MuscleMeat

Bestellen op 1fast400 iemand?

ik doe ook weer mee dan :)

odan zei:
Yep....bij mij is t ook net bezorgd :D
Leuke omschrijving hoor, rottende zure vleessmaak zei je.....geeft de burger moed.
Heb ook die fameuse CE,
fijne beschrijving en inhoud omschrijving ook he ???
fl**ker je die ce nou gelijk door vruchtensap heen.....net als normale crea,
en hoe raar voel je je nou eigenlijk.....ik sta namelijk in mijn eigen winkel in mijn uppie, ga toch niet staan ijlen zo he ;)

Ja, idd, die beschrijving mag wel wat overzichtelijker ;) :D

Hoe ik mij heb gevoelt vanmiddag, tja.. gewoon een beetje wiebelig ofzo :D was na een paar uur wel weer over. De CEE ruikt zelfs chemisch, tzal wel goed zijn :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Volgende.keer.doe.ik.ook.weer.mee!
Mits.er.nu.geen.naheffing.komt.die.niemand.betaalt!;)

Heb nog niets ontvangen, maar 't was dan ook een internationale zending. Nog ff wachten dus :)

heb het binnen!

tnx patatbakker :)

Dat van mij was ook gisteren binnen, moet het alleen nog even op het postkantoor afhalen.

Ik ben ook weer van de partij bij een volgende bestelling. Grote klasse hoor van frietbakker, goede afhandeling ondanks wat strubbelingen in het begin ;)

Ik doe de volgende keer ook weer mee, bestel ik gelijk een shit-load aan lege capsules! Gadverdamme, 5gr is bij normale creatine geen probleem, maar 5gr CEE is al een heel ander verhaal :kots:

Frietbakerrr!!! Ik had pinda besteld, en nu zit ik hier met een doos vol zakjes M&M's choco :mad: :p

Mn di-arginine van bulk nutrition ziet er wel uit alsof ie al 25 jaar oud is, maar het zal wel goed zijn zo... Al met al een geslaagde actie!

M@rsel zei:
Ik doe de volgende keer ook weer mee, bestel ik gelijk een shit-load aan lege capsules! Gadverdamme, 5gr is bij normale creatine geen probleem, maar 5gr CEE is al een heel ander verhaal :kots:

5 gram CEE is te veel, je hebt meer dan genoeg aan de helft per dag. Dat is de dosis die ik gebruik. Gemiddeld per dag zelfs wat minder aangezien ik nu na meer dan 60 dagen gebruik nog een klein beetje (ca 5 gram) over heb in mijn eerste potje.

eq_909 zei:
Frietbakerrr!!! Ik had pinda besteld, en nu zit ik hier met een doos vol zakjes M&M's choco :mad: :p

Mn di-arginine van bulk nutrition ziet er wel uit alsof ie al 25 jaar oud is, maar het zal wel goed zijn zo... Al met al een geslaagde actie!

mooie doos he!:P

Dat viel me wel een beetje tegen van bulknuutrition. Die eigenmerk producten waren niet gesealed, beetje 'viezige' potten, niet zo glimmend als andere potten en het labeltje komt zo uit de thuis printer lijkt wel. Maar dat zal inderdaad niet afdoen aan de kwaliteit!

eq_909 zei:

Hoe smaakt jou arginine :D

EricR zei:
5 gram CEE is te veel, je hebt meer dan genoeg aan de helft per dag. Dat is de dosis die ik gebruik. Gemiddeld per dag zelfs wat minder aangezien ik nu na meer dan 60 dagen gebruik nog een klein beetje (ca 5 gram) over heb in mijn eerste potje.

Oo, okee, dus 2,5 gr per dag is zat? Dan neem ik 1 gram voor het trainen en 1,5 gram na ofzo

ik heb alles ook binnen gekregen, idd een geslaagde acties!
laat me de volgende keer maar weten als er weer iets besteld gaat worden, heeft me toch een boel geld bespaard :D

Ik doe ruim een halve theelepel in mijn limonade (zonder suiker) dan is t best te doen.
Iedere ochtend voor mijn wey, en nog een beetje na t trainen das drie maal per week.
Had vandaag wel t gevoel dat ik iets meer kon tillen...gisteren had ik duidelijk een off day, :( dat was dag drie dat ik gebruikte :D
Doe ik t zo een beetje volgens de voorschriften die ik niet heb :o

Frietbakker bedankt olé olé :bow::bow::bow:

Die van Exarchos is nu onderweg, die van Armand kon niet worden uitgereikt en zou terug naar mij moeten komen. Dus dat lossen we nog even op.

Daster had hem zover ik weet ook nog niet gehad, maar die woont ook in bels. Heb je hem nu wel Daster?

En zijn er nog meer mensen die niet weten waar hun pakket is?

ik hoop dat ik het morgen al heb, hoe lang deed het bij de meeste in NL erover? en werken die postlui eigenlijk wel morgen?

meeste heb ik zaterdag op de bus gedaan, wordt pas maandag in de sortering meegenomen, meeste hadden het dacht ik dinsdag.

dus je zou het morgen kunnen hebben:D

ik wil ook meedoen met de volgende bestelling :D

woon zelf in nederland

trouwens is er nog iemand ie er ervaring mee heeft bestellen via 1fast400
zoja voeg me dan effe op msn ...
ik heb gebprobeerd maar lukte me niet echt

alvast bedankt
laterzz

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven