AndroidHealthClinic

Doorcutten?

larouge

Novice
Waardering
0
Lengte
1m61
Massa
58kg
Vetpercentage
24%
Hey guys.

Ik ben een vrouw van 22, 1.61 en weeg 57 kg.
Ik ben 7 kg afgevallen door vooral clean eaten en soms wat cardio. Heb er wel langer dan een half jaar over gedaan door veel cheatmeals enz. Anyway, nu zit ik op mijn streefgewicht en ben ik wel tevreden over mijn lichaam hoewel ik wel graag alles nog strakker zou willen. Vetpercentage zit op 23,8 ( zelf opgemeten met zo'n meter) die wil ik graag naar 20% brengen. Momenteel eet ik op onderhoud en sport ik 3 tot 4 x per week. 2x bodypump en verder cardio en wat apparaten(legpress, crunches)
Voeding zit over het algemeen wel goed, kan alleen soms niet van de zoetigheden afblijven hihi.
Anyway, ik had ergens gelezen dat je cut niet langer dan 3 maanden mag duren. Ik ben net sinds een paar weken dus gestopt met cutten maar dacht dat cutten enige manier is om je vetpercentage omlaag te halen.
Wat raden jullie aan?

Alvast bedankt voor de reactie

Onzin. Als jij vindt dat je vet percentage te hoog is moet je dus blijven cutten. :)

Als je niet van zoetigheid kan afblijven, is de kans wel groot dat je voeding verbeterpunten heeft ;)

Hey guys.

Ik ben een vrouw van 22, 1.61 en weeg 57 kg.
Ik ben 7 kg afgevallen door vooral clean eaten en soms wat cardio. Heb er wel langer dan een half jaar over gedaan door veel cheatmeals enz. Anyway, nu zit ik op mijn streefgewicht en ben ik wel tevreden over mijn lichaam hoewel ik wel graag alles nog strakker zou willen. Vetpercentage zit op 23,8 ( zelf opgemeten met zo'n meter) die wil ik graag naar 20% brengen. Momenteel eet ik op onderhoud en sport ik 3 tot 4 x per week. 2x bodypump en verder cardio en wat apparaten(legpress, crunches)
Voeding zit over het algemeen wel goed, kan alleen soms niet van de zoetigheden afblijven hihi.
Anyway, ik had ergens gelezen dat je cut niet langer dan 3 maanden mag duren. Ik ben net sinds een paar weken dus gestopt met cutten maar dacht dat cutten enige manier is om je vetpercentage omlaag te halen.
Wat raden jullie aan?

Alvast bedankt voor de reactie

Wat dacht je van echte krachttraining in plaats van uren lang bodypump. Veel effectiever !

• Topic Starter Topic Starter
Legpress crunches squats lunges... Dat is toch ook goede krachttraining? En bodypump is niet effectief? Volgens de trainers op de sportschool was dat de beste groepstraining :( maar goed, die zeggen wel vaker onwaarheden blijkt

Waarom geen bodypump? je traint heel je lichaam mee en je bent intensief bezig.
je kan je spieren laten verzuren afhankelijk hoe zwaar je traint.

Terug
Naar boven