MuscleMeat

Doseringen eerste kuur steeds zwaarder.Trend?

redhead

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Toen ik hier een tijdje geleden hier eens op het board kwam neuzen kwam ik al gauw terecht op het a.s. gedeelte.De eerste kuurtjes die hier voorbij kwamen waren gewoon en iedereen was te spreken over deze doseringen.
Sinds een aantal maanden zie ik een verschuiving van de doseringen van de kuurtjes.Wat ''vroeger'' 250mg test e was is nu verschoven naar 500mg en wat nu 200mg deca is is 400mg deca geworden.Hetzelfde met de bold 600mg is normaal als eerste kuur.Dit zijn enkele voorbeelden.Hoe komt het dat er een verschuiving plaats heeft gevonden en waarom?Want nu is bijna 1 gram a.s. per week soms normaal als beginnerskuur.
Ik ben gewoon erg benieuwd hiernaar.Is dit overgewaaid vanuit de USA?Daar zijn zulke doseringen al langer normaal.Ik weet het niet.Ben erg benieuwd of jullie hetzelfde is opgevallen.

Denk dat het eerder komt omdat mensen op save willen spelen omdat er toch nog aardig wat mensen zijn die niet hard genoeg gaan op minimale doseringen als 250mg test en 200mg deca per week.

Dan ligt het toch echt vaak bij voeding.

Wat me opvalt is dat mensen verwachten dat AAS wonder middelen zijn, dat je zo ff 10-15 kg pakt en zijn niet tevreden met "slechts' 8 kg.

En dan zijn ze teleurgesteld, terwijl het prima is omdat je beter langzaam spiermassa kan opbouwen.

En zeggen ze, had ik maar hoger gedoseerd... En dat werkt niet altijd beter. Check het verschil in resultaten tussen 250/200 test+deca en 500/400 test+deca...

Glenn GX zei:
Dan ligt het toch echt vaak bij voeding.

Vind ik ook. Weetje, ze vinden het allemaal prachtig om te slikken en te spuiten, maar goed eten is er niet meer bij. Negen van de tien keer doen ze het om er op het strand goed uit te zien, voor de vrouwtjes, maar een echt duidelijk doel bestaat niet in hun ogen. Het resultaat moet er het liefst ook gisteren zijn dan morgen, zo vlug mogelijk gespierd zijn. Dat vertaalt zich in de toenemende doseringen denk ik. Waarom maar 250mg test per week als 500mg je nog dat ene halve kilootje (vocht:rolleyes: ) meer geeft...

Jup en groot deel van de gebruikers (dan bedoel ik niet doorsnee DBB'er, meer de gasten in de sportschool) heeft geen verstand van voeding en training.

Hard maar waar.

Misschien ook omdat sommigen wat ondergedoseerd spul gehad hebben en daarmee dus meer spuiten...

:rolleyes:

daar heb je inderdaad gelijk in GlenGX alleen het is natuurlijk wel zo dat de 1 beter reageert op de stoffen als een ander.

IK denk en weet eigenlijk wel zeker dat het gebruiken van hoge doseringen en high-tech middelen meer te maken heeft met een GROOT gebrek aan kennis en vooral geduld!!
Newbees die hier komen en kuur-schema,s lezen van gevorderden denken al snel dat zei die doseringen ook moeten nemen om snel "het mannetje" te zijn!!
No way Newbees zo werkt het niet, begin eerst eens goed te eten en HARD te trainen.
Wat ook ZEER schrikbarend is eigenlijk en dat mag best eens gezegt worden is het gebruik van HGH/IGF-1 en insuline door ROOKIES!!! ongelooflijk wat ik zoal hoor en lees en om me heen zie is het erg om te zien dat nieuwkomers en mensen zonder ervaring cq trainings achtergrond middelen nemen die B-ateleten in hun wedstrijd voorbereiding.
Ook ik weet wel dat bepaalde middelen steeds goedkoper worden en dus ook meer toegankelijk van jan en alle man, maar velen kan ik het advies geven eerst eens goed te gaan trainen en vooral goed te eten.
Met milde doseringen en goed en dan ook echt heeel hard trainen boek je echt heel veel winst geloof me.

En ik ben het dan weer met Jug eens...!!!:D

Zonder dollen 250 mg Test E, 200 mg deca en 30mg dboll is echt meer dan genoeg als eerste kuur om er flink wat kilos bij te knallen!

Mr. B.I.G. zei:
En ik ben het dan weer met Jug eens...!!!:D

Zonder dollen 250 mg Test E, 200 mg deca en 30mg dboll is echt meer dan genoeg als eerste kuur om er flink wat kilos bij te knallen!

Zal ook deels aan de stats van de persoon in kwestie liggen.
Iemand van 100+ zal minder hard gaan als iemand van rond de 70 kilogram

Infinity zei:
Zal ook deels aan de stats van de persoon in kwestie liggen.
Iemand van 100+ zal minder hard gaan als iemand van rond de 70 kilogram

Meen je dat nou?;) :D

Edit: ken trouwens weinig naturals van 100+ hoor!!! En dan heb ik niet over die dikkies met een vet% van 15+

Thanks Jugger en mr. big lijkt me weleens tijd om daar eens een thread of iets dergelijks over te openen.
Toen ik hier voor het eerst kwam een tijdje terug en las over schema,s en wat bepaalde mensen poste over kuurtjes&middelen schrok ik me rot!
Later toen ik bepaalde personen in real-live leerde kennen schrok ik nog 1000x harder!! waren ZEI die guru,s die zulke (goede adviezen) en tips over doping gebruik gaven?
Vanaf dat moment is mijn kijk op dit forum drastich verandert en betreurt het me soms als ik posts lees met giga doseringen van beginners.

@ MR.B.I.G Neuh;)

@ Pipo helaas is 1 van deze gurus niet meer onder ons hehehe

250/200/30 is een prima beginnerskuur. Mensen zijn tegenwoordig nergens meer tevreden over.

Waar is toch die goede ouwe tijd gebleven dat je met 10 gr creatine voor en 10gr na je training al aardiggg gek deed!!!:D

• Topic Starter Topic Starter
Was ik toch niet de enige die het opviel:p

Terug
Naar boven