XXL Nutrition

Doorgaan Met Cutten Of Bulken?

Bezoekers in dit topic

ThePretender

Cool Novice
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2012
Berichten
196
Waardering
11
Lengte
1m66
Massa
66kg
Vetpercentage
12%
Hey Beste Forumleden,

Wat is jullie advies? doorgaan met cutten of bulken? Mijn doel zelf is cutten naar 8% en dan bulken maar, weet het niet.

Mijn vetpercentage is volgens mijn 12% als ik goed heb gemeten.

Alvast Bedankt,

1 09-05-2012.jpg
 
Te onduidelijke foto. En dan heb ik het over de pose, niet je haar :P
 
Oke, Thanks voor je reactie, volgens mijn moet ik dan nog 3, a 4 kilo afvallen dan.

Vetverlies kun je niet uitdrukken in kilo's... Als het je zou lukken om puur vet te verliezen dan zou die 2 procent die je er nog af wilt, neer komen op iets van anderhalve kilo ofzo... Maar hangt ook af van spier/vocht verlies.

Maar gezien je huidige spiermassa, zou ik eerst maar eens flink de bulk in gaan...

Succes!
 
Heb je al eens ooit gebulkt?
 
Heb je al eens ooit gebulkt?

Nope, ik ben gelijk begonnen met cutten,

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 12:01 ----------

Vetverlies kun je niet uitdrukken in kilo's... Als het je zou lukken om puur vet te verliezen dan zou die 2 procent die je er nog af wilt, neer komen op iets van anderhalve kilo ofzo... Maar hangt ook af van spier/vocht verlies.

Maar gezien je huidige spiermassa, zou ik eerst maar eens flink de bulk in gaan...

Succes!

Bedankt voor je reactie. ;)
 
4 kilo ben je zo kwijt als je je haar afscheert muaha

nee maar ff serieus. ik zie niks van massa ofzo.. zorg daar eerst voor, voordat je gaat cutten
 
waxen en ik zou direct gaan cleanbulken:rolleyes:
 
34j95xd.jpg


ik zou gaan bulken btw : )
 
Als je ook maar een beetje ijdel bent ga je gewoon keihard bulken en haal je je vachtje even weg. Niet vervelend bedoeld hoor, maar het verdoet gewoon je fysiek nu.
 
Als je ook maar een beetje ijdel bent ga je gewoon keihard bulken en haal je je vachtje even weg. Niet vervelend bedoeld hoor, maar het verdoet gewoon je fysiek nu.

Bedankt, dan zal ik maar, eens gaan beginnen met bulken, Natuurlijk ga ik ook beginnen met waxen zodat ik er glad uit zie;)
 
vergeet je konthaar ook niet.
 
vergeet je konthaar ook niet.

Ben je gek, als ik daar ga waxen dan kan ik mijn grote behoefte niet meer doen,

Maar, ik heb 1 voordeel ik hoef temminste geen Test Boosters te kopen :P
 
Zeker Bulken ;) Wel clean!

Overigens wil veel haargroei niet per definitie betekenen dat je testo levels hoger zijn dan mensen met weinig lichaamshaar ;)
 
Zeker Bulken ;) Wel clean!

Overigens wil veel haargroei niet per definitie betekenen dat je testo levels hoger zijn dan mensen met weinig lichaamshaar ;)

Ja dat klopt, maar, ik vind zelf dat ik teveel heb, Genen he:(
Als je het vaak genoeg harst groeit het niet meer terug zeggen ze,

Dus Bulken is de Advies ik kom van 75 Kg met 20% vet nu ben ik rond de 66/67 met 12% zou eigenlijk zo laag mogelijk willen zitten in vet % maar, dan raak ik spiermassa kwijt
 
Back
Naar boven