gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SameAls ik me verveel ga ik altijd mensen om me heen lastig vallen

Maar dat afstudeerproject doe je toch voor jezelf? Waarom ga je daar dan 8 uur zitten?

Haha, ik zie me al gaan op m'n werk..
Beetje COD4 spelen.
haha dit komt me wel erg bekend voor![]()
Mijn stage was hetzelfde. Ik verveelde me echt kapot toen heb ik gevraagd of ik niet wat uitdagenders kon doen en dat kon. Het is wel meer werk dan maar je stage gaat sneller voorbij als je bezig bent.
Stagebeoordeling: onvoldoende, gevolg je bent niet afgestudeerd. Je moet zelf inzet tonen, aan zo een lui volk heeft de maatschappij niks...

en misschien heel wat terug te winnen
'lui volk'
heeft niks met lui te maken, als je afwachtend bent op onderzoeksresultaten , enquetes en goedkeuringen van hogerop?!
ik denk een missplaatst antw![]()
dit geld niet voor mij, ik doe een zelfstandig onderzoek, en heb niks te maken met de werkzaamheden die er worden gedaan binnen het bedrijf
Nog een zwak excuus, alsof je maar een taak hebt...
Ik had toen ook mijn eigen onderzoek alleen deed er nog van alles naast. Heb zelfs nog het bedrijfsfeest georganiseerd haha.

idd 1 taak, ! je weet t wel beter he wijsneus
---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------
hahah , als ik er goed betaald voor zou worden zou ik dat ook doen![]()
Dat ligt dus blijkbaar helemaal aan jezelf, personeel zonder eigen drijfveer en initiatief zijn contraproductief. Vooral jezelf voor de gek blijven houden dat die enkele taak het enige is wat je zou kunnen doen tijdens de stage.

Stage doe je juist om ervaring op te doen, ik in ieder geval wel. Heb er zelfs een extra gedaan omdat ik anders alleen een heel cv met nutteloze bijbaantjes had.
Geeft je ook de kans om bij een bedrijf te laten zien wat je kunt, geeft je meer mogelijkheden om er in de toekomst nog eens terecht te kunnen.