + 4 gb werkgeheugen en 3,1 ghz
18 inch scherm
500 gb hardeschijf

Marcel over die gamelaptop wordt mij dit gezegt:

Die vertelde mij dat het moederboord volledig goed is aangezien alle hardware wordt gevonden en ook volledig functioneerd. Het enige wat dus niet helemaal goed is is de aansluiting naar het toetsenbord. Die kunnen ze vervangen wat in totaal 40 euro kost. Daar komt bij dat een nieuw moederbord 50 euro kost voor deze laptop, je bent dus nooit meer dan 10p euro kwijt

Ik blijf het vreemd vinden dat 1: hij zegt garantie te hebben maar hem niet laat maken en 2: aangeeft dat het moederbord helemaal goed is maar dan wel zegt dat een nieuwe 50euro kost wat dus niks uit hoort te maken.

De Asus klinkt zeker goed voor 260euro dat sowieso. Stuur anders even een mailtje voor meer informatie. Ik neem aan dat de eigenaar dat wel ergens kan vinden. Vraag bijvoorbeeld naar de specifieke processor.

Ja ik heb al gestuurd alleen nog niks ontvangen :p

Maar voor de rest hij zij van het kost 40 euro maar als je me niet gelooft maakt het niet uit want een nieuwe moederbord kost maar 50 euro dus je komt niet meer dan 50 euro uit zo bedoelde hij het :p

Als het niet aan het moederbord ligt heeft vervangen weinig nut he :p Vraag gewoon waarom hij hem niet laat repareren als er toch nog garantie op zit. Beetje vreemd.

maar hoe weet je dat er garantie op zit dan?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 19:36 ----------

oow ja ik zie het al ,, die man faalt

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 19:39 ----------

Ik heb hem gemaild ff wachten op een antwoord want dit zit er niet goed uit , je hebt garantie en dan niet laten maken -.-

Ja ik woon er naast dus haal ik hem op , maar ja ik heb nog niks besloten en betwijfel of ik hem wel ga halen

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 19:42 ----------

Ja die nieuwe versie is 1000 euro dan zou deze wel rond de 750 zitten denk ik , maar dan nog er is iets mis mee, dus Ik zal straks even een vriend opbellen hij is computer maker als hij het kan maken dan neem ik hem voor 300 zo niet dan ga ik ff wat meer zoeken over die asus :D

Maar als het wel te maken is door die computer maker dan is het wel een aanrader of dan nog niet?

Terug
Naar boven