peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Las vannacht nog een bericht over Craze, Zou een amfetaminevariant in zitten.Ben wel benieuwd in hoeverre dit echt waar is en hoeveel er dan daadwerkelijk in zit.
Nee wat er in zit boeit me ook geen fl**ker, zolang het maar werkt.
Wat ik meer bedoel is dat het waarschijnlijk bijna niks is wat er in zit, maar ergens ver lijkt op amfetamine zodat alles wederom in een slecht daglicht gezet wordt.
Dit soort PWOs zijn het toppunt van de chemicalisering van het BB. Als je zelfs niet kan trainen zonder eerst een dosis stimulerende drugs te gebruiken … Tragisch te zien dat sommigen naar dit soort producten refereren als voedingssupplementen.
Train nooit zonder PWO, elke keer gewoon een scoopje erbij...hoppa!!![]()

Las vannacht nog een bericht over Craze, Zou een amfetaminevariant in zitten.Ben wel benieuwd in hoeverre dit echt waar is en hoeveel er dan daadwerkelijk in zit.
Zou me niks verbazen, nam vroeger bijvoorbeeld veel Noxipro en vond dat bij hogere doseringen ook sterk op de effecten van amfetamines lijken. Belachelijk veel energie/euforie en was niet te stoppen dan. Toch maar mee gestopt na heel wat bijwerkingen. De meeste stimulanten in PWO's zijn niks anders dan research chemicals die op een of andere manier verwant zijn aan de illegale stimulanten. Blijft chemische troep waar je beter niet teveel van kan nemen en beter niet te vaak kunt doen.. wat geldt voor alle drugs natuurlijk. Bij matig gebruik zal je nooit zomaar blijvende schade houden.

Trouwens, caffeïne is ook een stimulerende drug, zit ik nu elke ochtend aan de stimulerende drugs? Oh god.
Als je iets eet of drinkt waar toevallig caffeine in zit, so be it. Maar als je speciaal caffeine pillen slikt om je sportprestaties te verbeteren dan ben je jezelf inderdaad aan't doperen met stimulerende drugs.
Als je iets eet of drinkt waar toevallig caffeine in zit, so be it. Maar als je speciaal caffeine pillen slikt om je sportprestaties te verbeteren dan ben je jezelf inderdaad aan't doperen met stimulerende drugs.

huh
dus als ik dextrose tabletten pak voor suikers ben ik mezelf ook aan het stimuleren, maar als ik druivensap drink dan mag het wel omdat het er ''toevallig'' inzit.
Die whey van jouw groeit die ook aan een boom ?
Caffeine is a bitter, white crystalline xanthine alkaloid and a stimulant drug...
Is cafene doping?
Nee, sinds 1 januari 2004 komt cafene niet meer voor op de WADA-dopinglijst.
voor mij betekent drugs , substanties die op opiumlijst I of II staan, dus wat wat wat wat