Fitness Seller

Dosseringen lager bij cutten??

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Kun je als je gaat cutten lagere doseringen gebruiken als in de bulk..aangezien het enigste doel is geen spieren verliezen bij je dieet (en harder worden.

Vb als je een kuurtje doet waar oa winny bijzit is dat dan nodig om 40 mg te pakken..of pak je dan beter minder voor een iets langere periode (vb 20 mg/ meer tijd om te cutten..)

grtz

Ik weet niet of een winny only zo goed is om mee te cutten. Ik zou er wat bold of test prop bij zetten.

idd.. en het licht er ook aan hoe ver je dan zakt met je cal.
als je het geleidelijk aan doet, met cardio hoef je IMO niet zo hoog te doseren itt bulken!

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Ik weet niet of een winny only zo goed is om mee te cutten. Ik zou er wat bold of test prop bij zetten.

Zie dat niet zitten..boldenone moet je al 10 weken pakken.
Ook wil ik mijn herstel zo klein mogelijk maken.

grtz

test prop/winny 6 wkn is een mooie combi..herstel is dan zeker te doen!!

Ik zat te denken om het te combineren met primobolan/GS.

Aangezien ik toch aan het dieten ben (word gezegd van primo dat het ook effectief is bij lage calorie inname.

Ook drukt het zo hard niet op axis als test/boldenone

Zou het toch nog kort willen houden.

Week 1-Week 8 : 250 mg primo/week
Week 3-Week 9 : 30mg winny tabs/dag
Week 9-Week12: 50 mg clomid/dag

Of is het beter om samen te beginnen met primo en winstrol..nu doe ik winstrol later opdat beide producten bij einde week 9 stoppen (primo werkt nog 10 dagen door..

Of is dit beter:

Week1-week8 : 250mg primo
Week1-week6: 30 mg winny
Week 9-week12: 50mg clomid

Doseringen hou ik wat laag, is niet de bedoeling massa te pakken, wel zou ik graag vet verliezen en mijn gewicht constant houden.

grtz

Voor de aromatiserende AAS sowieso, anders ga teveel vocht opstapelen. Spierbehoud gaat vooral om blocken van cortisol, stacken zou ik met 1 basis A class as en 1 B class as doen.

Bijv.
test prop 1-8 (100mg eod)
winny 4-8 (50mg ed)

Om maar een voorbeeld te geven.

Big_T zei:
Voor de aromatiserende AAS sowieso, anders ga teveel vocht opstapelen. Spierbehoud gaat vooral om blocken van cortisol, stacken zou ik met 1 basis A class as en 1 B class as doen.

Bijv.
test prop 1-8 (100mg eod)
winny 4-8 (50mg ed)

Om maar een voorbeeld te geven.

Is nogal veel prikken..waarom geen primo??

grtz

Big_T zei:
... ;)

ps: winny kan je gerust in tabs nemen voor 4 of 5 weken, prop is 3-4 inject per week met maar 100 mg per keer (site injections).

Met middelen op olie basis doe ik liever niet aan site injections. Die neem ik alleen in de bil en been ivm optimale opname. De meeste spierweefselverbinding bevindt zich nl in bil en been.

Uit onderzoek in de jaren 60-70 is gebleken dat injecteren in de kuiten bijv geen goede opname van de stof had. Dus injecteren met middelen op olie basis in kleine spiergroepen is niet zo goed als injecteren in grote spiergroepen. (volgens dat onderzoek dus) :)

250 mg primo per week is veels te weinig..zelfs om te cutten..zou het minimaal op 400mg zetten..

test/winny was toch een aardig voorstel?

...en wie mooi wil worden moet pijn lijden..het zijn maar 4 prikjes in de week!!;)

:sad: :sad: zit terug met polsblessure, alles valt dus in het water...en dan nog juist voor de zomer:(

Terug
Naar boven