MuscleMeat

Doom3

stukje tekst van: http://www.gamer.nl/nieuws/22777
Verder is er goed nieuws voor iedereen die nog niet helemaal onder de indruk is van Doom 3 of eens willen testen of hun PC de game uberhaupt kan draaien. Id zal zo spoedig mogelijk beginnen met de demo. Naar alle waarschijnlijkheid komt deze dan ook rond 5 augustus uit, de datum wanneer Doom 3 gereleased wordt in de Verenigde Staten.

Ach. 2.5 jaar terug ofzo die GF3 die ik had gekocht voor 400 euro ofzo :| Heb er nu een Ti 4400 in zitten van ons pap z'n pc :P Ff omgewisseld. Gamen doe ik toch nooit meer, dus ik ga m'n sys denk ik niet upgraden.

Heeft iemand hem al op een servertje gezet zodat wij mede BB-ers hem snel kunnen downloaden en karma over kunnen maken?

Hij staat ook op SuperNova heb ik gezien.

voila, de 3 cdtjes van 'reloaded' staan ook al op mn pc :D:D:D

Ik hoop dat degenen die hem nu via het Warez circuit binnenhebben of binnenhalen de game ook gaan kopen op de EUR RD (13/08).

SideShow zei:
voila, de 3 cdtjes van 'reloaded' staan ook al op mn pc :D:D:D
Tijd om te sharen dude.
En als het spel me bevalt zal ik hem zeker kopen, waarschijnlijk kan je toch geen multiplayer spelen met een kopie over een tijdje.
Patching.

nee geen multi in warez

maar hoe moet ik in hemelsnaam meer dan 1600 meg sharen ?

als je bedoelt dat ik moet zeggen waar ik het vandaan heb: ik heb het van usenet :)

Ik ga hem zekers kopen,wil online kunnen spelen :thumbs:

Downloaden doe ik hem niet,pff kan wel effe wachten

Laatst bewerkt:
Het ziet er echt prachtig uit en mijn systeempje draait 1024x768 / medium detail vloeiend.. hoger heb ik nog niet geprobeerd, maar ik denk eerlijk gezegd dat ie dat ook wel aankan.
Er zit echt wat scary shit tussen; loop je op een trap komt er ineens zo'n beest uitzetten, of je doet een deur open en er staat in eens een grote zombie op je in te raggen met een moersleutel.. haha.

Tractortje zei:
Het ziet er echt prachtig uit en mijn systeempje draait 1024x768 / medium detail vloeiend.. hoger heb ik nog niet geprobeerd, maar ik denk eerlijk gezegd dat ie dat ook wel aankan.
Er zit echt wat scary shit tussen; loop je op een trap komt er ineens zo'n beest uitzetten, of je doet een deur open en er staat in eens een grote zombie op je in te raggen met een moersleutel.. haha.
Welke vga en cpu heb je?

Edit:mmm ik zie dat je dat al had gepost

Laatst bewerkt:
ik draai doom3 op 840x680 op een amd athlon 1800+ met 256 mb ddrram en geforce 2 en draait vlekkeloos

1024 x 768 @ medium draait bagger.

Vanavond het eea tweaken aan m'n drivers eventueel. Eerst dit proberen voor performance:

Open DoomConfig.cfg in Notepad. (%root%\Program Files\Doom 3\base).

Zoek de regel: seta image_cacheMegs "32"

Verander die 32 in 96 of 128 of 256.

Als deze tip werkt schijnt het echt bruut veel te schelen!

MrJ zei:
1024 x 768 @ medium draait bagger.

Vanavond het eea tweaken aan m'n drivers eventueel. Eerst dit proberen voor performance:

Open DoomConfig.cfg in Notepad. (%root%\Program Files\Doom 3\base).

Zoek de regel: seta image_cacheMegs "32"

Verander die 32 in 96 of 128 of 256.

Als deze tip werkt schijnt het echt bruut veel te schelen!
Ligt er aan wat voor videokaart je hebt.
Als je natuurlijk al 256 mb op je kaart hebt is het beetje nutteloos om er zoveel ram geheugen bij te betrekken.
Maar voor degenen met 8,16,32 of 64 mb zal dit zeker een boost opleveren.

Dit staat los van je aperture size in je BIOS hoor.

Voor mensen met 128/256MB kaarten gaf dit zelfs een boost.

840x680 ???

Weheheheheheheh

:D

MrJ zei:
Dit staat los van je aperture size in je BIOS hoor.

Voor mensen met 128/256MB kaarten gaf dit zelfs een boost.
Meen je dat nou?
Staat dat los van je aperture size in je bios?
Goh :o
Als je het draadje op GOT had gevolgd had je kunnen zien dat het voor je framerate niks uitmaakt.
Ben al langer bekend met dit fenomeen, bij elk ID spel kan je je hunk_meg cache size aanpassen.
Mijn ervaring: je hebt er niks aan
Vergelijk het maar met Tribulus :D
Verder even goede vrienden hoor ;)

Wow. Op een 1500+ en GF4 ti 4400 is het speelbaar :P Vraag niet hoe... In de normale stukken lukt het wel, heel soms dropt de fps naar 8 ofzo :| Achja, het is redelijk goed speelbaar.

Terug
Naar boven