mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedere mens heeft 2 koppen in zijn biceps hoor. Alleen sommige hebben het geluk dat dat ook waarneembaar is.
En 15 kg zwaarder als Yates? Weet niet hoe jij daar bij komt. Dan moet ie met 140 kg op het podium staan in de shape die yates had?
No way. Kijk maar eens naar ouwere olympia!
even terzijde,
zou ronnie met die blessure die hij heeft opgelopen dit jaar nog terug de oude kunnen worden?
kan die lat volledig herstellen?
dan kan ie mss nog terugkomen, anders heeft hij afgedaan
Niet dom gaan praten pinda mans![]()
Dorian is relatioef laat begonnen met BB. Volgens mij zijn ze even oud. Ronnie was al eerder aan het trainen als Dorian.
Ronnie deed in 92 al mee op de O. Gelijk met Dorian.
Dorian is gestopt. Blessures en had weinig meer te bewijzen. Kan je lichaam wel nog verder naar de soep draaien maar had voor hem geen nut.
Ronnie doet dat denk ik ook niet, en zal ook stoppen imo.
Mee eens, volgens mij staat op zijn website wanneer hij begon met trainen, en 10 jaar later stond ie al op het Olympiapodium!!!!
Dorian was/ is gewoon de beste in mijn ogen, en uiteraard Jay Cutler.
Intressant om die twee eens te vergelijken Jay Cutler en Dorian Yates?
en daar gaat bodybuilding om, naast massa ook om afscheidingen en hardheid. zeggen dat je spieren hebt volstaat niet je moet ze ook laten zien whaha
En voordat dit topic ook 400+ pagina's telt maak ik er een einde aan
[Link niet meer beschikbaar]
Hehe niemand had meer afscheidingen als Dorian kerel. Hij was graniet hard. Steen!
Kan bolle Ronnie niet altijd zeggen he.
Die afscheiding tussen de biceps is genetisch.
Als je zo redeneert als jouw, waar zijn dan zijn kuiten? Moet ie die nog kopen?
Als je volhoud dat Ronnie beter was als Jay op de Mr O maak je jezel alleen maar belachelijk.
Hehe niemand had meer afscheidingen als Dorian kerel. Hij was graniet hard. Steen!
Kan bolle Ronnie niet altijd zeggen he.
Die afscheiding tussen de biceps is genetisch.
Als je zo redeneert als jouw, waar zijn dan zijn kuiten? Moet ie die nog kopen?
Als je volhoud dat Ronnie beter was als Jay op de Mr O maak je jezel alleen maar belachelijk.
En voordat dit topic ook 400+ pagina's telt maak ik er een einde aan
[Link niet meer beschikbaar]