AndroidHealthClinic

Dope's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Popeofdope

Novice
Lid geworden
8 okt 2021
Berichten
11
Waardering
6
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Dag dames en heren!

Allen welkom op mijn eerste kuur(log) ooit.

Mijn eerste kuur gaat er als volgt uitzien:
Week 1-12 Test-e 400mg (2x200mg/PW)
Week 14-18 20 mg tamoxifen dagelijks

Info:
24j
6j training, waarvan 4 serieus met dieet. 5x pw trainen, weinig alcohol, niet roken etc..
181cm, 85kg VP 12% (huidplooimeting)

Uitslag bloedonderzoek 1 (voor de kuur):



IMG_E4841.JPG
IMG_E4842.JPG
IMG_4843.JPG
 
Vrij hoog natuurlijk hematocriet van 48… Gaat zeker nog een aantal punten oplopen als je gaat kuren. Altijd goed water drinken en letten op je thrombocyten.

Ik ging van een hematocriet van laag in de 40 naar laag in de 50 met testosteron.
 
Vrij hoog natuurlijk hematocriet van 48… Gaat zeker nog een aantal punten oplopen als je gaat kuren. Altijd goed water drinken en letten op je thrombocyten.

Ik ging van een hematocriet van laag in de 40 naar laag in de 50 met testosteron.
Klopt, dit verbaasde mij ook wel wat omdat ik gemiddeld 4L water per dag drink. Bedankt voor je inbreng zal er op letten!
 
Ik volg! Ga je ook je huidige shape en progressie pics posten?
 
Na enkele dagen radiostilte ben ik hier weer!
Ik heb vandaag mijn gear aangekregen, het plan is om vanaf woensdag de cycle te starten.
Eerste injectie zou dan woensdag morgen zijn en de tweede zondag morgen.
Ik hou jullie op de hoogte!
 
Dag allen,

Enkele updates:
Ben van het plan moeten afwijken, eerste injectie is zondag 17/11 geweest in plaats van 13/11. Dit kwam door een vertraging van het pakket met men naalden en syringes.
Eerste injectie verliep wat moeizaam. Eerst geprobeerd in de linker glute, was totaal mijn ding niet. dan geprobeerd in delts, veel aangenamer voor mij.
Deze eerste dagen toonde het alsof ik al een stuk meer energie had. Dit zal hoogstwaarschijnlijk placebo zijn?

Morgen zet ik mijn tweede injectie en kijk er al naar uit. Hoogstwaarschijnlijk rechter deltoid deze keer.
Ik ben van plan om meer updates te geven maar vorige week was het aardig druk voor mij.
 
Gewicht:

Pre-kuur: 85,2KG
 
Sneller weer hier dan verwacht, jammer genoeg niet met goed nieuws.

Net tijdens de thaiboks les door de knie gegaan, vanbinnen naar buiten geschoven. Weet nog niet wat voor schade het juist heeft aangericht, maar kan het been niet fatsoenlijk plooien/strekken.

Hopelijk hoef ik hier niet te veel beensessie’s door missen.
Echt jammer dit.

Hoe gaan jullie om met dergerlijke blessures?
 
Sneller weer hier dan verwacht, jammer genoeg niet met goed nieuws.

Net tijdens de thaiboks les door de knie gegaan, vanbinnen naar buiten geschoven. Weet nog niet wat voor schade het juist heeft aangericht, maar kan het been niet fatsoenlijk plooien/strekken.

Hopelijk hoef ik hier niet te veel beensessie’s door missen.
Echt jammer dit.

Hoe gaan jullie om met dergerlijke blessures?

Rust pakken. Sowieso vond ik bodybuilding en thai/kickboksen moeilijk te combineren. Je zal altijd een van de twee op een laag pitje moeten doen anders ben je snel uitgeblust en krijg je idd te maken met blessures.
 
Sneller weer hier dan verwacht, jammer genoeg niet met goed nieuws.

Net tijdens de thaiboks les door de knie gegaan, vanbinnen naar buiten geschoven. Weet nog niet wat voor schade het juist heeft aangericht, maar kan het been niet fatsoenlijk plooien/strekken.

Hopelijk hoef ik hier niet te veel beensessie’s door missen.
Echt jammer dit.

Hoe gaan jullie om met dergerlijke blessures?
Ik vind kickbox echt een topsport maar heb uiteindelijk vechtsport geditched voor fitness want het leek mij geen handige combinatie precies door dit
De ene sport gaat sowieso invloed hebben op de andere
 
Rust pakken. Sowieso vond ik bodybuilding en thai/kickboksen moeilijk te combineren. Je zal altijd een van de twee op een laag pitje moeten doen anders ben je snel uitgeblust en krijg je idd te maken met blessures.
Ik vind kickbox echt een topsport maar heb uiteindelijk vechtsport geditched voor fitness want het leek mij geen handige combinatie precies door dit
De ene sport gaat sowieso invloed hebben op de andere
Klopt beiden wat jullie zeggen. De combinatie is zeker risicovol. Ik moet dan ook besluiten trekken en ga mezelf minder hard inzetten bij het thaiboksen(1x per week ipv 3x).

Kom net terug van het ziekenhuis, conclusie: hoogstwaarschijnlijk scheur in de meniscus, maar hier wordt volgende week een mri voor genomen.

Had gehoopt op beter nieuws, maar het is wat het is. Dan loop ik de komende tijd maar even met een brace van heup tot enkel rond in de gym.

Ik ga nu mij trainingsschema aanpassen, dit ga ik hier posten als het klaar is.
 
Is het geen optie om gewoon de kuur af te breken? Ik veronderstel dat je toch enige tijd je been niet kan belasten en je bent nog maar net begonnen met de kuur. Beter herstellen en dan binnenkort op volle kracht starten?
 
Is het geen optie om gewoon de kuur af te breken? Ik veronderstel dat je toch enige tijd je been niet kan belasten en je bent nog maar net begonnen met de kuur. Beter herstellen en dan binnenkort op volle kracht starten?
Ik hoop nog te veel op een spoedig herstel denk ik. De artsen hebben me gesuggereerd om minstens een maand alle sporten waar ik mijn benen bij belast zeker uit te sluiten. Vind het jammer, maar het is het beste dat ik nu al weer ‘off’ ga dan. Hopelijk kan ik binnen een maandje of eventueel twee volledig knallen.
 
Je eerste kuur is vaak een knalkuur dus daar wil je zeker alle potentie uit halen dus lekker de vials laten liggen en over 2/3 maandjes oppakken. Je bent nog zo kort off dat je niet eens hoef te herstellen. Zie het als een warming up. :p
 
Na 4 maanden zijn we hier weer, ik heb hier alles even op non actief gezet. De injury die ik toen had opgelopen bleek erger te zijn dan verwacht, voorste kruisband was volledig afgescheurd. Ben recent geopereerd en kan ondertussen mijn benen al tamelijk belasten... Mijn plannen zijn om eerste weer op mijn natuurlijk niveau te komen voor ik begin met AAS, dit kan wel een aantal maanden duren. Daarna zou ik wel graag een volwaardig kuur log bijhouden!

(hopelijk) Tot snel!

Toevoeging: ipv 400mg test e verminder ik dit naar 300mg.
 
Back
Naar boven