XXL Nutrition

Dopingcommissie

als ik je posts hier soms zie lijkt me dat niet de enige reden :roflol:

Nooit definitieve diagnose net omdat ik dit niet in mn medical record wil ;)

En voor als ze dit vinden later, dit is natuurlijk allemaal over een puur fictief karakter dat ik speel op dit forum.

Gym zoeken in Brussel, Nederland of Wallonië als je dicht bij de grenzen woont

nep nederland van de vrede en welvaart niet eens eens

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Nooit definitieve diagnose net omdat ik dit niet in mn medical record wil ;)

En voor als ze dit vinden later, dit is natuurlijk allemaal over een puur fictief karakter dat ik speel op dit forum.

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Dit zal wel de reden zijn dat geen belg meer een wielerkoers wint

Niet. Is niet eens illegaal voor eigen gebruik.

Je mag dus thuis gewoon je nachtkastje vol met roids hebben, als het maar voor eigen gebruik is?

Als je voor eigen gebruik in de kleedruimte van de sportschool wat roids injecteert lijkt me dat toch zorgen voor problemen niet?

Je mag dus thuis gewoon je nachtkastje vol met roids hebben, als het maar voor eigen gebruik is?

Als je voor eigen gebruik in de kleedruimte van de sportschool wat roids injecteert lijkt me dat toch zorgen voor problemen niet?

Eigen gebruik dus als je niet je hele sporttas vol hebt zitten geen probleem. Wel kan je een boete krijgen voor openbaar (hard)drugs gebruiken a 130 euro. Inbeslagname van goederen spreekt voor zich.

Al doe je in openbare ruimte voor iedereen zijn neus wat harddrugs wegwerken kunnen ze je geen hogere boete geven dan bovenstaand, mits je minder dan de gebruikershoeveelheid bij je hebt en er geen sprake is van verstoring van de openbare orde.

Wat een poep land hahaha

Oke, antwerpen voor een weekendje is wel chill trouwens.

gekke belgen

Voor de dopingcommissie verschijnen terwijl je niet eens sport in competitief verband uitoefent, slaagt werkelijk nergens op :roflol:.

Tijd dat iemand dit eens gaat aanklagen want wetgever gaat zijn boekje ver te buiten.

Hoe voelt dat nu eigenlijk om weer 2000 euro boete te krijgen voor 20 tabs winstrol?

Blijf me verbazen over die heksenjacht in Belgie, wat een extreem achterlijke toestanden ook :roflol:

fitnessverbod:o

Hoe komen ze er op.:o

Zijn sportscholen in Belgie staatsbedrijven dat zoiets mogelijk is

ze doen hier wat ze willen…

Eigen gebruik dus als je niet je hele sporttas vol hebt zitten geen probleem. Wel kan je een boete krijgen voor openbaar (hard)drugs gebruiken a 130 euro. Inbeslagname van goederen spreekt voor zich.

Al doe je in openbare ruimte voor iedereen zijn neus wat harddrugs wegwerken kunnen ze je geen hogere boete geven dan bovenstaand, mits je minder dan de gebruikershoeveelheid bij je hebt en er geen sprake is van verstoring van de openbare orde.

Vriend van me is een keer opgepakt bij een festival met 8 xtc pillen op zak; nachtje blijven en ruim 600eu boete (plus strafblad). Dat is bezit van verboden middelen voor eigen gebruik, hard drugs in dat geval.

Steroïde zijn geen (hard) drugs imo, valt eerder onder het bezit van medicijnen zonder dokters voorschrift lijkt me.

Jullie maken jullie wel druk over dat boete.. Ik zit meer te denken aan : 5(!) jaar ingeschreven als drugsgebruiker en fitnessverbod?

Wat is dat met de regering van Belgie. Drugsgebruiker lekker dan als er zo iets komt, als je met zo iets gaat sollicteren.. Ga dan maar uitleggen dat het om een anabolen kuur ging..

Bah, hypocriete Belgen. Ben er zelf in geboren en woon er zelf in maar er is geen hypocrietere volk dan de Belg. Overal gaan ze om janken en zeiken..

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Standaard controle, ze reden achter me en plots licht aan..

@ trem, ook gefouilleerd ja.

Aangehouden oke, rijbewijs, verzekeringpapieren en auto papieren tonen en klaar. Waarom werd je gefouieerd? Dat snap ik niet. Ze fouieren alleen als je mee gaat met hun zodra je geen scherpe voorwerpen bij je hebt. En hoe kan een dagelijkse flik weten wat voor medicatie's winstrol zijn..

Terug
Naar boven