- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:Ik ga m'n PC weer eens goed overclocken ipv te upgraden. Ik heb er al zat geld inzitten, dus op deze manier wil ik er alles uithalen straks.
The Rock zei:

jopiepoekie zei:He dude, ik heb een amd 2600 met een asus moederboard, Kun je die ook een beetje flink overclocken??
Wie kan me daar eff me helpen.
Of heb ik daar een programmatje voor nodig?
benchMarc zei:Ik zit hier nog met een XP 1500+, 768mb ram en GF Ti 4400 :|

GF 6800 er in en je kan qua gamen weer tijden mee. Zelf een GF 5900 XT, haal met een Athlon 1600+ XP ongeveer dezelfde 3D Marks als jij nu haalt, rond de 4800.MrJ zei:
Toch op waterkoeling dan,die p4 2GHz @3.2?sanniejj zei:Zit hier met een twee jaar oude p4 2ghz die daait op 3.2 ghz met 512mb pc2100 geheugen. Daarnaast nog een ti4600 van asus die ook overgeclocked is (1x defect gegaan.. meteen een nieuwe gekregen)
Ben toch bang dat ik binnenkort weer moet upgraden voor dit soort meuk![]()
Ik heb een p4p800 mb met soundmax onboard,zou dat zo een 5.1 headset ondersteunen want dat lijkt me de max.Ik zit ook met plaats gebrek om een echte 5.1 te plaatsenMrJ zei:Tja, op zich een leuk idee.
Ware het niet dat ik amper een jaar geleden voor 400,- m'n 9700Pro had gekocht. en om nu weer 500,- in m'n systeem te pompen zie ik niet zo zitten. 't Blijft geld kosten. ff Een nieuw reepje 512MB, een extra 80GB HD, etc. etc.
Wat ik wel voor Doom3 nu ga kopen is een 5.1 headset (!) van Zalman. Ze bestaan dus echt. Kijk eens wat een cool dingetje:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=1319
Pricewatch:
http://www.tweakers.net/pricewatch/68574
Ga het zo checken,en bedankt want wist echt niet dat dit bestond dit gaat het gamen zeker verbeterenMrJ zei:Moet je ff in je manual kijken, maar ik denk dat je bordje zelf al 5.1 decodeerd en daarvoor uitgangen heeft, dus die headset zou dan ook voor jou wel een goede optie zijn.