AndroidHealthClinic

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

Las vannacht nog een bericht over Craze, Zou een amfetaminevariant in zitten. :roflol: Ben wel benieuwd in hoeverre dit echt waar is en hoeveel er dan daadwerkelijk in zit.

ik kan me er echt niet druk over maken

Nee wat er in zit boeit me ook geen fl**ker, zolang het maar werkt.

Wat ik meer bedoel is dat het waarschijnlijk bijna niks is wat er in zit, maar ergens ver lijkt op amfetamine zodat alles wederom in een slecht daglicht gezet wordt.

Nee wat er in zit boeit me ook geen fl**ker, zolang het maar werkt.

Wat ik meer bedoel is dat het waarschijnlijk bijna niks is wat er in zit, maar ergens ver lijkt op amfetamine zodat alles wederom in een slecht daglicht gezet wordt.

ja dat denk ik ook

Dit soort PWOs zijn het toppunt van de chemicalisering van het BB. Als je zelfs niet kan trainen zonder eerst een dosis stimulerende drugs te gebruiken … Tragisch te zien dat sommigen naar dit soort producten refereren als voedingssupplementen.

Grappig hoe jij het weer heel krom weet te brengen.
Sommige mensen willen af en toe graag een pre-workout nemen omdat ze een lange dag/week achter de rug hebben, of omdat ze (i.t.t. tot jij) op kracht trainen en PRs willen neerzetten, een brute workout willen.
Die 'mensen" training merendeel van de tijd zonder enige stimulerende middelen, maar enkel af en toe om die kleine nodige boost te krijgen.

Trouwens, caffeïne is ook een stimulerende drug, zit ik nu elke ochtend aan de stimulerende drugs? Oh god.
Dat je True Natural bent vind ik best maar nu ben je een beetje aan het doorslaan bro, waarbij je zonder enkele reden op anderen zit te zeiken.

Train nooit zonder PWO, elke keer gewoon een scoopje erbij...hoppa!! :D

Train nooit zonder PWO, elke keer gewoon een scoopje erbij...hoppa!! :D

Die hard :D

Ik gebruik gewoon jacked3d en craze. Jacked3d meer focus en craze meer energy.

Ik loop voor mijn werk min 10km per dag en kan hierna wel extra energie gebruiken ;)
Ook loop ik shift diensten en na een ochtend dienst of nachtdiensten kan ik ook wel extra energie gebruiken!
Maw elke training is dus met pwo. Ik ben heel gevoelig voor pwo's. Craze bv 3/4 scoop en ik ga als een dolle. Gewenning heb ik dus ook geen last van! Lucky mee.

Van het weekend dus unstoppable bestellen en veel ook dan :D

Las vannacht nog een bericht over Craze, Zou een amfetaminevariant in zitten. :roflol: Ben wel benieuwd in hoeverre dit echt waar is en hoeveel er dan daadwerkelijk in zit.

Zou me niks verbazen, nam vroeger bijvoorbeeld veel Noxipro en vond dat bij hogere doseringen ook sterk op de effecten van amfetamines lijken. Belachelijk veel energie/euforie en was niet te stoppen dan. Toch maar mee gestopt na heel wat bijwerkingen.

De meeste stimulanten in PWO's zijn niks anders dan research chemicals die op een of andere manier verwant zijn aan de illegale stimulanten.

Blijft chemische troep waar je beter niet teveel van kan nemen en beter niet te vaak kunt doen.. wat geldt voor alle drugs natuurlijk.

Bij matig gebruik zal je nooit zomaar blijvende schade houden.

Zou me niks verbazen, nam vroeger bijvoorbeeld veel Noxipro en vond dat bij hogere doseringen ook sterk op de effecten van amfetamines lijken. Belachelijk veel energie/euforie en was niet te stoppen dan. Toch maar mee gestopt na heel wat bijwerkingen. De meeste stimulanten in PWO's zijn niks anders dan research chemicals die op een of andere manier verwant zijn aan de illegale stimulanten. Blijft chemische troep waar je beter niet teveel van kan nemen en beter niet te vaak kunt doen.. wat geldt voor alle drugs natuurlijk. Bij matig gebruik zal je nooit zomaar blijvende schade houden.

Het zou mij niet verbazen inderdaad als er wat in zit.
Ikzelf heb craze gehad en als je 2-3 scoops nam kreeg je inderdaad een raar, bijna euforisch gevoel.

Kreeg er 's nachts soms alleen lichte hartkloppingen van.. Achja, knalde er wel altijd lekker op. :D

komen jullie daar nu pas achter dat het een amfetamine variant is?

Stiekem werken alle supplementbedrijven samen en laten ze express iemand zoveel scoops nemen en het aan de media vertellen...mooie marketing en dan slaagt elke wijze BB'er dat product in = profit

Trouwens, caffeïne is ook een stimulerende drug, zit ik nu elke ochtend aan de stimulerende drugs? Oh god.

Als je iets eet of drinkt waar toevallig caffeine in zit, so be it. Maar als je speciaal caffeine pillen slikt om je sportprestaties te verbeteren dan ben je jezelf inderdaad aan't doperen met stimulerende drugs.

Als je iets eet of drinkt waar toevallig caffeine in zit, so be it. Maar als je speciaal caffeine pillen slikt om je sportprestaties te verbeteren dan ben je jezelf inderdaad aan't doperen met stimulerende drugs.

huh

dus als ik dextrose tabletten pak voor suikers ben ik mezelf ook aan het stimuleren, maar als ik druivensap drink dan mag het wel omdat het er ''toevallig'' inzit.

Die whey van jouw groeit die ook aan een boom ?

Ik drinkt 's ochtends speciaal koffie om mijn werkprestaties te verbeteren. Betekend dit nu dat ik geen True Natural Bobbydulder meer ben? :(

Caffeine is vanaf vandaag dus officieel drugs... :rolleyes:

huh

dus als ik dextrose tabletten pak voor suikers ben ik mezelf ook aan het stimuleren, maar als ik druivensap drink dan mag het wel omdat het er ''toevallig'' inzit.

Die whey van jouw groeit die ook aan een boom ?

Nee je bent jezelf dan aan het doperen met stimulerende drugs!

En hij gebruikt geen whey, dat is niet natural.

voor mij betekent drugs , substanties die op opiumlijst I of II staan, dus wat wat wat wat

Laatst bewerkt:
voor mij betekent drugs , substanties die op opiumlijst I of II staan, dus wat wat wat wat

Drugs <> doping.

Beta-2 agonisten zijn in feite gewoon doping waarvan sommige middelen op drugsgelijkende werking kunnen hebben.

Voor Jos het True Natural fuifnummer is er waarschijnlijk geen verschil en ben je gewoon een verCrackte junk als je een potje Unstoppable koopt.

Lekker boeiend wat je als recreatieve sporter gebruikt. Of zelfs als wedstrijdsporter, hele sportwereld is toch al vergeven van dopinggebruik. Daar je ogen voor sluiten is op zijn minst naief. Of je meedoet is een tweede maar laat vooral ieder zijn eigen keuze daarin maken.

Als je echt natuurlijk wil trainen moet je gewoon alles uit voeding halen en eigenlijk ook alle sterk bewerkte voeding overslaan. Creatine in een potje is ook niks natuurlijks aan, whey in een zak evenmin.

Terug
Naar boven