ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laag vetpercentage, meer massa, minder vocht vasthouden?Ik zie meer aderen op mijn lichaam te voorschijn komen dan vorig jaar tijdens mijn cut. Weet iemand hoe dit kan? Benen/kuiten schouder ect.
geen idee, blijf in ieder geval nog een aantal weken doorgaan maar het is wel interessantLaag vetpercentage, meer massa, minder vocht vasthouden?

Spataderen?Ik zie meer aderen op mijn lichaam te voorschijn komen dan vorig jaar tijdens mijn cut. Weet iemand hoe dit kan? Benen/kuiten schouder ect.
Weet wel dat hoe ouder je word dermate je huid ook dunner word.Ik zie meer aderen op mijn lichaam te voorschijn komen dan vorig jaar tijdens mijn cut. Weet iemand hoe dit kan? Benen/kuiten schouder ect.
Sws meer massaLaag vetpercentage, meer massa, minder vocht vasthouden?
Hey het houd je bezigIk moet jouw posts vaak 2x lezen voordat ik weet wat er staat.

Telkens het gewicht iets verlagen.@AK
Domme vragen bestaan hier niet, gelukkig kan ik dan deze vraag gewoon stellen aan onze grote vriend "de Zweep", komt ie:
iemand doet, intensief, 3 setjes van 10 tot spierfalen (sorry ik vind dit nog steeds een bijzonder ding)
Leg je me dit uit? Zodat ik snap dat je dus 3 setjes kunt doen van 10 herhalingen tot spierfalen.
Dat haalde ik dan niet uit de tekst die aangeleverd werd....
Maandag set 1.@AK
Domme vragen bestaan hier niet, gelukkig kan ik dan deze vraag gewoon stellen aan onze grote vriend "de Zweep", komt ie:
iemand doet, intensief, 3 setjes van 10 tot spierfalen (sorry ik vind dit nog steeds een bijzonder ding)
Leg je me dit uit? Zodat ik snap dat je dus 3 setjes kunt doen van 10 herhalingen tot spierfalen.

Er stond ook niet dat het sets met hetzelfde gewicht betreft.Dat haalde ik dan niet uit de tekst die aangeleverd werd....
3x10 tot spierfalen bestaat niet, ts doet waars 3x hetzelfde gewicht.@AK
Dan had ik dus toch wel goed begrepen.mooooooooiiiiii ik kan weer door.3x10 tot spierfalen bestaat niet, ts doet waars 3x hetzelfde gewicht.
3x10 tot spierfalen dmv set 2/3 gewicht verlagen moet je wel heel secuur (geluk hebben) werken dat je exact elke keer op 10 reps uitkomt tot falen. Geluk bestaat niet dus wederom junkvolume = geen groei.
Als je al 1/2/3 reps laat liggen is de stimulans al nihil, uiteraard komen de r**ards nu onderzoeken die uitwijzen dat je exact dezelfde stimulans hebt met 3 reps in de tank laten dan tot falen trainen. Die onderzoeken zijn gedaan door mong*len.
Als je jou lichaam geen signaaltje geeft om sterker te worden gaat ie dit ook niet vanzelf doen, simpel zat.
Domme vragen bestaan niet, maar slecht geformuleerde wel. Ik zeg altijd: 'een goed geformuleerde vraag is het halve werk'!Dat haalde ik dan niet uit de tekst die aangeleverd werd....
Jongen, verspreid dit nou niet als de enige waarheid en de enige manier van trainen. Er zijn tien-, zoniet honderdduizenden mensen vele malen groter geworden dan jij ( en ik ) ooit gaan zijn op de door jou zo verketterde manier van trainen. 'als je al 1 rep laat liggen is de stimulans al nihil' is door zovele praktijkvoorbeelden bewezen onzin.3x10 tot spierfalen bestaat niet, ts doet waars 3x hetzelfde gewicht.
3x10 tot spierfalen dmv set 2/3 gewicht verlagen moet je wel heel secuur (geluk hebben) werken dat je exact elke keer op 10 reps uitkomt tot falen. Geluk bestaat niet dus wederom junkvolume = geen groei.
Als je al 1/2/3 reps laat liggen is de stimulans al nihil, uiteraard komen de r**ards nu onderzoeken die uitwijzen dat je exact dezelfde stimulans hebt met 3 reps in de tank laten dan tot falen trainen. Die onderzoeken zijn gedaan door mong*len.
Als je jou lichaam geen signaaltje geeft om sterker te worden gaat ie dit ook niet vanzelf doen, simpel zat.