Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TestosteRon zei:11 april had ik het pakket in huis. Het is nu 26 april. Kan ik dan nog steeds iets verwachten?![]()
ReyMysterio zei:Volgens mij zit naheffing alleen op poeders zoals Whey eiwit!
Als je alles naleest in een ander topic over naheffingen krijgen ze alleen maar naheffing als ze Whey bestellen en op andere producten niet!
Grijpwijk zei:Ik bekeek vorige week mijn laatste naheffing eens nader, had m nog onbetaald liggen.
Viel me het volgende op:
Deze keer was ik voor het totale bedrag incl verzendkosten aangemaand om 19% BTW te betalen. Normaal was dit 6% (voedingsmiddelen) en 12 of 12,8% Douanerechten.
Qua geld scheelt het niet veel maar ik wil nu wel eens weten hoe dit allemaal zit dus ik heb een brief/bezwaar opgesteld en verzonden.
Daarbij ook bovenstaande gemeld en gezegd dat ik het idee had dat ik misschien ten onrechte bepaalde kosten heb moeten betalen bij eerdere bestellingen en waarom het de ene keer anders wordt belast dan de andere keer.
Als ik een reactie terug heb zal ik het met jullie delen.
Grijpwijk zei:Ik bekeek vorige week mijn laatste naheffing eens nader, had m nog onbetaald liggen.
Viel me het volgende op:
Deze keer was ik voor het totale bedrag incl verzendkosten aangemaand om 19% BTW te betalen. Normaal was dit 6% (voedingsmiddelen) en 12 of 12,8% Douanerechten.
Qua geld scheelt het niet veel maar ik wil nu wel eens weten hoe dit allemaal zit dus ik heb een brief/bezwaar opgesteld en verzonden.
Daarbij ook bovenstaande gemeld en gezegd dat ik het idee had dat ik misschien ten onrechte bepaalde kosten heb moeten betalen bij eerdere bestellingen en waarom het de ene keer anders wordt belast dan de andere keer.
Als ik een reactie terug heb zal ik het met jullie delen.

ik snap er niks van, dit ging toch via de douane allemaal