AndroidHealthClinic

Doorgaan Rippetoe of naar Split?

fennis

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Beste mensen,

Ik ben nu al een tijdje bezig met Rippetoe om weer op mijn oude stats te komen.

Nu zit ik weer op oud niveau dit is:
Benchpress: 5*75 KG
Deadlift: 5*120 KG
Squat: 5*90 KG
MP: 5*35 KG
BOR: 5*80 KG

Moet ik nog een tijdje doorgaan met Rippetoe en me stats nog verder ophogen op deze manier?

Of zal ik weer me splitsschema oppakken omdat mijn hoofddoel toch wel Massa is? Maar wil er uiteraard wel kracht bij hebben.

Ik hoor jullie mening graag :D

Zit er nog rek in Rippetoe? Dus kan je nog elke week verhogen, of na een reset weer tijdje aan de gang? Gewoon door blijven gaan zou ik adviseren. Als de rek eruit is (is niet zelfde als opbranden) overstappen naar ub/lb achtige variant. En pak je geen massa dan met Rippetoe?

qua stats heb je nou wel al wat basis om in een split te gaan trainen, als ik jou was zou ik wachten tot 80 bp 100 squat

military zit wat laag, en bor wat hoog heb ik het idee?

military zit wat laag, en bor wat hoog heb ik het idee?

Sommige mensen zijn goed in push en anderen in pull. TS is duidelijk beter in pull. In dat geval is een bench van 75 naast een BOR van 80 helemaal niet zo raar. En als zn bench 75 is is het logisch dat zn MP een stuk lager ligt op 35. Vrij normale verhoudingen dit.

Rippetoe schema eerst helemaal uitmelken. Er kan nog wat gewicht bij denk ik bij al de oefeningen. Er gaat ook massa bijkomen op het einde. Veel eten.

• Topic Starter Topic Starter
Zit er nog rek in Rippetoe? Dus kan je nog elke week verhogen, of na een reset weer tijdje aan de gang? Gewoon door blijven gaan zou ik adviseren. Als de rek eruit is (is niet zelfde als opbranden) overstappen naar ub/lb achtige variant. En pak je geen massa dan met Rippetoe?

Er zit nog zeker rek in Rippetoe. Alleen vind ik dat het niet zo goed bij mij werkt voor het massa gedeelte!

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 13:33 ----------

qua stats heb je nou wel al wat basis om in een split te gaan trainen, als ik jou was zou ik wachten tot 80 bp 100 squat

Oke thnx for the tip ! :thumbs:

Kracht = massa, zolang je kracht nog omhoog gaat zal de massa niet uitblijven.

Terug
Naar boven