AndroidHealthClinic

Dopingcommissie

belgie zuigt.... vroeger was het nog wel leuk ..vuuwerk ..wapens .
tegenwoordig is het allemaal kut al helemaal met die anabolen zooi . tis toch gvd je eigen lichaam/leven ?

zeg dat!

..je mag wel bij de slijter om de hoek een tas vol whisky halen en dezelfde avond jezelf het ziekenhuis in drinken, maar een beetje steroïde gebruiken.... oei oei oei:hamer:

Recidivist, dus ga er maar van uit dat de boete dit keer hoger is..

Jezus wat een kutland, sterkte man!

• Topic Starter Topic Starter
Kut voor je man.. Hoop dat t meevalt!
Maar als je weet dat ze zo mierenneukerig zijn met AAS waarom verstop je die tabs dat niet in een pot pepermuntjes ofzo

Ja man ik weet het.. Moest paar daagjes bij mn chick slapen dus dacht ik, neem ze vlug ff mee. Is slechts een kort stukje rijden.. Focked op

En gefouilleerd?

Hmm ze trekken je toch niet zomaar van de weg om je auto te doorzoeken?

Als ge gesignaleerd staat doen ze dat zomaar ja.

Hmm ze trekken je toch niet zomaar van de weg om je auto te doorzoeken?

Hier wel. Geven ze er wel een reden aan dat je bvb een uitdagende rijstijl hebt ofzo. Ik stond niet gekend ofzo.

Regels zijn er hier niet, politie mag en doet alles wat ze willen.

Eens betrapt, sta je 5 jaar geregistreerd als drugsgebruiker. Dus heb je al meer kans dat ze je tegen houden.
Staat toch in dat wetsartikel wat ik postte ;)

Yup, een maat van me heeft vorig jaar een positieve speekseltest gehad en ze houden hem altijd tegen nu.

Ik hoop echt dat ik niet opnieuw een monsterboete krijg..

ja, denk het wel, las onlangs nog een artikel over doping bij amateur sporters.. En je hoeft niet per se ingeschreven te zijn in een fitness of sportvereniging om betrapt en beboet te worden op doping.. het blijft illegaal in ons land, ook voor recreatief gebruik..

Hoe zit dat eigenlijk in NL dan?

Eens betrapt, sta je 5 jaar geregistreerd als drugsgebruiker. Dus heb je al meer kans dat ze je tegen houden.
Staat toch in dat wetsartikel wat ik postte ;)

dus daarom werd ik plots continue op andere posten geplaatst als het high risk bodyguardopdrachten waren.

Terug
Naar boven