MuscleMeat

Doseringen eerste kuur steeds zwaarder.Trend?

pipo zei:
Later toen ik bepaalde personen in real-live leerde kennen schrok ik nog 1000x harder!! waren ZEI die guru,s die zulke (goede adviezen) en tips over doping gebruik gaven?
Vanaf dat moment is mijn kijk op dit forum drastich verandert en betreurt het me soms als ik posts lees met giga doseringen van beginners.
knowledge aint muscle...
grotekat?>

wat is Buff dan, met een vet% van 20% of wat?

mensen "lachen" me ook regelmatig uit als ik over men winstrol only begin.....

en mijn fysiek is nu niet echt "onaardig" te noemen hoor...

voeding en genen zijn ooozzzoooo belangrijk

ben het ermee eens!!!heb net een kuurvoorstel gedaan van 250 test 200 deca 30mg dbol en 9van de 10 vonden het veel te weinig voor een 1e kuur!
moest minstens test op 500 doen en deca op 400..terwijl je een paar jaar gelede al een aardige beginkuur had met test 250 deca 200 beetje vreemd....

pipo zei:
Thanks Jugger en mr. big lijkt me weleens tijd om daar eens een thread of iets dergelijks over te openen.
Toen ik hier voor het eerst kwam een tijdje terug en las over schema,s en wat bepaalde mensen poste over kuurtjes&middelen schrok ik me rot!
Later toen ik bepaalde personen in real-live leerde kennen schrok ik nog 1000x harder!! waren ZEI die guru,s die zulke (goede adviezen) en tips over doping gebruik gaven?
Vanaf dat moment is mijn kijk op dit forum drastich verandert en betreurt het me soms als ik posts lees met giga doseringen van beginners.

Guru's hoeven niet zelf de intentie te hebben om mega te worden.
Kijk maar naar BIG CAT bijvoorbeeld.
Sommigen vinden het leuker mensen te helpen met kennis en hebben niet de dicipline om zo te leven.

Volledig akkoord. In het beste geval produceert je lichaam natuurlijk +- 50 mg testosteron per week, waarom zou een eerste kuur van 250 mg niet voldoende zijn ? Dat is verdomme 5x je natuurlijke productie !

Ik vind wel dat er te snel gestacked wordt.

Dus gelijk dboll kickstart + test+deca + winstrol aan het eind.

Ik vind het zo toch niet normaal dat forumleden anderen voorlichten over wat ze moeten nemen zonder de persoon te hebben gezien of ontwikkeling hebben kunnen zien bij diepersoon. Iedereen zet een eetschema neer en trainingschema, maar wie zegt dat ze daarna ook werken.

De hoeveelheden die een ieder zou kunnen nemen is persoonsgebonden. Als bij jou bijv. 500 mg werkt betekend dat niet dat voor een ander bijv 250 niet net zo goed is.

Maar ja eigenlijk weet ik geen bal van kuren. Maar vind sommige adviezen vaak wel vreemd. En denk mede doordat anderen ervaren gebruikers bepaalde hoeveelheden nemen en dat hier posten de minder ervaren bijv. 250 mg vaak in anderen hun ogen veel te weinig lijkt.

Tellen leer je ook vanaf nummer 1 en je begint niet bij 99.

Maar dat is mijn mening.

En sommige gebruiken gelijk een hele apotheek... Grote jongens zijn ook klein begonnen... Nou ja meestal dan.

@ikke dat zal wel slaan op mijn kuurvoorstel!!doe de winny der bij om der nie als een ballon uit te zien door de dbol en deca maar toch wat droger der uit te komen en als ze hier zeggen dat je 1e kuur degene is waarmee je het meeste mee pakt dan meteen maar goed toch?

Purple zei:
Ik vind het zo toch niet normaal dat forumleden anderen voorlichten over wat ze moeten nemen zonder de persoon te hebben gezien of ontwikkeling hebben kunnen zien bij diepersoon. Iedereen zet een eetschema neer en trainingschema, maar wie zegt dat ze daarna ook werken.

De hoeveelheden die een ieder zou kunnen nemen is persoonsgebonden. Als bij jou bijv. 500 mg werkt betekend dat niet dat voor een ander bijv 250 niet net zo goed is.

Maar ja eigenlijk weet ik geen bal van kuren. Maar vind sommige adviezen vaak wel vreemd. En denk mede doordat anderen ervaren gebruikers bepaalde hoeveelheden nemen en dat hier posten de minder ervaren bijv. 250 mg vaak in anderen hun ogen veel te weinig lijkt.

Tellen leer je ook vanaf nummer 1 en je begint niet bij 99.

Maar dat is mijn mening.

Precies paars! Zélfs al zou bvb 250 mg test als eerste kuur geen goed resultaat opleveren (wat ik betwijfel), waarom het dan toch niet eerst proberen ?

Testo zei:
Voor de gemiddelde k*tecto wel idd.....niet voor gasten die al buff van hunzelf zijn.;)

ach mn eerste kuur was ook 1 ml deca per week 8 weken lang en daar ben ik ook keihard op gegaan :D dan was ik misschien ook wel een gemiddelde k*tecto.. van 67kg.. maar ik denk dat menig ander er ook dik op groeit.. al zou ik het nu.. misschien.. toch wel.. stacken met.. test.. .. veel.. test.. LEKKAAA LEKKA LEKKA . .

trouwens moen vanwaar heb je die sig :)

Inderdaad begin eenvoudig en met mate denk ik. je kan altijd nog opschroeven. Maar als je gelijk met hoge doseringen begint zal je lichaam altijd maar meer willen om te reageren.

Leef eerst hoe je moet leven en daarna stapje voor stapje verder.

Jim Quinn dacht ik ;)

iron devoted zei:
@ikke dat zal wel slaan op mijn kuurvoorstel!!doe de winny der bij om der nie als een ballon uit te zien door de dianabol en deca maar toch wat droger der uit te komen en als ze hier zeggen dat je 1e kuur degene is waarmee je het meeste mee pakt dan meteen maar goed toch?

Nee gewoon in het algemeen..anders zeg ik het wel tegen je hoor :D

voor een eerste kuurtje zou ik toch een d-bol only voorstellen, voor een "k*tecto" dan he, mooie gains en goed AS om met de middelen vertrouwd te geraken...

een k*tecto moet eerst goed gekeken worden naar zijn voeding en training. En dat misshcien eens helemaal anders aangepakt gaan worden. Daarna heeft kluren pas zin.

k*tecto is best een leuk woord :P

eigenlijk wel he... Maar ja hoe kan je adviseren als je iemand nog noit hebt gezien. En gezien heeft wat die er voor doet.

In mijn ogen kan je mensen dan niet echt goed adviseren.

Terug
Naar boven