AndroidHealthClinic

Dorian Yates Vs. Ronnie Coleman - Discussie

Peiling Peiling Wie wint ?

• Totaal stemmers
    121
In de woorden van Ronnie Coleman: "You guys must be on crack"
Ronnie is in mijn opinie zonder enige twijfel de beste Mr O ooit. Niet voor niets noemt iedereen waaronde huidige Mr O Ronnie de beste bodybuilder allertijden.
Yates had goede hardheid en de "grainy" look. Maar Yates is nooit een complete en/of esthetische bodybuilder geweest.
Ronnie is ook niet esthetisch maar wel een heel eind completer. Ronnie is vasculairder groter en voller. Kijk Ronnie in 98/99/2005/ de eerste 2 jaren was ie vergelijkbaar qua massa met een yates maar ook dezelfde hardheid. Maar 2005. GODDAMN NIEMAND EN OOK ECHT NIEMAND evenaart dat.

Iemand met meer minpunten completer noemen is imo niet mogelijk.
Dat jij hem persoonlijk mooier vind oke, dat kan. Mensen vergeten dat Yates al haast 10 jaar weg is. Tijden veranderen. Nieuwe middelen enz enz. Haney Yates was ook giga verschil
Is normaal. Nieuw tijdperk, nieuwe kampioenen.
Maar zoals jij nu redeneert is een huidige kampioen formule 1 beter als 1 van 15 jaar terug. Is imo niet altijd waar.

In de woorden van Ronnie Coleman: "You guys must be on crack"
Ronnie is in mijn opinie zonder enige twijfel de beste Mr O ooit. Niet voor niets noemt iedereen waaronde huidige Mr O Ronnie de beste bodybuilder allertijden.
Yates had goede hardheid en de "grainy" look. Maar Yates is nooit een complete en/of esthetische bodybuilder geweest.
Ronnie is ook niet esthetisch maar wel een heel eind completer. Ronnie is vasculairder groter en voller. Kijk Ronnie in 98/99/2005/ de eerste 2 jaren was ie vergelijkbaar qua massa met een yates maar ook dezelfde hardheid. Maar 2005. GODDAMN NIEMAND EN OOK ECHT NIEMAND evenaart dat.

juist niets aan toe tevoegen!

Ik vond Ronnie in 98 en 99 al superieur aan Dorian. In die tijd was er nog niet zo veel verschil in middelen etc..
Ronnie had destijds ook minder zwakke punten.Naar mate hij groter werd kreeg hij zijn middel als enorm zwaktepunt erbij. Maar de rest van zijn lichaam heeft zoveel kwaliteit dat dit te overkomen was

Ik vond Ronnie in 98 en 99 al superieur aan Dorian. In die tijd was er nog niet zo veel verschil in middelen etc..
Ronnie had destijds ook minder zwakke punten.Naar mate hij groter werd kreeg hij zijn middel als enorm zwaktepunt erbij. Maar de rest van zijn lichaam heeft zoveel kwaliteit dat dit te overkomen was

Nee hij was superieur aan de anderen. Niet aan Dorian want die was er niet!
Elke atleet bij de pro ziet er op zich zelf top uit. Dorian was echt een monster.
Ronnie is weer verder.
Maar de 1e keer dat ronnie won was ie nog niet zo zwaar hoor.

Eerlijk is eerlijk een directe vergelijking is niet mogelijk en dus kan ik daar geen definitief antwoord over geven dus moet je daar gelijk geven. Ronnie was minder zwaar dan in latere jaren. Maar toen had hij naar mijn mening superieure "shape" dan Dorian.
Vind persoonlijk wel dat Dorian van zijn 6 O's er maar 3 verdiend heeft. En Ronnie van de 8 maar 5.

Flex had 1 keer moeten winnen van Ronnie, Kevin 1x en Jay 1 keer, dus klopt wel.
Kevind had 2x moeten winnen van dorian. En flex ook 1x.
Dus klopt ook wel;)

Nu moeten we nog op een lijn komen te zitten dat Ronnie superieur is en we zijn dikke maatjes ;)

Haha Ronnie ownt niet eens Jay man:)

Ik ben objectief in dit topic, maar ik geef toe ik heb die Ronnie - gut foto gekozen om de Ronnie fans te stangen :)

Maar ff serieus Dorian zouw de meeste poses winnen... dus? Ja, inderdaad.

en ja als cutler meedeed dan werd hij is een keertje derde en niet tweede ...:rolleyes:

we hadde het toch over normale doen blessure vrij ;)

Ronnie Coleman is een waardeloze bodybuilder.. elke bodybuilder die ooit op een podium heeft gestaan is beter dan hij is! Dat ie 8x de Mr. O heeft is puur toeval!

haha voor eentje is het weekend in elk geval al vroeg begonnen

hahah sommige zijn echt grappig hier,,
Is Ronnie een waardeloze bodybuilder en is iedereen beter dan hem?

Dat is cynisch bedoeld toch bro??
daar zit wat in,,,

• Topic Starter Topic Starter
Wat denk je nu zelf? :D

De top (Mr. Olympia) bereiken is moeiliik maar op de top blijven is nog moeilijker... Voor de komende jaren denk ik dat de grootste bedreiger voor Jay Cutler toch Ronnie Coleman blijft als hij nog terug komt want een gelovige (als Ronnie) is tot alles in staat, ik hoop dat ie terugkomt want dat word een strijd tussen leven en dood. Weet iemand uberhaupt of Ronnie volgend jaar meedoet? anders stuur ik een mail naar hem...

hahah sommige zijn echt grappig hier,,
Is Ronnie een waardeloze bodybuilder en is iedereen beter dan hem?

Dat is cynisch bedoeld toch bro??
daar zit wat in,,,

Ik dacht dat dat 'dat ie 8x de olympia heeft gewonnen is puur toeval' wel duidelijk maakte dat ik niet serieus was.

Terug
Naar boven