XXL Nutrition

Dorian Yates Vs. Ronnie Coleman - Discussie

Peiling Peiling Wie wint ?

• Totaal stemmers
    121
haha crazy bitches. Zelfs als ik blind was zou ik nog zien dat Coleman Yates kei-hard ownt

Iedere mens heeft 2 koppen in zijn biceps hoor. Alleen sommige hebben het geluk dat dat ook waarneembaar is.
En 15 kg zwaarder als Yates? Weet niet hoe jij daar bij komt. Dan moet ie met 140 kg op het podium staan in de shape die yates had?
No way. Kijk maar eens naar ouwere olympia!

en daar gaat bodybuilding om, naast massa ook om afscheidingen en hardheid. zeggen dat je spieren hebt volstaat niet je moet ze ook laten zien whaha

even terzijde,
zou ronnie met die blessure die hij heeft opgelopen dit jaar nog terug de oude kunnen worden?
kan die lat volledig herstellen?
dan kan ie mss nog terugkomen, anders heeft hij afgedaan

Ik koos voor Dorian
blood and guts = geweldig!

Blood 'nd guts all the way :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
even terzijde,
zou ronnie met die blessure die hij heeft opgelopen dit jaar nog terug de oude kunnen worden?
kan die lat volledig herstellen?
dan kan ie mss nog terugkomen, anders heeft hij afgedaan

Ik weet het niet, ik vind het niet echt verstanding dat hij verder doet. Mss moet hij stoppen of een jaar wachten en zien hoe de zaken er dan voor staan.

Als je op de fysiek van beide heren in topconditie afgaat is het echt moeilijk oordelen, beiden hebben hun goede en minder goede punten. Dorian kwam imo net iets beter uit de verf omdat hij ALTIJD in topconditie verscheen, terwijl Ronnie soms nog vocht vasthield. Verder kies ik voor Dorian om zn mentaliteit... Ronnie vind ik een grappige goedzak maar Dorian vertegenwoordigde onze sport beter naar de buitenwereld

Wie?

Dorian was de grondlegger van de hangbuik.......maar vooral een echte kampioen weet alleen niet zeker of hij de laatste had mogen winnen met een afgescheurde bicep...En zal even duidelijk zijn voor die zgn ronnie haters:Kuiten en buik valt zeker wat op aan te merken maar er is geen ander die met zoveel massa op bijna zijn hele lijf nog pieken vertoond bij inspanning...vooral die biceps die heeft gewoonweg niemand..ook jay niet.

Niet dom gaan praten pinda mans:D
Dorian is relatioef laat begonnen met BB. Volgens mij zijn ze even oud. Ronnie was al eerder aan het trainen als Dorian.
Ronnie deed in 92 al mee op de O. Gelijk met Dorian.

Dorian is gestopt. Blessures en had weinig meer te bewijzen. Kan je lichaam wel nog verder naar de soep draaien maar had voor hem geen nut.
Ronnie doet dat denk ik ook niet, en zal ook stoppen imo.

Mee eens, volgens mij staat op zijn website wanneer hij begon met trainen, en 10 jaar later stond ie al op het Olympiapodium!!!!

Dorian was/ is gewoon de beste in mijn ogen, en uiteraard Jay Cutler.

Intressant om die twee eens te vergelijken Jay Cutler en Dorian Yates?

Mee eens, volgens mij staat op zijn website wanneer hij begon met trainen, en 10 jaar later stond ie al op het Olympiapodium!!!!

Dorian was/ is gewoon de beste in mijn ogen, en uiteraard Jay Cutler.

Intressant om die twee eens te vergelijken Jay Cutler en Dorian Yates?

Nee dat is niet interessant want Dorian ownt Jay op elk vlak.

en daar gaat bodybuilding om, naast massa ook om afscheidingen en hardheid. zeggen dat je spieren hebt volstaat niet je moet ze ook laten zien whaha

Hehe niemand had meer afscheidingen als Dorian kerel. Hij was graniet hard. Steen!
Kan bolle Ronnie niet altijd zeggen he.
Die afscheiding tussen de biceps is genetisch.
Als je zo redeneert als jouw, waar zijn dan zijn kuiten? Moet ie die nog kopen?

Als je volhoud dat Ronnie beter was als Jay op de Mr O maak je jezel alleen maar belachelijk.

Wat ik wil zeggen is eigenlijk al gezegd door RichardV. Het zijn gewoon andere tijden.Inderdaad andere tijden, andere kampioenen.

Elke Mister O was in zijn tijd de beste bodybuilder. In iedere sport gaat het niveau omhoog, ook in het bodybuilding. Is een hardloopkampioen van vroeger minder dan die van nu omdat hij toen niet de 100m onder de 8 sec deed?
Bij een jurysport is het alleen moeilijker meetbaar.

Je kunt de prestatie en het tijdperk waarin deze is neergezet niet los van elkaar zien. Alles word steeds beter:

- omstandigheden. Tegenwoordig zijn de toppers profs,vroeger hadden toppers nog een baan erbij nodig om te kunnen leven.

- trainingsmethoden. Worden steeds meer wetenschappelijk benaderd.

- voeding. Zowel normale voeding als sportvoeding en supplementen.

- prestatieverhogende middelen. Hoef ik niet toe te lichten denk ik.:brew:

- De mens zelf. Ik denk dat evolutie niet stil staat.

Ik kan wel doorgaan maar het zal wel duidelijk zijn.:zzz:

Dit alles is volgens mij de reden dat een kampioen meestal een periode heeft waarin hij ongeslagen blijft, daarna komt gewoon de volgende.

Wat overblijft is persoonlijke voorkeur en dat is een kwestie van smaak. En over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.

Zo genoeg "wijze woorden"(gezever) voor deze maand.

Het beste.

En voordat dit topic ook 400+ pagina's telt maak ik er een einde aan ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe niemand had meer afscheidingen als Dorian kerel. Hij was graniet hard. Steen!

Als je volhoud dat Ronnie beter was als Jay op de Mr O maak je jezel alleen maar belachelijk.

niks aan toe te voegen;)
dorian all the way

Mee eens! Niemand in deze sport heeft totnogtoe die spierdensiteit van Yates weten evenaren. Branch Warren is degene die er totnogtoe het dichtste bijkomt (als hij in vorm is)

En voordat dit topic ook 400+ pagina's telt maak ik er een einde aan ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Och och Ronnie Kontenkruipers;)

Wat jij kan kan ik ook!

Terug
Naar boven