- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bartp zei:Als je wat onderneemt of wat hoort PM mij ook ff dan...![]()

odan zei:Yep....bij mij is t ook net bezorgd![]()
Leuke omschrijving hoor, rottende zure vleessmaak zei je.....geeft de burger moed.
Heb ook die fameuse CE,
fijne beschrijving en inhoud omschrijving ook he![]()
fl**ker je die ce nou gelijk door vruchtensap heen.....net als normale crea,
en hoe raar voel je je nou eigenlijk.....ik sta namelijk in mijn eigen winkel in mijn uppie, ga toch niet staan ijlen zo he![]()
was na een paar uur wel weer over. De CEE ruikt zelfs chemisch, tzal wel goed zijn 
M@rsel zei:Ik doe de volgende keer ook weer mee, bestel ik gelijk een shit-load aan lege capsules! Gadverdamme, 5gr is bij normale creatine geen probleem, maar 5gr CEE is al een heel ander verhaal![]()
eq_909 zei:Frietbakerrr!!! Ik had pinda besteld, en nu zit ik hier met een doos vol zakjes M&M's choco![]()
![]()
Mn di-arginine van bulk nutrition ziet er wel uit alsof ie al 25 jaar oud is, maar het zal wel goed zijn zo... Al met al een geslaagde actie!

eq_909 zei:Frietbakerrr!!! Ik had pinda besteld, en nu zit ik hier met een doos vol zakjes M&M's choco![]()
![]()
Mn di-arginine van bulk nutrition ziet er wel uit alsof ie al 25 jaar oud is, maar het zal wel goed zijn zo... Al met al een geslaagde actie!

EricR zei:5 gram CEE is te veel, je hebt meer dan genoeg aan de helft per dag. Dat is de dosis die ik gebruik. Gemiddeld per dag zelfs wat minder aangezien ik nu na meer dan 60 dagen gebruik nog een klein beetje (ca 5 gram) over heb in mijn eerste potje.
dat was dag drie dat ik gebruikte

..mijn email ervoor is dichtheidroofvogel@hotmail.com