- Waardering
- 32.507
- Massa
- 160kg
Het is overduidelijk dat men hier te te complex denkt met allerlei rpe en rir gedoe. Dat ik constant aanhaal train tot falen wil voor 99% vd mensen hier zeggen dat ze nog 5 reps minimaal kunnen. Als niemand dit aanhaalt blijft men zo zwak trainen en krijg je dat de meerderheid hier niet vooruitkomt.Jongen, verspreid dit nou niet als de enige waarheid en de enige manier van trainen. Er zijn tien-, zoniet honderdduizenden mensen vele malen groter geworden dan jij ( en ik ) ooit gaan zijn op de door jou zo verketterde manier van trainen. 'als je al 1 rep laat liggen is de stimulans al nihil' is door zovele praktijkvoorbeelden bewezen onzin.
Doe jouw ding, of beter het door jouw coach opgelegde ding maar toon een beetje bescheidenheid want voor wat ik er van heb gezien hier heb ook jij nog geen naam gemaakt in de bodybuildingwereld.
Ik weet dat 1 volledige rep van falen af trainen beter is dan tot falen aangezien je vrijwel dezelfde stimulans triggert met minder impact op je herstel. Probleem is als men het hier zoals jij doet te complex brengt men er geen kut meer van snapt en keer op keer domme fouten maakt en vroeg of laat de hoop opgeeft doordat ze visueel niet vooruit komen.
Ben er absoluut mee eens dat er 101 manieren zijn om progressie te maken, maar leg jij het dan ff uit aan 99% van hier die eruit zien als een crossfitter. Zwart/wit uitleggen is duidelijk zonder dat het duizend en een extra vragen weer oplevert en uiteindelijk we eindigen bij of 1/2gr zout extra pd het verschil gaat brengen.
Doe de basics, klaar.

)