Ja maar de sport is dan toch na de klote
Stel je voor je bent een klein kind en jou idool is armstrong, en je wil koste wat kost later ook wielrenner worden en je bent er al voor aan trainen.
En je word ouder je traint je het licht uit de ogen en er zijn jongens die je weg fietsen,en de dag erop heb jij spierpijn en hun Vragen of je weer meegaat fietsen.
en dan hoor je dit allemaal.
Elk beginnend fietser die gaat toch automatisch ook gebruiken als die wat wil bereiken
Als mijn zoon ouder word gaat die maar voetballen of kickboxen ofz maar echt niet fietsen
Geef m een paar posters van Overeem
OT,
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat 90% van de tour gebruikt,.. en logisch,.. De verbeteringen in het materiaal zijn zo goed als uitgeput,.. een verbetering in frame-gewicht,.. yeah dat gaat minuten schelen

De enige manier om record tijden te blijven verbeteren is door verbetering vh lichaam,...
De echte wedstrijd tijdens de Tour is er één die wij niet zien,.. die tussen de sportartsen,.. jouw atleet (pion) zo lang mogelijk ON laten zijn, en nét optijd zien te stoppen om buiten de controles te vallen,.. jouw atleten dus zo "sterk" mogelijk laten starten en zoveel mogelijk op te laten strijken.
Van 2 ploegen is een tijd geleden al bekend geworden dat ze ZELF verstrekken ,.. US Postal en nog 1 waarvan ik de naam zo 1,2,3 niet weet,.. rabobank zou niet verstrekken, maar wel op de hoogte zijn vh gebruik van haar leden.
En idd zoals sommige hier al aangaven worden er de nodige handen boven de koppies gehouden ivm div financiele belangens. Stel je voor een Tour zonder topnamen, óf een Tour met topnamen, maar waar ze tijden rijden van enkele minuten langzamer dan voorheen,... dat gaat natuurlijk niet,... mensen blijven weg,.. kijkcijfers zakken,.... nope,.. no-go!
Maar goed, het zit in ALLE sporten,.. iig alle waar een fysieke prestatie geleverd moet worden.
En zelfs sommige denk en concentratie sporten dmv beta-blokkers bij darten en schaken tbv de concentratie.