MuscleMeat

Doorkomen van je afstudeerperiode(stage)

Als ik me verveel ga ik altijd mensen om me heen lastig vallen

• Topic Starter Topic Starter
Maar dat afstudeerproject doe je toch voor jezelf? Waarom ga je daar dan 8 uur zitten?

ja dat is nog het mooie van alles hahha, ik zit hier voor katse k*t!...
liefst werk ik thuis per dag ff keihard, een paar uur.. en daarna chill mode..

hier zit ik 8uur waarvan ik er 1 werk.. slaat nergens op..
suffe gedoe..

ik ga ook een voorstel erin gooien om thuis te werken.. iemand
goede tips of hanidigheidjes??

dit is me 7de dag nu :(

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Haha, ik zie me al gaan op m'n werk..
Beetje COD4 spelen.

mensen lopen contstant langs hahah dat kan ik niet maken !

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

niks boeiends om lastig te vallen..

facebook heb ik al doodgeshopt
lexa en relatieplanet..

agh ja.. wat nu!?

haha dit komt me wel erg bekend voor :P

Mijn stage was hetzelfde. Ik verveelde me echt kapot toen heb ik gevraagd of ik niet wat uitdagenders kon doen en dat kon. Het is wel meer werk dan maar je stage gaat sneller voorbij als je bezig bent.

haha dit komt me wel erg bekend voor :P

Mijn stage was hetzelfde. Ik verveelde me echt kapot toen heb ik gevraagd of ik niet wat uitdagenders kon doen en dat kon. Het is wel meer werk dan maar je stage gaat sneller voorbij als je bezig bent.

dit geld niet voor mij, ik doe een zelfstandig onderzoek, en heb niks te maken met de werkzaamheden die er worden gedaan binnen het bedrijf

Stagebeoordeling: onvoldoende, gevolg je bent niet afgestudeerd. Je moet zelf inzet tonen, aan zo een lui volk heeft de maatschappij niks...

Stagebeoordeling: onvoldoende, gevolg je bent niet afgestudeerd. Je moet zelf inzet tonen, aan zo een lui volk heeft de maatschappij niks...

'lui volk'

heeft niks met lui te maken, als je afwachtend bent op onderzoeksresultaten , enquetes en goedkeuringen van hogerop?!

ik denk een missplaatst antw ;)

Ik vind het nooit erg om naar mijn werk te gaan, maar dat 8 uur wachten voordat ik weer naar huis mag vind ik ronduit belachelijk......

www.bwin.com

****ing leuk om met wat eurootjes te spelen :p en misschien heel wat terug te winnen
Als je me mail stuurt kan je bij plaatsen van 10EUR 15EUR gratis krijgen

Ik had ook 10 euro ingezet in het begin en ben hier nu toch al enkele maanden mee bezig opt gemak :)

dit geld niet voor mij, ik doe een zelfstandig onderzoek, en heb niks te maken met de werkzaamheden die er worden gedaan binnen het bedrijf

Ik had toen ook mijn eigen onderzoek alleen deed er nog van alles naast. Heb zelfs nog het bedrijfsfeest georganiseerd haha.

Werk aan je thesis of ga naar huis als er echt niks te doen is.

Persoonlijk heb ik m;n halve thesisperiode worms armageddon gespeeld met andere gasten daar.

Nog een zwak excuus, alsof je maar een taak hebt...

idd 1 taak, ! je weet t wel beter he wijsneus

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

Ik had toen ook mijn eigen onderzoek alleen deed er nog van alles naast. Heb zelfs nog het bedrijfsfeest georganiseerd haha.

hahah , als ik er goed betaald voor zou worden zou ik dat ook doen ;)

idd 1 taak, ! je weet t wel beter he wijsneus

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

hahah , als ik er goed betaald voor zou worden zou ik dat ook doen ;)

Dat ligt dus blijkbaar helemaal aan jezelf, personeel zonder eigen drijfveer en initiatief zijn contraproductief. Vooral jezelf voor de gek blijven houden dat die enkele taak het enige is wat je zou kunnen doen tijdens de stage.

haha ja ok betaling is k*t. Ik kreeg 200 euro p/m :P.

Maargoed zo'n stage is meestal gewoon tijd uitzitten.

Stage doe je juist om ervaring op te doen, ik in ieder geval wel. Heb er zelfs een extra gedaan omdat ik anders alleen een heel cv met nutteloze bijbaantjes had.
Geeft je ook de kans om bij een bedrijf te laten zien wat je kunt, geeft je meer mogelijkheden om er in de toekomst nog eens terecht te kunnen.

Dat ligt dus blijkbaar helemaal aan jezelf, personeel zonder eigen drijfveer en initiatief zijn contraproductief. Vooral jezelf voor de gek blijven houden dat die enkele taak het enige is wat je zou kunnen doen tijdens de stage.

het is een afstudeer stage, dus een onafhankelijk onderzoek! ;)

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Stage doe je juist om ervaring op te doen, ik in ieder geval wel. Heb er zelfs een extra gedaan omdat ik anders alleen een heel cv met nutteloze bijbaantjes had.
Geeft je ook de kans om bij een bedrijf te laten zien wat je kunt, geeft je meer mogelijkheden om er in de toekomst nog eens terecht te kunnen.

je hebt gelijk, maar mijn cv staat niet vol met nutteloze baantjes, en bij dit bedrijf en branche wil ik sowieso niet verder dus ja dan houd t op :D

Terug
Naar boven