Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het echt lijk ik breder
Maar als ik het zo stel is het toch slimmer om door te blijven cutten voor een goede lean basis?
Maar als ik het zo stel is het toch slimmer om door te blijven cutten voor een goede lean basis?
Haha nee man, tis niet zo dat ik niks heb opgebouwd er zit echt wel wat spier mate.Succes bro. Maar dan begin je weer vanaf zero ben ik bang!
Ik ben toch weer aan het twijfelen bra, nu ga ik weer bulken voor de zomer begint en kan ik er niet droog bijlopen..Ik kan toch ook nu doorblijven cutten zodat ik veel meer leaner word voor zomer, want dan kan ik uiteindelijk ook langer doorbulken omdat ik lean begonnen ben??
Ah oke bedankt, dan ga ik wel leanbulken. Hoeveel kg zou ik ongeveer per maand aankomen?Je wilt 8-12 maanden bulken , kom je volgens mij toch weer een keer een zomer tegen.
Als je 11% staat lijkt me dat wel een aardige uitgangspositie om te bulken.
0.5-1 kg per week? Je bedoelt per maand. Student Aesthetics heeft er net een video over gemaakt: 0.5-1kg per maand is een goede richtlijn. Dat per week is erg veel.Zou mooi focussen op 0,5-1,0 kilo per week, proberen rustig aan te komen zodat je VP ook niet te veel zal stijgen. Vooral als je nu echt lean bulkt de eerste tijd, dan sta je er deze zomer in ieder geval nog goed bij want dat wil je graag maak ik op uit je reacties.
0.5-1 kg per week? Je bedoelt per maand. Student Aesthetics heeft er net een video over gemaakt: 0.5-1kg per maand is een goede richtlijn. Dat per week is erg veel.

NpDan moet je gewoon luisteren naar wat Merijn zegt
Klopt inderdaad, het is per maand die kilo.
mijn fout