Fitness Seller

Dopingcommissie

Leg eens uit Galen, heb dat nooit gesnapt. Vrouwen die aan de pil zitten, zitten toch ook eigenlijk te kuren? Is dat wel goed dan of? Of is dat zo'n lage dosis dat het weer prima is om te gebruiken jaar naar jaar?
Die van mij reageert in een bepaalde periode van de maand hetzelfde als wanneer ik aan de high dosis Tren zit.

En al nieuws betreffende je boete/sanctie? Ben namelijk es benieuwd ...

de 16de toch pas...

• Topic Starter Topic Starter
Ja, 16 september is de uitspraak, zal foto online zetten van m'n brief dan.

Bang afwachten nu dus.

Ok, good luck man!!
Was in het sportstadium in Roeselare dat ze u hebben doen plassen zeker ;)

Ben een keer met wiet gepakt de in auto, ze denken nu elke keer dat ik een dealer ben ( Nederland )
Nu bijna elke keer als ik word aangehouden willen ze me auto doorzoeken, een jaar terug weigerde ik dit en kon dit ook ( ze moeten je verdenken ) en dus konden ze de auto niet doorzoeken zonder mijn toestemming.

Maar vorige week ben ik weer aangehouden omdat ze me stevig zagen doorrijden en weer wouden ze in me kofferbak kijken, ik weigerde maar hij zij dat de regels veranderd zijn en dat ze nu altijd mogen kijken klopt dit?

Laatst bewerkt:
Ben een keer met wiet gepakt de in auto, ze denken nu elke keer dat ik een dealer ben ( Nederland )
Nu bijna elke keer als ik word aangenomen willen ze me auto doorzoeken, een jaar terug weigerde ik dit en kon dit ook ( ze moeten je verdenken ) en dus konden ze de auto niet doorzoeken zonder mijn toestemming.

Maar vorige week ben ik weer aangehouden omdat ze me stevig zagen doorrijden en weer wouden ze in me kofferbak kijken, ik weigerde maar hij zij dat de regels veranderd zijn en dat ze nu altijd mogen kijken klopt dit?

Ligt eraan op welke grond ze je auto willen doorzoeken.
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar een maat van me had een soortgelijk iets en wordt elke week aangehouden. Toen hij weigerde werd hij daarna door een andere eenheid aangehouden die altijd mogen doorzoeken ofzo. Maar je kan het het beste aan een advocaat navragen.

Zet in ieder geval je auto op iemand anders zn naam en je probleem is voorbij :P

Ligt eraan op welke grond ze je auto willen doorzoeken.
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar een maat van me had een soortgelijk iets en wordt elke week aangehouden. Toen hij weigerde werd hij daarna door een andere eenheid aangehouden die altijd mogen doorzoeken ofzo. Maar je kan het het beste aan een advocaat navragen.

Zet in ieder geval je auto op iemand anders zn naam en je probleem is voorbij :P
De auto waarin ik werd aangehouden staat op m'n vaders naam.

Ligt eraan op welke grond ze je auto willen doorzoeken. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar een maat van me had een soortgelijk iets en wordt elke week aangehouden. Toen hij weigerde werd hij daarna door een andere eenheid aangehouden die altijd mogen doorzoeken ofzo. Maar je kan het het beste aan een advocaat navragen. Zet in ieder geval je auto op iemand anders zn naam en je probleem is voorbij :P
De politie mag zonder toestemming in de auto kijken, maar mag niets zonder toestemming of zonder redelijke verdenking open maken. Dus dashboardkastje, tassen etc. Dit kun je dus gewoon weigeren. De agent moet deze verdenking tijdens een eventuele rechtszaak ook verantwoorden.
De douane mag volgens mij ook niet zonder redelijke verdenking van belastingfraude iets open maken.

Er is hier redelijk veel die mij stoort, en die niet correct is, en die je advocaat had moeten aanklagen.

Je weigerde de test in de gym en ze hebben toch een huiszoeking gedaan ? Op welke basis ? Ze kunnen je een geldboete opleggen daarvoor, maar er is geen bewijs van criminele activiteit en geen grond voor een huiszoeking. heb je de huiszoekingspapieren gecontroleerd ? Ten tweede kan deze geldboete ook niet ingeboekt worden als een inbreuk, of op je strafblad komen omdat, opnieuw, er geen bewijs is van criminele activiteit.

Wat ons brengt bij de tweede infractie, waar er inderdaad geen precedent is (tenzij je andere veroordelingen hebt voor al dan niet gerelateerde feiten ?) en dus ook geen reden waarom je gefouilleerd had moeten worden of je auto doorzocht. Dit zijn natuurlijk dingen die je moet weten, maar in beide situaties had je veel meer vragen moeten stellen, onder andere op welke grond ze je wagen doorzochten, want mag alleen bij verdenking van criminele activiteit. Zelfs je paspoort vragen op straat of in de gym mag een agent enkel als er een vermoeden van misdrijf is, en dan moet je uitdrukkelijk vragen waarvan je verdacht wordt en waarom, temeer omdat dit een grond voor discriminatie kan zijn als blijkt dat het vermoeden ongegrond was en er niets gevonden wordt.

Een fikse boete mag je zeker verwachten. Is enige drijfveer in het belgische gerechtssysteem : je zo snel mogelijk in het systeem krijgen, waarbij elk feit een recidive wordt en ze je meer geld kunnen aftroggelen.

Een heel deel klopt gewoon niet van dit verhaal. Ik spreek namelijk uit ervaring van meerdere kanten omdat ik zelf dingen heb meegemaakt en mijn beste kameraad ook op een ander vlak.

1) Een sportverbod een de dikste zever ooit, ze kunnen je niet verbieden te sporten. Je mag niet professioneel deelnemen. Dat klopt wel. Maar je mag gewoon gym'n zoveel als je wilt zolang je je nooit inschrijft voor competitie.

2) Als je GEWEIGERD hebt voor de plastest, krijg je een huiszoeking .. Dit klopt, maar je MOET toestemming tekenen voor deze huiszoeking, als je die getekend hebt ben je een uil .. Als je niets getekend hebt is het onwettig, ze krijgen niet zomaar toestemming omdat er .. zoals BigCat zei, geen inbreuk gepleegd is of criminaal gedoe aan de hand is.

3) Als je dan toch zo dom bent geweest om te tekenen, moet je nog zomaar niet voor komen in Brussel. Dan moeten ze al flink wat gevonden hebben, zelfs in een maat van mij, zijn geval, hadden ze wat gevonden, 250 euro boeten onmiddellijke inning, einde verhaal.

4) Ze hebben niet zo maar het recht op je auto te doorzoeken. Ze moeten een reden hebben, kunnen ze je die niet geven, heb je recht om te weigeren.Zeker als de auto op je vaders naam staat hadden ze mss als reden dat je te snel reed of dergelijke .. Dan komen ze een boete geven, maar nog maals, er is geen bedreigen om de auto te doorzoeken tenzij te wiet rieken of dergelijke .. Zoals eerder vermeld, ookal ZIEN ze het liggen, ze moeten eerst een verdenking zeggen waarop ze kijken. Voor te snel rijden mag dit nog niet, nogmaals. (Mss was je dronken, stonk de auto naar wiet?)

5) Je bent 5 jaar gesignaleerd als druggebruiker na eerste keer aanhouden. Als je geweigerd hebt vorige keer is er GEEN bewijs dat je druggebruiker bent, alleen vermoedens, dus ze mogen hier NOOIT iets mee doen. Je zei dat ze in 't gerecht verder gingen dat het nog eens gebeurt is. Ze hebben hier GEEN recht toe om dat aan te halen. Een onmiddellijke inning heeft zo z'n nut.

Het is simpel in Vlaanderen:

Politie controle --> Er word getest:

* Weiger je --> Boete 250 euro met een huiszoeking (DIE JE MOET GOEDKEUREN)
* Plas je Positie --> Voorkomen in het gerecht, gerechtskosten, medische kosten. Kan oplopen tot 2000-3000 euro.
* Plas je Negatief --> Good boy ecto.

Als je dan toch een fitness verbod zou gekregen hebben etc, gelieve dan eens het documenten te uploaden.
Mijn beste vriend is namelijk advocaat; dit willen we eens graag zien.. Er zit meer achter je verhaal of je liegt

Dus gewoon weigeren voor de belgen als ze je zeik willen...

Ik weet als ze ergens in Belgie in een gym binnenvallen is het niet omdat ze daar zin in hebben maar dat er volgens de onderzoekers "bewijs" is dat er gedeald word en dan komen ze even langs in die gym. Maar iemand willekeurig (iene mutte) laten plassen omdat die er iets te gespierd uit ziet vind ik nog altijd te gek om los te lopen...

Als je aan wedstrijden deelneemt is het uiteraard een heel ander verhaal.

TeeCee,

Ik kan niet echt goed aan je tekst aan uit.
Eerst zeg je dat, voor die huiszoeking, je moet tekenen, maar dit best kan weigeren.
Later zeg je dat je er voor MOET tekenen.
Kan je dit nu weigeren of niet?

TeeCee,

Ik kan niet echt goed aan je tekst aan uit.
Eerst zeg je dat, voor die huiszoeking, je moet tekenen, maar dit best kan weigeren.
Later zeg je dat je er voor MOET tekenen.
Kan je dit nu weigeren of niet?

Ik maak er uit op dat als je niet tekent ze je huis niet mogen doorzoeken. Wel leuk rechtssysteem dan, welke randdebiel zou er dan wel voor tekenen?

Ik maak er uit op dat als je niet tekent ze je huis niet mogen doorzoeken. Wel leuk rechtssysteem dan, welke randdebiel zou er dan wel voor tekenen?

Dan is het geen huiszoeking die getekend is door een rechter, want die kan je niet weigeren, en moet je niet voor tekenen. Is dan een vrijwillige huiszoeking. En uiteraard als je die weigert smijten ze dat in de rechtbank naar je kop alsof je iets te verbergen hebt (wat natuurlijk jou rekening niet maakt, er is geen bewijs van iets)

Dan is het geen huiszoeking die getekend is door een rechter, want die kan je niet weigeren, en moet je niet voor tekenen. Is dan een vrijwillige huiszoeking. En uiteraard als je die weigert smijten ze dat in de rechtbank naar je kop alsof je iets te verbergen hebt (wat natuurlijk jou rekening niet maakt, er is geen bewijs van iets)

Ja mogen ze me best naar m'n kop smijten als ik dan de tijd heb om m'n gear op te ruimen :P Bedoel als ze vervolgens nog niets vinden is er niks aan 't handje zou je denken.

Ik ben iig blij dat ik in Nederland woon :)

Ja mogen ze me best naar m'n kop smijten als ik dan de tijd heb om m'n gear op te ruimen :P Bedoel als ze vervolgens nog niets vinden is er niks aan 't handje zou je denken.

Ik ben iig blij dat ik in Nederland woon :)

Ja, begin het zo ook te denken :p Spijtig dat ik al 3 kinderen heb, 2 bij men ex of ik overwoog ook om te vertrekken hoor :p Want prof athleet worden is een vloek, omdat je dan helemaal onder het dopingdecreet valt, en ze je dus willekeurig buiten competitie kunnen gaan testen, zelfs bij je thuis en zo. Is ook de reden waarom er geen Belgische profs zijn, of liever die zijn er wel, maar daarna presteren ze niets als prof, omdat ze het gewoon niet kunnen maken. Maar ik troost me dan met feit dat Zweden nog erger is. Daar wordt je al op straat aangesproken omdat je te breed bent :s En Australie is ook weer begonnen met demoniseren van AAS, en die jongens betalen dan nog eens 4-5x zoveel voor hun gear.

Nu pas op, in Belgie kun je je een goede advokaat aanschaffen ook (maar wie kan dat betalen). Dat blijkt nu maar weer eens uit het aquino proces. De broertjes worden beschuldigd van de smokkel en verkoop van maar liefst 3 ton cocaine. Ondertussen trekken ze een leefloontje van de staat, maar ze kunnen wel 10 van 's lands beste advokaten betalen die meteen en systematisch alle procedurefouten uitpluizen en de vrijlating van grote dealers openlijk "collateral damage" noemen :p Het Belgisch gerecht draait helemaal rond geld. De advokaten zijn gewetenloze psychopaten. Moraal en ethiek kennen ze niet, enkel winnen telt. En dan nog. Ze worden toch betaald, of ze nu winnen of verliezen. Tegelijk zijn de politiediensten blijkbaar incompetent, want elke grote zaak wordt ontmanteld door procedurefouten. het is dus gewoon een kwestie van die advokaat te kunnen betalen die het meest bekwaam is de procedurefouten bloot te leggen. Zoals ik al zei, hier zijn ook ettelijke fouten gemaakt, maar als beklaagde sta je onder druk en wordt je niet gehoord. Als je echter vertegenwoordigd wordt door een advokaat van 1000 euro per uur, ...

Dus je kan eigenlijk gewoon weigeren je pis af te geven en ook gewoon die huiszoeking niet tekenen en je bent safe? Of begrijp ik TeeCee zijn post nu verkeerd?

Dus je kan eigenlijk gewoon weigeren je pis af te geven en ook gewoon die huiszoeking niet tekenen en je bent safe? Of begrijp ik TeeCee zijn post nu verkeerd?

Lijkt er op. je kan in elk geval weigeren urinestaal te leveren. Huiszoeking is eerste dat ik hoor dat het niet op rechterlijk bevel is, maar als dat zo is, kun je die ook weigeren. Let wel, ze hebben het zo in elkaar gestoken dat je administratief er toch aanhangt voor een 2000 euro bij weigering, maar je hebt geen misdrijf gepleegd, geen strafblad, en zeker als er heel wat in je systeem zit ontloop je mss zwaardere boete.

Terug
Naar boven