MuscleMeat

Doseringen eerste kuur steeds zwaarder.Trend?

Purple zei:
eigenlijk wel he... Maar ja hoe kan je adviseren als je iemand nog noit hebt gezien. En gezien heeft wat die er voor doet.

In mijn ogen kan je mensen dan niet echt goed adviseren.

Ben het helemaal met je eens..maar..

Maar hoeveel gasten die dan hier geen advies en/of antwoord krijgen stoppen er dan van alles in zonder nakuur, verkeerde combinatie van middelen.

Want naar een begeleider gaan doen ze ook niet.

Daar heb je ook gelijk in.

Maar net zoiets als ik mijn dieet van ruim 3000 call ga geven aan een meid die niet sport en wil afvallen omdat ik er wel op afval... maar ja zij waarschijnlijk niet natuurlijk.

Maar wil je iets bereiken dan moet je er ook de moeite en tijd voor nemen om het goed te kunnen doen. En je hieft niet speciaal naar een begeleider. Maar iemand die wel de nodige ervaring heeft opzoeken die je niet alleen maar wilt helpen om je vanalles aan te smeren. Want eerlijk is eerlijk dat gebeurd veel.

Zo zo wat een wijze woorden van onze Paars zo laat nog...!!!:D

IKKE zei:
Guru's hoeven niet zelf de intentie te hebben om mega te worden.
Kijk maar naar BIG CAT bijvoorbeeld.
Sommigen vinden het leuker mensen te helpen met kennis en hebben niet de dicipline om zo te leven.

Ikke, ik noem niemand bij naam en ook ik ken niet iedereen van het forum in real live, wel weet ik dat velen hier posten uit (goede) bedoeling en enkel denken dat ook beginners dat gene moeten nemen dat gevorderden ook nemen.
De intensie om iemand te helpen wil niet zeggen dat iemand een ander/beginner zou moeten adviseren om hoge doseringen te nemen.

De tijd dat ik hier zit merk ik gewoon dat de trend zich ontwikkeld heeft dat mensen hoge doseringen nemen en snel naar de high-tech middelen grijpen.
Veel van hen zouden tig euro,s goekoper uit kunnen zonder deze middelen en enkel met een milde kuur en goede voeding cq training.
Deels denk ik dat deze trend ligt aan de verkopers die liever 4 vials verkopen dan 2 want dan loopt men 50% winst mis.
Het lijkt me beter om iemand eerlijk advies te geven dan dat men enkel denkt aan de euro,s.

tsja zit allemaal idaad wel wat in..
in de stickies kunnen we van gauss uitgaan en in individuele topics is het nuttig om wat meer van deze persoon te weten....maar dan nog...

de 1 reageert goed op 250 test en de ander pas met een dikke stack, ongeacht lichaamstype/gewicht etc...
de persoon zelf moet daar beetje proefondervinderlijk achterkomen..wat trouwens wel weer ten koste kan gaan van de eerste kuur...

Testo zei:
Voor de gemiddelde k*tecto wel idd.....niet voor gasten die al buff van hunzelf zijn.;)

:D Jij kreeg bij je geboorte geen fles melk, maar een vial test;)

Het begeleiden van iemand, of het nou om AS gebruik gaat of voeding en training, is gewoon zo individueel. Er moet naar zo veel dingen gekeken worden om die persoon goed voor te lichten. Daarom denk ik dat echte begeleiding z'n geld wel waard is. Af en toe een training met een pro/guru is geldklopperij!
Ik had trouwens veel mensen erg hoog zitten vanwege hun goede posts, hun gebruik, trainingsfilosofie etc. Dan krijg je een bepaald beeld van ze. Als ik dan foto's van ze zie gaat dat beeld weer erg snel bergafwaarts...

Tuurlijk is het grappig als iemand met veel kennis ook Huge is, maar als dat niet zo is, wil dat nog niet zeggen dat hij ineens geen kennis meer heeft.

Ken ook wel wat hele grote jongens, die echt de ballen van as hebben (dan weet zelfs ik nog meer).

zie ook heel vaak dat newbies die 2 weken terug niet van as weten... en zelf geadviseerd zijn met een eerste kuur. Ineens zelf mensen gaan adviseren. Nou ja dat klopt toch voor geen meter. Ik als leek weet niet veel van AS, maar van dat beetje dat ik weet zie ik veel mensen hier zo onverstandig en dom overkomen. Bedoel er niet iemand persoonlijk mee aan te vallen ofzo, maar is toch iets wat ik vaak zie.

Zie hier mensen spullen nemen en zelf 70 kilo wegen en net trainen weet dat sommige mannen die meer dan 100 kilo wegen in mijn kennisenkring niet eens zoveel gebruiken.

Zeg bartje hoe later hoe scherper ik word. Nou ja soms dan

Ik ben dan wel een newbee op AAS gebied maar schrik me ook wel eens kapot van wat sommige mensen hier al weggewerkt hebben en dan nog minder wegen dan dat ik en vrienden van mijn natural wogen. Dat betekent niet dat ze niet weten waar ze het over hebben. Maar toch heb ik het moeilijk om advies aan te nemen van mensen onder de 100kg (Uitgezonderd de wedstrijdatleten natuurlijk)

Persoonlijk denk ik niet dat ik een 250/200 had moeten doen maar ik woog 97kg bij 1.74 voor ik begon. Maar wat vinden jullie hiervan? Had ik beter een 250/250 kunnen doen dan mijn 500/500 Test E/Bold?
Ps sorry voor de hijack :)

Laatst bewerkt:
ja uuuh
dus als je een vraag steld over as in mijn geval hgh
heb je in eens geen verstand van as
kom op jongens
en ja sommige schrijven een te hoge kuur voor maar dat is dan hun persoonlijke voorkeur
maar als ik praat over 30mg/day dianabol en 2 tot 400mg/week deca is dat dan een te zwaar beginners kuur het is afhankelijk van wat de vraag steller wilt. we kunnen de mensen ook afrade om as te nemen maar daar komen we hier niet voor of wel dan
:cool:

Testo, voel jij je gerechtigd om hier iets te posten?? :D ;)

Laatst ook een dude, die wilde bij zn eerste kuur IGF pakken, sorry hoor, maar zo'n dude snapt er helemaal niks van, en heeft een totaal verkeerd beeld van BB en kuren!

Ik vond het ook frapant dat mensen mij raar vonden dat ik wilde beginnen met 300 mg test per week max! Vonden ze veelste weinig!! :S

koen85 zei:
Testo, voel jij je gerechtigd om hier iets te posten?? :D ;)

Laatst ook een dude, die wilde bij zn eerste kuur IGF pakken, sorry hoor, maar zo'n dude snapt er helemaal niks van, en heeft een totaal verkeerd beeld van BB en kuren!

Ik vond het ook frapant dat mensen mij raar vonden dat ik wilde beginnen met 300 mg test per week max! Vonden ze veelste weinig!! :S

Vind ik nog steeds.
Bovendien, wat blijft er van 250 of 300 mg test over nadat het langs de lever en al je andere organen is geweest.

Een simpele vergelijking als ''je maakt al 70 mg test zelf aan dus als ik 250 spuit is het zeker meer dan 3 keer zo hoog'' is te simpel geredeneerd.

Verder moet je de ester nog aftrekken dus is het nog geen eens 250.
maar iets van 185 MG

Jamesss zei:
Ik ben dan wel een newbee op AAS gebied maar schrik me ook wel eens kapot van wat sommige mensen hier al weggewerkt hebben en dan nog minder wegen dan dat ik en vrienden van mijn natural wogen. Dat betekent niet dat ze niet weten waar ze het over hebben. Maar toch heb ik het moeilijk om advies aan te nemen van mensen onder de 100kg (Uitgezonderd de wedstrijdatleten natuurlijk)

Persoonlijk denk ik niet dat ik een 250/200 had moeten doen maar ik woog 97kg bij 1.74 voor ik begon. Maar wat vinden jullie hiervan? Had ik beter een 250/250 kunnen doen dan mijn 500/500 Test E/Bold?
Ps sorry voor de hijack :)

Wat heeft genetische aanleg te maken met kennis? Iemand haalde hier het voorbeeld aan van bigcat. Die jongen heeft een enorme kennis over AAS maar de aanleg om een topatleet te worden heeft hij niet. Dus daardoor ga je geen gebruik maken van zijn kennis? Ik heb nog een voorbeeld; Dan Duchaine, de guru bij uitstek heeft zelf toegegeven elke mogelijke combi AAS op zichzelf te hebben geprobeerd en hij heeft nooit meer dan 85-90kg gewogen. Kennis en de manier hoe iemand op AAS reageert zijn 2 zaken die je moet gescheiden houden

Het kan ook andersom..
Jong ventje van 16 loopt de gym in...naar de grootste gast die hij kan vinden want die zal dan wel het meest van weten. En krijgt van zo'n gast een kuur voorgeschoteld.
Terwijl die gozer alleen misschien zo mega is geworden door top genen, heeeel veel a.s. bijna non stop, zonder nakuur, zonder kennis.

IKKE zei:
Het kan ook andersom..
Jong ventje van 16 loopt de gym in...naar de grootste gast die hij kan vinden want die zal dan wel het meest van weten. En krijgt van zo'n gast een kuur voorgeschoteld.
Terwijl die gozer alleen misschien zo mega is geworden door top genen, heeeel veel a.s. bijna non stop, zonder nakuur, zonder kennis.

Precies! Ik heb een wedstrijdatleet gekend, en ik spreek over een topveteraan dan nog, een bank van 150 kg enz... Maar de ballen kennis van AAS; Heeft zn naald ooit eens loodrecht in de vloer laten vallen, dus zodanig dat ze vastzat in de grond. Hij heeft ze opgeraapt en toch in zn schouder gestoken. Resultaat: Op 4 weken van zn wedstrijdvoorbereiding een infectie opgelopen; zn schouder zag blauw opgeblazen vol water en hij heeft nachten aan een stuk koorstaanvallen gehad. Let op van wie je informatie aanvaard, topatleet of niet

Purple zei:
eigenlijk wel he... Maar ja hoe kan je adviseren als je iemand nog noit hebt gezien. En gezien heeft wat die er voor doet.

In mijn ogen kan je mensen dan niet echt goed adviseren.

Nou moet je mij eens uitleggen wat het verschil is tussen iemand zien en een advies geven op basis van iemand zn stats?

Wil je zn hoofd erbij zien dan ofzo?

Als jij iemand ziet weet je ineens wel welk advies je moet geven?

Dom gelul.

Ik ken er zat die ook hun adviezen krijgen zonder hun begeleider gezien te hebben en sommige daarvan zijn de beste in hun klasse dus dat zal wel loslopen.;)

@Big

Je kan wel sarcastisch doen maar niet iedereen geeft adviezen aan het gemiddelde ventje wat een wedstrijd wil draaien en dan nog neemt de helft van die begeleiders ook geen risico om hun atleten op te WEINIG te zetten dus ga me nou niet belachelijk proberen te maken want je weet zelf wel beter.

;)

Purple zei:
Zie hier mensen spullen nemen en zelf 70 kilo wegen en net trainen weet dat sommige mannen die meer dan 100 kilo wegen in mijn kennisenkring niet eens zoveel gebruiken.

Jij denkt het te weten omdat het je vertelt wordt maar laat me je nou es 1 goede les leren,Paarsje....

Wat jouw vrienden zeggen is 9vd 10x NIET WAAR!!

Ik ken nl veel van jouw vriendjes en die gaan op een forum niet vertellen wat ze echt gebruiken.....en ik hoef je toch niet uit te leggen waarom hoop ik?

Je bent naief zoals vele schijnheiligen hier,mijn probleem niet maar met dat EO-gelul van je schieten we niets op want jullie creeeren nog steeds een fake-wereld op internet.

flex170578 zei:
Wat heeft genetische aanleg te maken met kennis? Iemand haalde hier het voorbeeld aan van bigcat. Die jongen heeft een enorme kennis over AAS maar de aanleg om een topatleet te worden heeft hij niet. Dus daardoor ga je geen gebruik maken van zijn kennis? Ik heb nog een voorbeeld; Dan Duchaine, de guru bij uitstek heeft zelf toegegeven elke mogelijke combi AAS op zichzelf te hebben geprobeerd en hij heeft nooit meer dan 85-90kg gewogen. Kennis en de manier hoe iemand op AAS reageert zijn 2 zaken die je moet gescheiden houden

Ik denk dat ik mijn tekst niet heel duidelijk gemaakt heb. Ik bedoelde te zeggen:

Ik vind het apart om advies aan te nemen van mensen die kleiner zijn dan mij. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik zo'n supergenen heb maar ik werk keihard en wijk niet af van mijn voeding en heb redelijke aanleg.Maar ik weet ook dondersgoed dat er heel veel mensen zijn die veel meer kennis hebben dan mij en toch een stuk kleiner en ik leer dan ook graag van hun.

Veelal zal het ook zijn dat de mensen met mindere/normale genen veel meer research zullen moeten uitvoeren dan genetische freaks om tot hun gewenst fysiek te komen.Daardoor doen ze veel meer kennis op die ik dan goed kan gebruiken :D.

Maar dat neemt voor mij nog steeds niet weg dat ik het raar vind om advies te nemen van iemand met 4 kuren achter de kiezen (of billen) en nog maar 85kg weegt. In mijn hoofd weet ik dat het niet klopt maar toch denk ik dat.

Laatst bewerkt:
BigMaus zei:
Vind ik nog steeds.
Bovendien, wat blijft er van 250 of 300 mg test over nadat het langs de lever en al je andere organen is geweest.

Een simpele vergelijking als ''je maakt al 70 mg test zelf aan dus als ik 250 spuit is het zeker meer dan 3 keer zo hoog'' is te simpel geredeneerd.

Oh so true,gab.

Maar laten we nu niet teveel onze mening geven want mensen hebben liever veilige info die vaak niet werkt want het is natuurlijk veel logischer om iemand medische hoeveelheden aan te raden waar zelfs een tomaat nog niet van groeit.:rolleyes:

Dat die mensen hun kuur verkloten maakt vd rest niet uit want de zgn veiligheidsadviseurs hoeven het niet te betalen en de tijd erin te steken.

Terug
Naar boven